Zouden ze met reusachtige graafmachines komen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:29 schreef gers het volgende:
Ze komen 1 keer per jaar langs en dat geeft teveel overlast
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik zit wel in zijn team omdat die vrouw denk ik gewoon denkt dat ze het beter weet met d'r greppel en daardoor de waterdoorloop loopt te verneuken
dus we zijn opnieuw beflikkerd!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was jonger geloof ik
Wat zit er dan in die overhemdoverhang boven de broek?quote:
Die greppel was rechtstandig afgebrokenquote:
Statuten en reglementen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat zit er dan in die overhemdoverhang boven de broek?
Zo iemand die een briefje door je brievenbus doet met daarin haar klachtquote:
Dat zat ik zelf ook te denken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat ze zelf een vrij droge greppel heeft.
de greppel met het waswater weggooienquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
De dode ligt in die greppel!
Omgebracht door mevrouw!
Niet met van die brokkeltjes!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
Die greppel was rechtstandig afgebroken
Als ze dat al kan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo iemand die een briefje door je brievenbus doet met daarin haar klacht
Die vereniging is verantwoordelijk voor de waterdoorloop en zij vind dat haar eigen stukje greppel belangrijker isquote:
ALLE GREPPELS TERUG NAAR ZANDBAK VAN HERKOMST!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die vereniging is verantwoordelijk voor de waterdoorloop en zij vind dat haar eigen stukje greppel belangrijker is
WO1 was datquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef donald_dick het volgende:
Deden ze in WO2 ook, greppels graven
ach, dat doen ze ook nog in Kunduzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |