Nah this perfect weer om zonder jas naar buiten gaan in shirt met lange mouwen en spijkerbroek maar minder dan dat maakt toch beetje koud. De zon is wel sterk aanwezig.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lig je al buiten in je bikini?
lange mouwenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nah this perfect weer om zonder jas naar buiten gaan in shirt met lange mouwen en spijkerbroek maar minder dan dat maakt toch beetje koud. De zon is wel sterk aanwezig.
*woef*quote:Op woensdag 30 september 2015 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hallo lieve ebolahondjes van me
Gevoelsmatig lijkt het warmer door de zon maar this toch wel beetje fris.quote:
niks mee te maken.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gevoelsmatig lijkt het warmer door de zon maar this toch wel beetje fris.
Groet,
Niels
ebola daar hoor je ook niks meer vanquote:Op woensdag 30 september 2015 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hallo lieve ebolahondjes van me
Vind ik juist mooier zie je m'n ongetrainde witte armpjes niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mee te maken.
lange mouwen weiger ik nog.
de eerste dag dat ik weer een hemd met lange mouwen aantrek vind ik altijd de meest trieste van het jaar
Niemand die zich zorgen maakt om dat organisme... vast omdat het niet aaibaar is... slechte zaak, ebola heeft ook een plekje in het ecosysteem, ik zeg "strijd voor ebola"quote:Op woensdag 30 september 2015 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ebola daar hoor je ook niks meer van#rip
Naam voor je nieuwe kloon: Gladjakker.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niemand die zich zorgen maakt om dat organisme... vast omdat het niet aaibaar is... slechte zaak, ebola heeft ook een plekje in het ecosysteem, ik zeg "strijd voor ebola"
Laat dit organisme niet uitsterven!
wrom?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naam voor je nieuwe kloon: Gladjakker.
zoals?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vind ik juist mooier zie je m'n ongetrainde witte armpjes niet.
Dit is perfect weer om leuke outfits te dragen.
samen met jesse gaan we de strijd aan tegen de farmaceutische industriequote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niemand die zich zorgen maakt om dat organisme... vast omdat het niet aaibaar is... slechte zaak, ebola heeft ook een plekje in het ecosysteem, ik zeg "strijd voor ebola"
#pray4ebolaquote:Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
samen met jesse gaan we de strijd aan tegen de farmaceutische industrie
#pray4ebola
Doe 'ns normaal. Heb laatst een erfenis ontvangen van een Nigeriaanse prins die overleden is aan ebola. Ben nog op de begrafenis geweest, samen met m'n buuv. Kwam ze uit het toilet daar, met zwarte lipstick op. Ik heb 'r verteld dat we zo geen kerkhoforgie gingen hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon niet bloot maar ook niet te dik gekleed. Dat is mooi precies er tussen in.quote:
Dit heb je niet zelf verzonnen Totoquote:Op woensdag 30 september 2015 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe 'ns normaal. Heb laatst een erfenis ontvangen van een Nigeriaanse prins die overleden is aan ebola. Ben nog op de begrafenis geweest, samen met m'n buuv. Kwam ze uit het toilet daar, met zwarte lipstick op. Ik heb 'r verteld dat we zo geen kerkhoforgie gingen hebben.
bij 35 graden zweet ik alleen maarquote:Op woensdag 30 september 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon niet bloot maar ook niet te dik gekleed. Dat is mooi precies er tussen in.
Bij 35 graden weet ik ook echt nooit wat ik aan moet trekken.
En als vriest vind ik het ook vreselijkkkk.
Vond hem behoorlijk creatief andersquote:Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit heb je niet zelf verzonnen Toto
3,1415/10 voor de moeitequote:Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vond hem behoorlijk creatief anders
Pi, da's een favoriet getal van mn dinnetjequote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
3,1415/10 voor de moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |