quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
TERING FRANK Ronald EEN WINDOWPANE PAK MET STREEPDAS?
MIJN FUCKING OGEN.

Vorig seizoen Suarez nummer 1. Dit jaar vanwege het team denk ik Lewy.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez, Kun en Lewy zijn wel de 3 beste spitsen op dit moment.
Volgorde mag je zelf bepalen.

Alle 3 wereldsquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorig seizoen Suarez nummer 1. Dit jaar vanwege het team denk ik Lewy.
Naar mijn mening hé

Heb je het nieuws over Callum Wilson gelezen? Arm Bournemouth.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez, Kun en Lewy zijn wel de 3 beste spitsen op dit moment.
Volgorde mag je zelf bepalen.

Ja, triest voor die jonge. Erg goede spits.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws over Callum Wilson gelezen? Arm Bournemouth.

Kloptquote:
 mijn broer is een liefhebber van Suarez en ik vind Kun wel wat hebben maar Lewy is wel mijn favoriet hoor.
  mijn broer is een liefhebber van Suarez en ik vind Kun wel wat hebben maar Lewy is wel mijn favoriet hoor.

Zeker omdat hij in een deksels goede vorm steekt. Scheelt nogal wat, zes maandjes. Die hobbelt pas in april weer over de trapveldjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, triest voor die jonge. Erg goede spits.

Misschien kan ie een praatgroepje vormen met Shaw en Rafinha. Lijkt wel alsof er meer langdurige blessures zijn dan ooit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij in een deksels goede vorm steekt. Scheelt nogal wat, zes maandjes. Die hobbelt pas in april weer over de trapveldjes.

quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb geen zin meer in deze samenvattingen
doei

Ik was enorm in de war door al die conflicterend lijnen.quote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |