Verleidelijk kortquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
'Andrélon promoot kort, pittig kapsel'
quote:Uit-je-dip-tip
Kinderen voor Kinderen - Op een onbewoond Eiland
Weezer - Island in the Sun
KC & The Sunshineband - Come to my Island
Uiteraard.quote:
inb4 wolfje.quote:
quote:
quote:
VAN ONZE CENTEN!!1quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef themauster het volgende:
En ze hadden dat zuipen en duo presentatie niet gewoon in Hilversum kunnen doen?
Je verwacht het niet he?!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giel van 6 tot 9, wat gewaagd!!!
Ik denk dat vooral de dj's dit heel erg leuk vinden inderdaad. Vind het voor de luisteraar weinig toegevoegde waarde. De muziek is deze week wel stukken beter maar ik ben ondertussen dan ook echt een fossiele radio 2 trut geworden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef themauster het volgende:
En ze hadden dat zuipen en duo presentatie niet gewoon in Hilversum kunnen doen?
Echt he.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef themauster het volgende:
serieus? Ik wilde weer eens gaan luisteren morgenochtend, laat maar zitten danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eenmalig?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bronson zit vanaf komende week maandag tot vrijdag om 8:50 uur genageld aan zijn stoel naar Radio 2 te luisteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:22 schreef JDude het volgende:
[..]
/care, vanaf maandag naar ome Geer op rrradio twee.
Jij blij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet net de stream aan speelt Dotan
Fijn dat je dezelfde grap als Peter R de Vries tijdens Boulevard maakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen is de stroom uitgevallen op Pampus, dus ligt de uitzending nu voor Pampus op Pampus.
Verkeerde account ceequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik heb er een broertje Dotan.
quote:
Ze hebben wel allebei een knaagdier in hun UI.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben wel allebei een knaagdier in hun UI.
Ik zet m'n aluminiumhoedje wel weer af.quote:
Jij kijkt Boulevard?!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijn dat je dezelfde grap als Peter R de Vries tijdens Boulevard maakt.
Ik beschetenquote:
Begint met zingen:quote:
Vervolgt:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begint met zingen:
Het is moeilijk bescheten te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |