1 2 3 4 5 | Stand groep E: 1. Bay.Leverkusen 1- 3 ( 4- 1) 2. FC Barcelona 1- 1 ( 1- 1) 3. AS Roma 1- 1 ( 1- 1) 4. Bate Borisov 1- 0 ( 1- 4) |
Een stukje van mijn ziel stierf toen ik Memphis' gouden gebit zag.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eens, dat ie fan is van Ronaldo okay hoor, maar dan op dezelfde manier gaan juichen, zucht.
Zou ook niet terecht zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
Een 2-2 zie ik he-le-maal niet meer gebeuren.
Ik hoopte nog een dat het een photoshop was. Hij had wel eens wat van die patserdingen maar nu is het helemaal los met die onzin. Bah.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stukje van mijn ziel stierf toen ik Memphis' gouden gebit zag.
Ik snap niet dat je 'fan' kunt zijn van zo'n IQ-loos figuur.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hoopte nog een dat het een photoshop was. Hij had wel eens wat van die patserdingen maar nu is het helemaal los met die onzin. Bah.
Ik kan best genieten van wat hij op het veld doet, dan zijn trainingsarbeid wat ik ook zeker kan waarderen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je 'fan' kunt zijn van zo'n IQ-loos figuur.
Smullen met Vidal en Turan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Pax, komt wel goed later in de KO faseik heb genoeg gezien
Op het veld is het ook een lachwekkend figuur. Ik kon best genieten van een vrije trap die hij tegen Ajax nam, begin vorig jaar ergens. Klaar gaan staan á la Cristiano om hem vervolgens keihard op het parkeerdek te schoppen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan best genieten van wat hij op het veld doet, dan zijn trainingsarbeid wat ik ook zeker kan waarderen.
Jammer van die shit eromheen.
Hij doet veel fout ja, maar zo'n goal als tegen Brugge is dan wel iets wat ik weinig anderen zie doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het veld is het ook een lachwekkend figuur. Ik kon best genieten van een vrije trap die hij tegen Ajax nam, begin vorig jaar ergens. Klaar gaan staan á la Cristiano om hem vervolgens keihard op het parkeerdek te schoppen.
Het is een aardig showtje kan ik melden tot nu toequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Meh de beh, Rijdende Rechter is al bezig. Dat kijk ik straks wel terug.
Ik wel!!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijf je zometeen voor Bayern?
Ja, tegen Club fucking Brugge. In de Premier League laat hij nog minder zien dan Eljero Elia in een paar minuten voor Southampton deed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij doet veel fout ja, maar zo'n goal als tegen Brugge is dan wel iets wat ik weinig anderen zie doen.
Ik hoop dat hij ooit meer overzicht krijgt, z'n techniek mag ook wat beter. Dat laatste is nog wel te trainen maar dat overzicht, helaas.
Dan nog, hij deed 't en ik genoot.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, tegen Club fucking Brugge. In de Premier League laat hij nog minder zien dan Eljero Elia in een paar minuten voor Southampton deed.
Ik geniet ook van een leuke panna van Kishna tegen Heerenveen, maar hij heeft nooit dingen gedaan waar mijn broek van afzakte.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan nog, hij deed 't en ik genoot.
In de Premier League mag hij inderaad wel eens wat laten zien, ik kan alleen maar hopen dat het nog komt.
Dat is er wel een voor in de boeken, die pannaquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet ook van een leuke panna van Kishna tegen Heerenveen, maar hij heeft nooit dingen gedaan waar mijn broek van afzakte.
Gelukkig zit de Premier League op een eenzaam hoog niveau.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Arsenal gaat de volgende ronde niet halen.
Ja, GGMM kijkt ook mee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Gaan we de samenvattingen kijken?
Alleen in de breedte de beste competitie. Tactisch is het sowieso dramatisch, maar als ze in Europa spelen weten ze al helemaal niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig zit de Premier League op een eenzaam hoog niveau.
Toen ik in de middag thuis kwam heb ik meteen geslapen tot een uur of 8quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel moe, maar ik ben een strijder.
Yes yes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Reclames bedoel jequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Reclamevattingen.quote:
En de arbitrage moet niet corrupt zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen in de breedte de beste competitie. Tactisch is het sowieso dramatisch, maar als ze in Europa spelen weten ze al helemaal niet meer wat ze moeten doen.
Kopen kopen kopen, geld geld geldquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik zou wel graag een samenvatting willen zien van de reclames
Zagreb thuis ontvangen, altijd lastig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:59 schreef Rickertman96 het volgende:
dit wordt een spannende wedstrijd, Zagreb is al lang ongeslagen
Scherpquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:03 schreef Rodawa het volgende:
Die commentator roept ook tweemaal doodleuk "Diego Costa". Diego speelt bij Chelsea vrind. Dit is Douglas Costa.
Zelfs mn pa merkte het op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:03 schreef Rodawa het volgende:
Die commentator roept ook tweemaal doodleuk "Diego Costa". Diego speelt bij Chelsea vrind. Dit is Douglas Costa.
Veel goals hé, dan moeten ze wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Deze samenvatting was ongewoon lang.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
TERING FRANK Ronald EEN WINDOWPANE PAK MET STREEPDAS?
MIJN FUCKING OGEN.
Vorig seizoen Suarez nummer 1. Dit jaar vanwege het team denk ik Lewy.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez, Kun en Lewy zijn wel de 3 beste spitsen op dit moment.
Volgorde mag je zelf bepalen.
Alle 3 wereldsquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorig seizoen Suarez nummer 1. Dit jaar vanwege het team denk ik Lewy.
Naar mijn mening hé![]()
Heb je het nieuws over Callum Wilson gelezen? Arm Bournemouth.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez, Kun en Lewy zijn wel de 3 beste spitsen op dit moment.
Volgorde mag je zelf bepalen.
Ja, triest voor die jonge. Erg goede spits.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws over Callum Wilson gelezen? Arm Bournemouth.
Kloptquote:
Zeker omdat hij in een deksels goede vorm steekt. Scheelt nogal wat, zes maandjes. Die hobbelt pas in april weer over de trapveldjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, triest voor die jonge. Erg goede spits.
Misschien kan ie een praatgroepje vormen met Shaw en Rafinha. Lijkt wel alsof er meer langdurige blessures zijn dan ooit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij in een deksels goede vorm steekt. Scheelt nogal wat, zes maandjes. Die hobbelt pas in april weer over de trapveldjes.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb geen zin meer in deze samenvattingen
doei
Ik was enorm in de war door al die conflicterend lijnen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |