Ik kan het niet meer anders horen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je standaard lost in the lidl zingt
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer anders horen.
Af en toe verblijd ik ze met een bezoekje, vraag me altijd af hoe die jongens daar in hemelsnaam kunnen verdwalen. Best overzichtelijk, felle verlichting, veel mensen die je om de weg kan vragen, etc.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Het is dat ik nooit in de Lidl kom, anders zou ik mij doodlachen als ik daar boodschappen zou doen en ze zouden dit liedje draaien.
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe verblijd ik ze met een bezoekje, vraag me altijd af hoe die jongens daar in hemelsnaam kunnen verdwalen. Best overzichtelijk, felle verlichting, veel mensen die je om de weg kan vragen, etc.
Live zingen ze alleen de medeklinkersquote:
Ze zingen ook iets anders, hè.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe verblijd ik ze met een bezoekje, vraag me altijd af hoe die jongens daar in hemelsnaam kunnen verdwalen. Best overzichtelijk, felle verlichting, veel mensen die je om de weg kan vragen, etc.
Ik versta het niet meer!!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zingen ook iets anders, hè.
Lost in the LIDL!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zingen ook iets anders, hè.
Nu wel...quote:
Sjezusquote:Op woensdag 30 september 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Terechte klacht/opmerking:
[ afbeelding ]
Ik zal het sterker vertellen, ik werk bij de (soort van) concurrent en elke keer dat het nummer langskomt schiet ik weer in de lachquote:Op woensdag 30 september 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Het is dat ik nooit in de Lidl kom, anders zou ik mij doodlachen als ik daar boodschappen zou doen en ze zouden dit liedje draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jammer dat hij niet zei "Welke Michiel?"quote:
Voor ajax zijn is sowieso klachtwaardig natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Terechte klacht/opmerking:
[ afbeelding ]
supporter van een voetbalclub zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor ajax zijn is sowieso klachtwaardig natuurlijk.
Mens zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
supporter van een voetbalclub zijn
Bestuit.quote:
nee ik ga slapen doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Kijken jullie ook naar Tan op 4 met onze 3FM sterren??
Truste wolfje.quote:
Waar blijft m'n koffie dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 06:30 schreef Evertjan het volgende:
De ober is weer in de maand mensen!!
Oké Gerard.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 06:30 schreef Evertjan het volgende:
De ober is weer in de maand mensen!!
Weer zo'n fijne plaat toen ik net de auto in staptequote:
Bom diaquote:
Het is gewoon een perfect iemand voor in de Crazy Piano's in Scheveningen. (waar hij ook speelde vroeger)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
RvV doet deze dingen altijd wel geinig, jammer dat ie zelf geen liedjes kan schrijven
Zoiets ja, het mooie is dat ie ook nog eens zn lengte mee heeft voor goedkoop entertainmentquote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is gewoon een perfect iemand voor in de Crazy Piano's in Scheveningen. (waar hij ook speelde vroeger)
Echt 7 layers eroverheen flikkeren, net als al die bandjes tegenwoordig.quote:
Ja je radio kan weer aan maus.quote:
Ik schreeuwde zelf ook help!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je radio kan weer aan maus.
Ik las "anus"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je radio kan weer aan maus.
Bom dia!quote:
Wat een onzinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |