abonnement Unibet Coolblue
pi_156507792
en ik ga een bammetje pindakaas met jam maken nu omdat k daar heul veel zin in heb :9
:)
pi_156507973
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef mignonne het volgende:
en ik ga een bammetje pindakaas met jam maken nu omdat k daar heul veel zin in heb :9
pi_156508154
:)
pi_156510642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef mignonne het volgende:
heb je nog niet gegeten dodoria? :o of zit je in een andere tijdzone ergens?

Enneh... niet invullen voor een ander he :* ik doe het ook te vaak dat ik zelf al invul dat de ander wel zus of zo zal denken. Niet fijn, meestal klopt het niet ook.
Andere tijdzone! Ik heb net mn tweede ontbijt op 😏

En je hebt ook gelijk... Misschien valt t allemaal wel mee.
pi_156510753
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef dodoria het volgende:

[..]

Andere tijdzone! Ik heb net mn tweede ontbijt op 😏

En je hebt ook gelijk... Misschien valt t allemaal wel mee.
Ah vandaar :D vond t wel erg laat om nog te moeten bedenken wat je wil eten haha :P
:)
pi_156510935
Puntje overgebleven pizza hier! O+

Even een stomme vraag na de opmerking hierboven. Maar tweede of meerdere keren mama's?! Hoort het dat ik nu al echt duidelijk vormen aan ga nemen? Oke, darmen en zo. Maar dit gaat me niet eens lukken om dit nog een maand geheim te houden... :o
pi_156511242
Ik ga weer proberen mee te posten. Heb vorige week een echo gehad en alles was goed. Mooie boon met kloppend hartje gezien O+. En de uitgerekende datum op basis van de echo was precies de datum die ik zelf had berekend: 2 mei.

Kiwisoep: Ik herken het niet echt. Bij de eerste zag ik het pas bij 15 weken ofzo, schoot echt niet op. En pas na 20 weken was ik af van de verholen "is ze nou zwanger of gewoon dik?"-blikken van mensen. Maar... ik ben nu ruim 9 weken en vooral 's avonds al een beetje een opgeblazen buik. Maar goed, sowieso is alles anders. Ben constant misselijk en heb hele koude voeten, vooral in bed :(. Vorige zwangerschap was ik nooit misselijk en was ik echt een kacheltje. Hoop dat dat laatste weer terugkomt, dat was zo lekker! En die misselijkheid gaat hopelijk ook weg over een paar weken.
pi_156511270
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef Kiwisoep het volgende:
Puntje overgebleven pizza hier! O+

Even een stomme vraag na de opmerking hierboven. Maar tweede of meerdere keren mama's?! Hoort het dat ik nu al echt duidelijk vormen aan ga nemen? Oke, darmen en zo. Maar dit gaat me niet eens lukken om dit nog een maand geheim te houden... :o
Ghehe ja je lijf denkt nu hoeraaaaaa ik mag wee...*plof* :+ :Y)

Het is idd normaal. Het gaat er niet zozeer om wat er groeit, bm of darmen, maar je buikwand en spieren zijn gewoon slapper en geven sneller de ruimte aan de hele bende.

Bij de zw.schap van de jongste heb ik mn familie voor het laatst gezien bij een week of 6-7 en daarna gingen we op vakantie 2 weken en de 2 weken daarna heb ik de boot afgehouden qua afspreken. Op die manier kon ik het direct vertellen de eerstvolgende keer dat ik ze zag xD anders was het echt geen doen...
:)
pi_156511384
Ik denk dat we hier ook zoiets moeten verzinnen of toch echt eerder vertellen. Even serieus. Gister vroeg een kind op mijn werk of ik een baby in mijn buik had. En nou weet ik best dat ik een muffintop had, maar mijn muffintop is nu bol :D

Skjor: leuk dat je er weer bent!
Mijn vorige zwangerschap was er ook bij 12 weken echt geen ontkennen meer aan. Ik ben blij als ik nu de helft ga redden :')
pi_156511480
ghehe ja lastig is dat he. Zeker met werksituaties, je kunt je moeilijk 6 weken lang ziek melden. Heb je geen tops/truien/sjaaltjes etc die eea verhullen?
Eventueel zo'n sexy corrigerende tailleslip ofzo. Die dingen werken als een trein, beter dan hemdjes :') :D
:)
pi_156511502
Oh wacht, ik kan niet lezen, dit is al je tweede :+. Ja dan herken ik het wel :).
pi_156511693
Fijn een goede echo Skjor O+

Kiwi herkenbaar ook hier!
Eerste keer pas groei bij 20wk...
En nu met 14wk.. vandaag 15 en er is echt geen ontkennen meer aan nu.

Ook onderwijs?
Ik had in gedachte het tot de herfstvakantie uit te stellen met vertellen in de klas. :D Maar moet inderdaad nog even gaan kijken of ik dat ga redden.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156511811
Ja fotomateriaal ter beoordeling graag *O*

Hier ook (nog) veel sneller een buik dan vorige keer :Y
pi_156514687
Hai. Ik was krampen aan het timen en toen was er ineens vruchtwater :o :D Jooee!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 1 oktober 2015 @ 01:35:08 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_156514822
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef pinquit het volgende:
Hai. Ik was krampen aan het timen en toen was er ineens vruchtwater :o :D Jooee!
*O* whoei!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_156514942
Okej, mn krampen zijn weg en ik mag gaan slapen :') baby hoofd ligt goed dus k mag iig beetje wandelen :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156515017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef pinquit het volgende:
Hai. Ik was krampen aan het timen en toen was er ineens vruchtwater :o :D Jooee!
*O* Spannend! Mocht het snel gaan, zet hem oooohoooopppp!




D'aawww... Zal ik me over mijn zegaatooitergensplassen, MIJNBANK en de immeraanwezigeanusafdrukken gedachten heenzetten, mijn kerel (en stiekem mezelf als ik die gedachten even los laat) blij maken en het gewoon doen? Zus heeft ook een lichtelijk Siamees grijze erbij maar deze kijkt permanent zielig. O+ Lekker warm kleurtje ook. Zou wel het plaatje compleet maken en leuk voor de kleine om mee op te groeien. :+ :@

Koop er wel meteen zo'n robotzuiger bij...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2015 01:54:48 ]
pi_156515597
Slapen :') zijn er mensen die dat kunnen als er baby on the way is?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 1 oktober 2015 @ 03:07:30 #44
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_156515691
Ha, live updates bij de nachtvoeding :)
Hup pinq!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156515962
Nog niet veel soeps, wat flinke weeën nu, maar ze duren niet zo lang. Allemaal makkelijk weg te zuchten :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156516209
Oei Pinq! Zet hem op! Ook al zijn de weeen wat kort. Hopelijk doen ze goed hun werk
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156516238
Succes pinquit! *O*
Geen onderwijs meer Lamb, nog wel kinderopvang :)
pi_156516243
Jaaa Pinq baby on the way! 1 oktober is een hele fijne dag om jarig te zijn ;) Zet hem op *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156516248
Pinq *G* spannend!
pi_156516249
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 04:08 schreef pinquit het volgende:
Nog niet veel soeps, wat flinke weeën nu, maar ze duren niet zo lang. Allemaal makkelijk weg te zuchten :)
Zeg hooooo eens even! Wat denk jij 1 oktober hoppa gaan met die banaan?
O+ Jij ongeduldige *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')