ik nog 2quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
was er maar geen werk na je 35ste meer, dan hoefde ik maar 10 jaar
Wat ik mij dan weer afvraag is waarom ze niet gewoon DNA-samples in 1 centrale database stoppen en iedereen die 'stout' is, in Libië droppen. Waarom niet filteren bij de poort?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:56 schreef Beach het volgende:
Massale gevechten in Duitse asielopvang
hey faeroer
Alsof die kloof er sowieso niet al is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Enige wat je daarmee bereikt is een grotere kloof tussen arm en rijk. Tenzij de insteek is dat de mensen die veel verdienen het pensioengat dichten die ze hebben omdat ze langer pensioen zullen trekken.
15 oktober 1990, staat genoteerd.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof die kloof er sowieso niet al is.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Enige wat je daarmee bereikt is een grotere kloof tussen arm en rijk. Tenzij de insteek is dat de mensen die veel verdienen het pensioengat dichten die ze hebben omdat ze langer pensioen zullen trekken.
al-Faer Oer Adin Bin Hamidquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:22 schreef Faeroer het volgende:
Ik ga naamsverandering aanvragen, iemand suggesties?
GymSoldaatquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:22 schreef Faeroer het volgende:
Ik ga naamsverandering aanvragen, iemand suggesties?
Ohh kut, 1990quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zie hier het probleem van het nederlandse schoolsysteem
farroe je had gelijk
ik weet niks van een ander forumquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
beach waarom was je boos op me op dat andere forum
Ah vandaar dat ik werkloos benquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
was er maar geen werk na je 35ste meer, dan hoefde ik maar 10 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |