Dat scheelt dan een tientjequote:Op woensdag 30 september 2015 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou een koffer meenemen en nog een paar dozen pakketpost erheen sturen
das niksquote:Op woensdag 30 september 2015 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat scheelt dan een tientje
Heb nu 20 kg bagage en 10 kg handbagage. Kan het kosteloos verhogen mocht dit nodig zijn.
Ben geen 1m70 gekquote:Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van met je 1m70¿
daar kom je nog wel achterquote:Op woensdag 30 september 2015 16:02 schreef Neverknown het volgende:
Wies die blonde die haar neer sloeg met die ijzeren pijp? Aflevering 3... :&
jij was hetquote:Op woensdag 30 september 2015 16:02 schreef Neverknown het volgende:
ja, maar serieus, als ik een half jaar naar het buitenland zou gaan zou het met 30 kilo niet reddenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb dan ook geen bergen kleding
Zal misschien wel wat meer nodig hebben ja. Kom ik dan wel gauw genoeg achterquote:Op woensdag 30 september 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar serieus, als ik een half jaar naar het buitenland zou gaan zou het met 30 kilo niet redden
als ik mn camera en laptop al heb ingeladen is al 10 kilo weg.
en winterkleding is ook wat meer dan een zwembroek en slippers
maar ja, ik ben dan ook dik, dus heb ook grote kleren
gewoon je pa een paar keer op en neer laten rijden.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal misschien wel wat meer nodig hebben ja. Kom ik dan wel gauw genoeg achter
Stel niet van zulke domme vragen en kijk verderquote:Op woensdag 30 september 2015 16:02 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga niet bij mijn oma logeren ouzoquote:Op woensdag 30 september 2015 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon je pa een paar keer op en neer laten rijden.
jullie hebben toch een volkswagen
ouzo?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga niet bij mijn oma logeren ouzo
straks gaat ze weer beweren dat het autocorrect is.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
u en f liggen redelijk ver van elkaar af. Ik verdenk xcachet ervan dat ze elke dag een fles ouzo klapt
Heb geen geduld, heb nu 3 afleveringen gekeken ga straks weer 3 afleveringen kijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stel niet van zulke domme vragen en kijk verder
:squote:Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
u en f liggen redelijk ver van elkaar af. Ik verdenk xcachet ervan dat ze elke dag een fles ouzo klapt
geeft niet hoor. we houden allemaal wel eens van een beetje bingenquote:
Lekker weer vandaag he?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet hoor. we houden allemaal wel eens van een beetje bingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |