bazenkatquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Koettie het volgende:
Hier een foto van de reden van mn gebroken hart.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
21quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef mschol het volgende:
Sterkte TS, laten inslapen is, vind ik, nog altijd het vervelendste..
3 weken terug is onze poes (21 jaar) in haar slaap overleden, terwijl ik op vakantie was
Dat heeft mijn kat ook gedaan. Ging ik lekker op vakantie, belt m'n buurvrouw op dat de kat dood was. Kom ik terug, komt er een putlucht onder de tuinset vandaan ; had ze voor d'r dood nog een dode vogel onder het zeil gelegd. Juli, 30+ graden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:40 schreef mschol het volgende:
Sterkte TS, laten inslapen is, vind ik, nog altijd het vervelendste..
3 weken terug is onze poes (21 jaar) in haar slaap overleden, terwijl ik op vakantie was
Hoe oud is ie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:55 schreef Koettie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou, is toch een popje.
Aw liefquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:55 schreef Koettie het volgende:
[ afbeelding ]
Jong is anders, maar echt heel oud voor een kat is het ook niet. Gelukkig heeft 'ie een baasje dat om hem geeft en ook de keuze kan maken wanneer het echt niet meer gaat.quote:
de oudste hier, van alle katten die we hebben gehad, was 25 geworden, die is begraven in de tuin.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
21![]()
Van ons is nu 17, maar ben bang dat de 18 niet gehaald gaat worden.
het broertje van mijn poes had ook een vorm van kanker, die hebben we ook al veels te vroeg moeten laten inslapen helaas.. (Hij vond het altijd nodig om in je benen te bijten als je hem niet snel genoeg eten gaf..quote:Op woensdag 30 september 2015 00:12 schreef Koettie het volgende:
Ja, wil echte pijn voor zijn. Als je dat echt merkt ben je al te laat. Vriend vindt dat lastiger, die heeft hiervoor nooit katten gehad en die weet niet dat het ultieme bikkels zijn die nooit wa toegeven. Maar meh. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Beetje blaasontsteking was het eerste idee en dan opeens snel groeiende kanker.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:55 schreef Koettie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja fucked up. Ik heb de mijne nu, na een aantal jaren zonder nadat mijn laatste overleden was, een jaar of 6. Ze was toen waarschijnlijk rond de 2 jaar(heb 'r uit het asiel) dus die is nu ook al 8/9. Tijd gaat hard. Ik besef me goed dat ze vroeg of laat ineens ziek kan worden of aangereden, hoewel t laatste me sterk lijkt daar ze aartslui is, maar toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:12 schreef Koettie het volgende:
Ja, wil echte pijn voor zijn. Als je dat echt merkt ben je al te laat. Vriend vindt dat lastiger, die heeft hiervoor nooit katten gehad en die weet niet dat het ultieme bikkels zijn die nooit wa toegeven. Maar meh. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Beetje blaasontsteking was het eerste idee en dan opeens snel groeiende kanker.
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:39 schreef pipojansen het volgende:
kutpoezen. poepen in je tuin, plassen in je vijver. krabben je hek kapot. ontaarden in diva's als je er iets van zegt. dan zeggen ze MIAUW en rennen hard weg.
en de eigenaars zijn ook ruk want ze lachen in hun vuistje als ze al dat moois zien gebeuren. als je buren hebt met katten, negeer ze. buren die hun katten binnenshuis laten heb ik geen problemen mee. mogen ze doen. naast het feit dat ik poezen niet mag. wel die van de buurvrouw, maar die poes wordt al door iemand anders ge(n)aaid. ik heb nu een tuinkabouter in dienst. loopt rond met een kalashnikov en schiet op alles dat nat en vochtig is.
Wat een lieverd heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:33 schreef Koettie het volgende:
Hier een foto van de reden van mn gebroken hart.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als het beestje op is zoals je zegt, is het dan wel verstandig om nog te wachten tot volgende week?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Koettie het volgende:
Kortom, King Joost is op. Mijn demente lieve kater wordt ingeslapen volgende week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |