quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
TERING FRANK Ronald EEN WINDOWPANE PAK MET STREEPDAS?
MIJN FUCKING OGEN.
Vorig seizoen Suarez nummer 1. Dit jaar vanwege het team denk ik Lewy.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez, Kun en Lewy zijn wel de 3 beste spitsen op dit moment.
Volgorde mag je zelf bepalen.
Alle 3 wereldsquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorig seizoen Suarez nummer 1. Dit jaar vanwege het team denk ik Lewy.
Naar mijn mening hé![]()
Heb je het nieuws over Callum Wilson gelezen? Arm Bournemouth.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Suarez, Kun en Lewy zijn wel de 3 beste spitsen op dit moment.
Volgorde mag je zelf bepalen.
Ja, triest voor die jonge. Erg goede spits.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws over Callum Wilson gelezen? Arm Bournemouth.
Kloptquote:
Zeker omdat hij in een deksels goede vorm steekt. Scheelt nogal wat, zes maandjes. Die hobbelt pas in april weer over de trapveldjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, triest voor die jonge. Erg goede spits.
Misschien kan ie een praatgroepje vormen met Shaw en Rafinha. Lijkt wel alsof er meer langdurige blessures zijn dan ooit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij in een deksels goede vorm steekt. Scheelt nogal wat, zes maandjes. Die hobbelt pas in april weer over de trapveldjes.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb geen zin meer in deze samenvattingen
doei
Ik was enorm in de war door al die conflicterend lijnen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |