Vieze ratten. Staat niks over die limiet op hun website.quote:Doet u een geldopname in euro’s binnen de eurozone? Dan betaalt u geen extra kosten. Doet u een geldopname in vreemde valuta? Dan wordt de wisselkoers per transactie verhoogd met 1% (koersopslag) en betaalt u ¤ 2,25 per geldopname buiten de eurozone.
Dat is wellicht wel een idee. Mits ze creditcard accepteren. Een paar hebben volgens mij niet eens de beschikking over internet.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef Basp1 het volgende:
Kun je niet gewoon je creditcard bij die hotels gebruiken? En dan regelmatig met een bankapp je credit aanvullen.
quote:
Bedankt voor je achterlijke aanvulling.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ben je gister geboren of zo?
Ze geven je een limiet omdat je duidelijk niet helemaal volwassen bent. Sommige mensen moet je nu eenmaal tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ik moet toch bijna alles daar in cash betalen. Op internet lees ik dat ze daar bijna niet aan electronisch betaalverkeer doen. Zit weinig anders op lijkt me.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:12 schreef DonJames het volgende:
Zijn dat hotels waar je een kamer per uur moet afrekenen of zoiets?![]()
Anyway, ben wel eens beroofd in het buitenland. Was maar wat blij dat er een limiet op zat..
Dan achten zij dus al hun klanten niet volwassenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ben je gister geboren of zo?
Ze geven je een limiet omdat je duidelijk niet helemaal volwassen bent. Sommige mensen moet je nu eenmaal tegen zichzelf in bescherming nemen.
Waar is "daar"? Ik ken landen waar je niet eens aan de 500 euro per dag toekomt, omdat de opnamelimiet zo laag is dat je dat niet eens in 3 keer pinnen op kan nemen..quote:Op woensdag 30 september 2015 13:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet toch bijna alles daar in cash betalen. Op internet lees ik dat ze daar bijna niet aan electronisch betaalverkeer doen.
Maar met zulke hotels zit je toch lang niet op 500 per dag?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is wellicht wel een idee. Mits ze creditcard accepteren. Een paar hebben volgens mij niet eens de beschikking over internet.
In vietnam kon ik een paar weken geleden bij veel apparaten vaak niet meer dan omgerekend 80 euro opnemen omdat dat het maximum bedrag in lokale valuta was wat uit die automaten kon komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Vieze ratten. Staat niks over die limiet op hun website.
https://www.ing.nl/partic(...)betaalpas/index.html
Ik moet ook vooruit geld meenemen omdat ik niet overal naast een pinautomaat zit.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar met zulke hotels zit je toch lang niet op 500 per dag?
Vietnam is wel even en heel stuk goedkoper dan de grote steden in Chinaquote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In vietnam kon ik een paar weken geleden bij veel apparaten vaak niet meer dan omgerekend 80 euro opnemen omdat dat het maximum bedrag in lokale valuta was wat uit die automaten kon komen.
Dan stap je over naar een andere bank die waarschijnlijk dezelfde limieten kent.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet ook vooruit geld meenemen omdat ik niet overal naast een pinautomaat zit.
Vind het alleen achterlijk dat ing mij een limiet oplegt van hoeveel geld ik mag opnemen. Het is verdomme mijn geld
Dat doen ze om huilies te voorkomen wanneer hun rekening in het buitenland geplunderd wordt omdat hun pas is geskimmed.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet ook vooruit geld meenemen omdat ik niet overal naast een pinautomaat zit.
Vind het alleen achterlijk dat ing mij een limiet oplegt van hoeveel geld ik mag opnemen. Het is verdomme mijn geld
In elke grote stad van china zijn pinautomaten te vinden en de betere dus duurdere hotels kun je ook met een CC terecht. Alleen de < 10 dollar per nacht hotel daar moet je idd cash afrekenen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Vietnam is wel even en heel stuk goedkoper dan de grote steden in China
Ja, dat gaat niet meer lukken voor morgen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan stap je over naar een andere bank die waarschijnlijk dezelfde limieten kent.
Daar is de bank verzekerd voor. Ze perken hun eigen risico in ten koste van de klant die over zijn eigen geld wil beschikken.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat doen ze om huilies te voorkomen wanneer hun rekening in het buitenland geplunderd wordt omdat hun pas is geskimmed.
Ze perken hun eigen risico in ja omdat het grotendeel van hun klanten te achterlijk is om op zijn spullen te letten.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar is de bank verzekerd voor. Ze perken hun eigen risico in ten koste van de klant die over zijn eigen geld wil beschikken.
Ik denk dat er een paar mongolen bij zitten en dat de rest prima op zijn spullen past.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze perken hun eigen risico in ja omdat het grotendeel van hun klanten te achterlijk is om op zijn spullen te letten.
quote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Je geeft het toch zelf in hun beheer? Wat zit je dan te janken? Wissel dan van bankquote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Laat ze dan ook duidelijk zijn over hun voorwaarden. Op de 'betalen buitenland'-pagina en in de Q&A reppen ze er niet over.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Je geeft het toch zelf in hun beheer? Wat zit je dan te janken? Wissel dan van bank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |