Ik heb mijn vertrouwen verloren in 47% van de stemmersquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
47% is het met haar eens
Zelfs dan vind ze nog wel watquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef zoem het volgende:
Die vrouw zou beter op 5 hoog achter de geraniums kruipen. Van niemand last.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef donald_dick het volgende:
partycentrum de zwerfkeiinjegreppel
Nee maar rond die tijd lag ze wel ergens in een Greppelquote:
En niemand last van haar en haar verzuurde greppel..quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef zoem het volgende:
Nou dan heeft ze met de buren naast, boven en beneden ruzie om iets andersquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef zoem het volgende:
die oude vrouw kan toch geen traplopen gekkiequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef zoem het volgende:
Die man lijkt me keurig en netjes, een typische SGP'erquote:
Gees is een mooi dorp. Maat zo te horen is zij import.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
https://www.google.nl/map(...)5:0x1c58173b56dc2198
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:45 schreef Cassius het volgende:
Die kop van die zoon...
[ afbeelding ]
Slangen kruipen!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die oude vrouw kan toch geen traplopen gekkie
die mond, sprekend!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:45 schreef Cassius het volgende:
Die kop van die zoon...
[ afbeelding ]
nee dat komt vamdaag dus nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snij je kop eraf incoming!!
Goedkoper he.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sowieso op een bungalopark wonen
nee want dan was het allang opgelost.....quote:
neuhquote:
Ja, die regelen het onderling zelf wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
nee want dan was het allang opgelost.....
lees: dan had de andere partij in de greppel gelegenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
nee want dan was het allang opgelost.....
psiesquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, die regelen het onderling zelf wel.
een hele greppel vol?quote:
elke week worden we lekker gemaakt om vervolgens teleur gesteld te wordenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zullen ze wel voor de laatste show van het seizoen bewaren
Ja, maar die onderhoud ik dan gewoon zelf, dus ik wil er verder niks over horenquote:
Daarvoor bestaat uitzendinggemistquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef tralalala het volgende:
Godver, net als vorige week weerRR gemist.
En het liefst schoon!quote:
Of morgenmiddag op NPO2 geloof ik ook nog hh.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat uitzendinggemist
Nou, op vorige aflevering werd zo gehaat, die heb ik niet teruggekeken,.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat uitzendinggemist
Of in navolging van 'is uw doorgang ook zo nauw?': is uw greppel ook zo droog?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jetske straks: 'Zou u uw buren het liefst in een greppel willen gooien?'
Als je je wil ergeren aan een bijzonder vervelend vrouwtje moet je vooral terugkijkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou, op vorige aflevering werd zo gehaat, die heb ik niet teruggekeken,.Maar met FOK! op de achtergrond is eht veel leuker.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Of in navolging van 'is uw doorgang ook zo nauw?': is uw greppel ook zo droog?
Dit dus...?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom kan het niet gewoon allebei?
Mevrouw maakt de greppel schoon en 1 keer per jaar komt beheerder door het greppeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |