Ik kan het niet meer anders horen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je standaard lost in the lidl zingt
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer anders horen.
Af en toe verblijd ik ze met een bezoekje, vraag me altijd af hoe die jongens daar in hemelsnaam kunnen verdwalen. Best overzichtelijk, felle verlichting, veel mensen die je om de weg kan vragen, etc.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Het is dat ik nooit in de Lidl kom, anders zou ik mij doodlachen als ik daar boodschappen zou doen en ze zouden dit liedje draaien.
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe verblijd ik ze met een bezoekje, vraag me altijd af hoe die jongens daar in hemelsnaam kunnen verdwalen. Best overzichtelijk, felle verlichting, veel mensen die je om de weg kan vragen, etc.
Live zingen ze alleen de medeklinkersquote:
Ze zingen ook iets anders, hè.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe verblijd ik ze met een bezoekje, vraag me altijd af hoe die jongens daar in hemelsnaam kunnen verdwalen. Best overzichtelijk, felle verlichting, veel mensen die je om de weg kan vragen, etc.
Ik versta het niet meer!!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zingen ook iets anders, hè.
Lost in the LIDL!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zingen ook iets anders, hè.
Nu wel...quote:
Sjezusquote:Op woensdag 30 september 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Terechte klacht/opmerking:
[ afbeelding ]
Ik zal het sterker vertellen, ik werk bij de (soort van) concurrent en elke keer dat het nummer langskomt schiet ik weer in de lachquote:Op woensdag 30 september 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Het is dat ik nooit in de Lidl kom, anders zou ik mij doodlachen als ik daar boodschappen zou doen en ze zouden dit liedje draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jammer dat hij niet zei "Welke Michiel?"quote:
Voor ajax zijn is sowieso klachtwaardig natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Terechte klacht/opmerking:
[ afbeelding ]
supporter van een voetbalclub zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor ajax zijn is sowieso klachtwaardig natuurlijk.
Mens zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
supporter van een voetbalclub zijn
Bestuit.quote:
nee ik ga slapen doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Kijken jullie ook naar Tan op 4 met onze 3FM sterren??
Truste wolfje.quote:
Waar blijft m'n koffie dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 06:30 schreef Evertjan het volgende:
De ober is weer in de maand mensen!!
Oké Gerard.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 06:30 schreef Evertjan het volgende:
De ober is weer in de maand mensen!!
Weer zo'n fijne plaat toen ik net de auto in staptequote:
Bom diaquote:
Het is gewoon een perfect iemand voor in de Crazy Piano's in Scheveningen. (waar hij ook speelde vroeger)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
RvV doet deze dingen altijd wel geinig, jammer dat ie zelf geen liedjes kan schrijven
Zoiets ja, het mooie is dat ie ook nog eens zn lengte mee heeft voor goedkoop entertainmentquote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is gewoon een perfect iemand voor in de Crazy Piano's in Scheveningen. (waar hij ook speelde vroeger)
Echt 7 layers eroverheen flikkeren, net als al die bandjes tegenwoordig.quote:
Ja je radio kan weer aan maus.quote:
Ik schreeuwde zelf ook help!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je radio kan weer aan maus.
Ik las "anus"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je radio kan weer aan maus.
Bom dia!quote:
Wat een onzinquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten voor vandaag. Scriptie roept nu echt heel hard. En radio leidt ook af enzo.
Adeusquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten voor vandaag. Scriptie roept nu echt heel hard. En radio leidt ook af enzo.
Blijf je weg?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
die had ik ook gezien, goeie bipsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
Wel uitkijken voor inktvissen op het strand
[ afbeelding ]
Jep, voor je het weet krijg je ze er niet meer af.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
Wel uitkijken voor inktvissen op het strand
[ afbeelding ]
Ah, een inktvis die bruine inkt spuit?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, voor je het weet krijg je ze er niet meer af.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Like I love you![]()
SC in de discotheek helemaal los
Goeien fotosh0p kwaliteit0nquote:
quote:
quote:
quote:
Ziet er toch niet uit man zulke tietenquote:
Op z'n Russisch biedt daarmee wel mogelijkheden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man zulke tieten
Te jong voor jou.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lach ook
[ afbeelding ]
brb even "telefoneren"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lach ook
[ afbeelding ]
23quote:
adam levine is een lulquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
23ik ben 31.... Adam Levine is 36
Nee man, hij heeft gezorgd dat ze weer vrijgezel isquote:
Oh, beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft gezorgd dat ze weer vrijgezel is
Adam Levine heeft 30.000.000 op de bank staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
23ik ben 31.... Adam Levine is 36
Nina Agdalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, beter.
Hoe heet ze
Niet dat ik single ben
Liefde draait niet om geldquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Adam Levine heeft 30.000.000 op de bank staan.
Nina Agdal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, beter.
Hoe heet ze
Niet dat ik single ben
En dan zou ik nog bedanken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik trek z'n stem echt heel slecht als ie praat en z'n lijf doet me ook niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat je z'n muziek kut vindt of omdat z'n harses je niet aanstaat?
[ afbeelding ]
Of beide?
ja, en?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verleidelijk kortquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
'Andrélon promoot kort, pittig kapsel'
quote:Uit-je-dip-tip
Kinderen voor Kinderen - Op een onbewoond Eiland
Weezer - Island in the Sun
KC & The Sunshineband - Come to my Island
Uiteraard.quote:
inb4 wolfje.quote:
dat was wel weer goed voor een paar kilometer faxquote:
quote:
quote:
VAN ONZE CENTEN!!1quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef themauster het volgende:
En ze hadden dat zuipen en duo presentatie niet gewoon in Hilversum kunnen doen?
Je verwacht het niet he?!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giel van 6 tot 9, wat gewaagd!!!
Ik denk dat vooral de dj's dit heel erg leuk vinden inderdaad. Vind het voor de luisteraar weinig toegevoegde waarde. De muziek is deze week wel stukken beter maar ik ben ondertussen dan ook echt een fossiele radio 2 trut geworden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef themauster het volgende:
En ze hadden dat zuipen en duo presentatie niet gewoon in Hilversum kunnen doen?
Echt he.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef themauster het volgende:
serieus? Ik wilde weer eens gaan luisteren morgenochtend, laat maar zitten danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eenmalig?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
/care, vanaf maandag naar ome Geer op rrradio twee.quote:
Bronson zit vanaf komende week maandag tot vrijdag om 8:50 uur genageld aan zijn stoel naar Radio 2 te luisteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:22 schreef JDude het volgende:
[..]
/care, vanaf maandag naar ome Geer op rrradio twee.
Jij blij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet net de stream aan speelt Dotan
Fijn dat je dezelfde grap als Peter R de Vries tijdens Boulevard maakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen is de stroom uitgevallen op Pampus, dus ligt de uitzending nu voor Pampus op Pampus.
Verkeerde account ceequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik heb er een broertje Dotan.
quote:
Ze hebben wel allebei een knaagdier in hun UI.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben wel allebei een knaagdier in hun UI.
Ik zet m'n aluminiumhoedje wel weer af.quote:
Jij kijkt Boulevard?!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijn dat je dezelfde grap als Peter R de Vries tijdens Boulevard maakt.
Ik beschetenquote:
Begint met zingen:quote:
Vervolgt:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begint met zingen:
Het is moeilijk bescheten te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Vervolgt:
De geur van de fax is klachtwaardig
De massa wel drie duimen dik.
Hier de eerste plaat Paperback Writer. Daarna zapte ik door naar een andere zender en daar was Here Comes The Sun bezig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:05 schreef JDude het volgende:
Eerste plaat in de auto vanmorgen: K-Otic. Verdomme.
Ja maar het is net een schoolreisje!!!1quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:56 schreef Bronson het volgende:
Wat een toegevoegde waarde!11!1!11 Met z'n allen op Pampus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkapt bedrijfsuitjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:56 schreef Bronson het volgende:
Wat een toegevoegde waarde!11!1!11 Met z'n allen op Pampus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar het is net een schoolreisje!!!1
Zullen we namens het 3FM topic een WOB verzoek indienen?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:26 schreef Bronson het volgende:
Wel belachelijk toevallig dat Eva nu samen met Giel is geloot voor de ochtenduren.
Zou het zijn om hun vrijdagavondprogramma te promoten?
Ok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Zo rolt Wilbert niet, Jimmeh
Leuke he?quote:
Ik heb dat wel eens overwogen voor de banden tussen 3FM en festivals en platenmaatschappijen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Zullen we namens het 3FM topic een WOB verzoek indienen?
hee dus jij bent een mod geweest en hebt SC een note gegevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens overwogen voor de banden tussen 3FM en festivals en platenmaatschappijen...
Daar zal best wel eens iets in omgaan ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens overwogen voor de banden tussen 3FM en festivals en platenmaatschappijen...
Jep, vond het destijds best een leuk bandje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van al die libertinesklonen verreweg de leukste
Natuurlijk moeten ze er bij stil staan. Het is een radiozender wat heel veel heeft bepaald voor het Nederlandse radiolandschap. Dus daar geef ik ze groot gelijk in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Tuurlijk, het oogt heel erg als een "kijk ons het eens leuk hebben met z'n allen"-feestje en ik zou een andere insteek voor het jubileum (wat gevierd moet worden, daar ben ik het wel mee eens) hebben verzonnen waardoor je niet op een logistiek lastige plek zou zitten, maar toch he. Als ik dezer dagen een ruim dagdeel geen verplichtingen zou hebben gehad, dan was ik naar Pampus gegaan.
Het scheelt dat m'n favoriete oom en tante op kruipafstand van de opstapplaats van de boot naar Pampus wonen en ik er dus meteen een familiebezoekje van kan maken. Maar vooral omdat 3FM al zo'n 30 jaar deel uitmaakt van mijn leven. Ik ben er mee opgegroeid, de zender heeft m'n muzieksmaak gevormd. En dat ik de zender nu vrij rap aan het ontgroeien ben, tja, dat hoort er wel een beetje bij, maar dat doet niets af aan de invloed die de zender, al dan niet bewust, op me heeft gehad.
Vanavond moet je naar de Graham Norton Show kijken. Tom Hiddlestonquote:
Als ik er aan denk zal ik het doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanavond moet je naar de Graham Norton Show kijken. Tom Hiddlestonis te gast.
Tom Hiddleston.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanavond moet je naar de Graham Norton Show kijken. Tom Hiddlestonis te gast.
quote:
Loki is een baasquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat heeft die gozer nou gepresteerd?
Hij heeft een chick gescoord en is getrouwd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat heeft die gozer nou gepresteerd?
Dan ben ik al op de helft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft een chick gescoord en is getrouwd.
Over wie heb je het nou, Tom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft een chick gescoord en is getrouwd.
Ik zou, aangezien ze toch die tentoonstelling in Beeld & Geluid hebben, de hele hut daar neer plempen. Top2000-café opengooien, de dj's de rondleiding laten doen, dat werk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten ze er bij stil staan. Het is een radiozender wat heel veel heeft bepaald voor het Nederlandse radiolandschap. Dus daar geef ik ze groot gelijk in.
Alleen dat ze weer de hele toko moeten verhuizen naar Pampus snap ik dus echt niets van. Voor de luisteraar is het echt geen toegevoegde waarde. Kost alleen een klap geld.
Nou dat inderdaad. Stukken logischer zoiets.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou, aangezien ze toch die tentoonstelling in Beeld & Geluid hebben, de hele hut daar neer plempen. Top2000-café opengooien, de dj's de rondleiding laten doen, dat werk.
Oké, het is niet echt origineel, maar het lijkt me logistiek en kostentechnisch een stuk makkelijker en tevens is die hut beter met het OV te bereiken dan Muiden.
Voor zo ver ik weet wel.quote:
Makkelijkste "quiz" ooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:23 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/l(...)-b-1oir5#.lfe4GqMVjr![]()
Jij komt nooit op BuzzFeed zo te lezen.quote:
Correct.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij komt nooit op BuzzFeed zo te lezen.
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou, aangezien ze toch die tentoonstelling in Beeld & Geluid hebben, de hele hut daar neer plempen. Top2000-café opengooien, de dj's de rondleiding laten doen, dat werk.
Oké, het is niet echt origineel, maar het lijkt me logistiek en kostentechnisch een stuk makkelijker en tevens is die hut beter met het OV te bereiken dan Muiden.
Nou inderdaad. Qua muziek is het deze week een stuk afwisselender.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoveel fijne muziek
Dit moet voor altijd.
Hé, maar ik ben 28 en ken het wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:31 schreef Sersjee het volgende:
Deze uitvoering is iets van 13/14 jaar oud en als je The Office (ook al 12 jaar geleden gestopt!) niet kent, tja, dan kan dat. Hoogie en Barend zijn 27, dus ik snap wel dat ze het niet kennen. Het was nou niet bepaald een hit in NL.
Ben ook 27. Ken the Office. En vroeger draaide een voetbalvader dit altijd in z'n autoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:31 schreef Sersjee het volgende:
Deze uitvoering is iets van 13/14 jaar oud en als je The Office (ook al 12 jaar geleden gestopt!) niet kent, tja, dan kan dat. Hoogie en Barend zijn 27, dus ik snap wel dat ze het niet kennen. Het was nou niet bepaald een hit in NL.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
CG gaat smsen. Ze is gek op Major Lazor.
Post was bedoeld met een beetje sarcasme.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Post was bedoeld met een beetje sarcasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |