Ik ken een seniele gek die dacht dat hij gisteren vrij kwamquote:Op woensdag 30 september 2015 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
wanneer komt niels nu vrij dan
Nietquote:Op woensdag 30 september 2015 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
wanneer komt niels nu vrij dan
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een seniele gek die dacht dat hij gisteren vrij kwam
nee, ben pas net wakker door nachtdienstquote:Op woensdag 30 september 2015 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk al gezien
Kunnen we dit niet gewoon achter ons latenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
die toto weet ook niks hequote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
bek houden trutquote:Op woensdag 30 september 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet gewoon achter ons laten
jij ookquote:
hey Hans ik heb gisteren eerste aflevering Dark Matter gezien, leuk hequote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 30 september 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet gewoon achter ons laten
kutlul.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha nou inderdaad haha
SPEKKIEquote:Op woensdag 30 september 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Hans ik heb gisteren eerste aflevering Dark Matter gezien, leuk he
Wow, trots op jequote:Op woensdag 30 september 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Hans ik heb gisteren eerste aflevering Dark Matter gezien, leuk he
hihi ;Dquote:Op woensdag 30 september 2015 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha nou inderdaad haha
Okee. Het was uiteraard weer een topafleveringquote:Op woensdag 30 september 2015 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ben pas net wakker door nachtdienst
ik wacht ff tot na het avondeten
doe even normaal man, ik heb ook gevoel hequote:
ik weet dat je niks weet jaquote:
neequote:Op woensdag 30 september 2015 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal man, ik heb ook gevoel he
hey jij had toch ban trouwens???quote:Op woensdag 30 september 2015 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik weet dat je niks weet ja
val in een rivierquote:
die jonge chick met gekleurd haar zou ik ook wel doen of mag ik dat niet zeggenquote:
kut dat is waar ookquote:Op woensdag 30 september 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey jij had toch ban trouwens???
had niets anders verwachtquote:Op woensdag 30 september 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee. Het was uiteraard weer een topaflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |