SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 01-10-2015 08:51:41 ]F means you're fucked![]()
Er staan foto's bij de uitslagen van de Posbankloop. En ze vallen niet eens tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kunnen je allemaal niet bijhouden McT !Movescount vond nog een loopje die ik weer vergeten was en het maandtotaal blijkt nu 102,3km te zijn, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga zo de deur uit en sls ik terug kom heb ik deze maand 96km op de teller staan.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toffe foto's van de Posbankloop!Goede herinneringen ook, mijn eerste officiële loopje
.
Ik had nog een fotootje van zaterdag, madness? Monster!
En vandaag nieuwe schoenen!![]()
![]()
Nice one
Voor de liefhebbers: Vannacht opent de inschrijving voor de Rotterdam Marathon
F means you're fucked![]()
Topfoto, monster!quote:Op woensdag 30 september 2015 05:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Toffe foto's van de Posbankloop!Goede herinneringen ook, mijn eerste officiële loopje
.
Ik had nog een fotootje van zaterdag, madness? Monster!
[ afbeelding ]
En vandaag nieuwe schoenen!![]()
![]()
Het leek mij wel handig om tijdens de marathon een bottle belt te vullen met sportdrank. Nu las ik dat isotone sportdrank te nemen tijdens een marathon.
Is dit beter dan gewone sportdrank? Ik dacht namelijk dat het vooral om de suikers gaat in sportdrank.![]()
Isotoon heeft ook suikers, maar precies dezelfde verhouding als je bloed waardoor het het snelste opgenomen wordt.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:19 schreef Voccar het volgende:
Het leek mij wel handig om tijdens de marathon een bottle belt te vullen met sportdrank. Nu las ik dat isotone sportdrank te nemen tijdens een marathon.
Is dit beter dan gewone sportdrank? Ik dacht namelijk dat het vooral om de suikers gaat in sportdrank.
Als je hypertone sportdrank gaat drinken, krijg je een bloedsuikerpiek en moet je insuline gaan produceren om dat weer normaal te krijgen en dan krijg je daarna weer een dipje dus dat is niet handig. Dus isotoon is zeker het beste. 50% AA drank en 50% water is als ik het goed heb isotoon, isotoon is 6-7 gram suiker per 100 ml.
Wat jij denk ik bedoelt is dat je ook 60-70 gram koolhydraten per uur wilt aanvullen om de 'man met de hamer' te voorkomen. Maar daarvoor neem je in aanvulling op sportdrank of water meestal gelletjes.
[ Bericht 4% gewijzigd door La_Tramposa op 30-09-2015 09:31:50 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn laatste training van september ging gelukkig eindelijk weer een keer lekker! Daarnaast ook de afgelopen 2 dagen weer een rustpols die wijst op goed herstel, wat al 3 weken niet voorgekomen was. Dus ik krijg weer een beetje vertrouwen. Voel af en toe nog wel wat gekke spiertjes, waarbij het ook niet helpt dat ik een paar keer heel lomp gevallen ben bij het survivallen zaterdag, volgens mij is mijn ribbenkast licht gekneusd. Maar ik heb donderdag a.s. en volgende week woensdag nog een afspraak bij de sportmasseur dus qua benen en liezen moet dat voldoende zijn. Uiteindelijk 321 km in september, ik vind het heel wat!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
50/50 Coca Cola/water is isotoon, en vrijwel overal ter wereld verkrijgbaar zodat je ook bij loopjes op exotische locaties isotoon kan drinken.![]()
YUR, wil je mij aan de OP toevoegen?
1
2[b]1 November 2015 - [url=http://www.drechtstadloop.nl/]Drechtstadloop (Dordrecht[/url][/b]
[*] MaleDuck- 10 km<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En daar nog een snufje zout bijquote:Op woensdag 30 september 2015 09:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
50/50 Coca Cola/water is isotoon, en vrijwel overal ter wereld verkrijgbaar zodat je ook bij loopjes op exotische locaties isotoon kan drinken.![]()
![]()
Wat heb je gedaan dat je zo vaak gevallen bent dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn laatste training van september ging gelukkig eindelijk weer een keer lekker! Daarnaast ook de afgelopen 2 dagen weer een rustpols die wijst op goed herstel, wat al 3 weken niet voorgekomen was. Dus ik krijg weer een beetje vertrouwen. Voel af en toe nog wel wat gekke spiertjes, waarbij het ook niet helpt dat ik een paar keer heel lomp gevallen ben bij het survivallen zaterdag, volgens mij is mijn ribbenkast licht gekneusd. Maar ik heb donderdag a.s. en volgende week woensdag nog een afspraak bij de sportmasseur dus qua benen en liezen moet dat voldoende zijn. Uiteindelijk 321 km in september, ik vind het heel wat!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 30 september 2015 07:24 schreef YUR het volgende:
Nice one
Voor de liefhebbers: Vannacht opent de inschrijving voor de Rotterdam Marathon![]()
![]()
Ik heb sowieso talent voor vallenquote:Op woensdag 30 september 2015 10:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je zo vaak gevallen bent dan?
Maar de vervelendste was bij een spel dat heette 'Mikado'. Een hok van zo'n 3 bij 3 denk ik, met allemaal houten palen die schuin door elkaar heen stonden en eerst moesten we daar als een soort menselijke ketting doorheen stappen, het touw volgend dat soms over en soms onder zo'n balk door ging. Dat ging heel goed! Maar die begeleider had wel door dat hij wel met een fanatieke groep te maken had, dus die zei tegen ons; het record voor in je eentje er doorheen zonder de grond te raken is 29 seconden. Dus toen gingen een paar van ons waaronder ik die uitdaging aan. Ging heel goed, alleen één keer slipte mijn voet weg en toen knalde ik vol op mijn borst op zo'n paal, en ook mijn benen zijn nu bont en blauw
Met het downhill mountainbiken ook wel een paar keer gevallen maar dat was vooral in de modder, niet hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dusMaar daar ging het nog goed.
[ Bericht 15% gewijzigd door La_Tramposa op 30-09-2015 10:48:03 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil inderdaad Rotterdam gaan lopen volgend jaar, maar volgens mij is het nog niet echt nodig om gelijk vannacht in te schrijven. Zo snel zal deze niet vol zijn, dus dat kan nog wel even wachten. Het is immers geen MeeuwenMakrelen of Meijendelloop.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:24 schreef YUR het volgende:
Nice one
Voor de liefhebbers: Vannacht opent de inschrijving voor de Rotterdam Marathon![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb sowieso talent voor vallen
Maar de vervelendste was bij een spel dat heette 'Mikado'. Een hok van zo'n 3 bij 3 denk ik, met allemaal houten palen die schuin door elkaar heen stonden en eerst moesten we daar als een soort menselijke ketting doorheen stappen, het touw volgend dat soms over en soms onder zo'n balk door ging. Dat ging heel goed! Maar die begeleider had wel door dat hij wel met een fanatieke groep te maken had, dus die zei tegen ons; het record voor in je eentje er doorheen zonder de grond te raken is 29 seconden. Dus toen gingen een paar van ons waaronder ik die uitdaging aan. Ging heel goed, alleen één keer slipte mijn voet weg en toen knalde ik vol op mijn borst op zo'n paal, en ook mijn benen zijn nu bont en blauw
Met het downhill mountainbiken ook wel een paar keer gevallen maar dat was vooral in de modder, niet hardZiet er wel grappig uit, sowieso leuk om een keer iets anders te doen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dusMaar daar ging het nog goed.
It has to mean something
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb sowieso talent voor vallen
Met het downhill mountainbiken ook wel een paar keer gevallen maar dat was vooral in de modder, niet hardMaar wat was je tijd? Want daar ging het toch om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dusMaar daar ging het nog goed.
![]()
Zeker! Ik heb echt genoten! Maar het is voor mij wel weer bevestigd dat ik in principe best de kracht heb voor dit soort dingen en heb ook geen angst/hoogtevrees, maar er gewoon echt te lomp/onhandig voor benquote:Op woensdag 30 september 2015 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, sowieso leuk om een keer iets anders te doen natuurlijk.Als ik een obstacle run zou doen zou ik gegarandeerd met 40 blauwe plekken en misschien nog wel een botbreukje thuiskomen.. Bij het mountainbiken ben ik ook 4x gevallen en de rest allemaal 0 of 1 keer
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Net boven de 2 minuten, maar dat was wel met een paar seconden bijkomen van het feit dat er geen lucht meer in mijn longen kwamquote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar wat was je tijd? Want daar ging het toch om.Zonder die val was het wel onder de 2 minuten geweest. De snelste van ons had 1.32, zij is ook een roeister op internationaal niveau. De begeleider wist niet of dat de snelste vrouwentijd was, waarschijnlijk wel. Dat record was ook gezet door één van die begeleiders die natuurlijk vaker geoefend had, dus volgens mij hadden we best goede tijden.
Wat ook wel grappig was, was 'De muur', een muur van 3 meter waar je iedereen van het team overheen moest krijgen, waarbij natuurlijk vooral de eerste en de laatste lastig waren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Meer dan 300 km in een maand... pfff.
Ik heb nog de training van vanavond te gaan en als ik meer dan 3,5 km loop heb ik het hoogste maandtotaal van deze maand (tot nu toe 140,1 km). Aangezien we normaal gesproken rond de 10 km uitkomen, verwacht ik een maandtotaal van 145-150 km. Dat betekent, dat ik nog een kleine 300 km moet voor mijn jaartotaal. Dus ook dat ziet er goed uit.![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Net boven de 2 minuten, maar dat was wel met een paar seconden bijkomen van het feit dat er geen lucht meer in mijn longen kwamZonder die val was het wel onder de 2 minuten geweest. De snelste van ons had 1.32, zij is ook een roeister op internationaal niveau. De begeleider wist niet of dat de snelste vrouwentijd was, waarschijnlijk wel. Dat record was ook gezet door één van die begeleiders die natuurlijk vaker geoefend had, dus volgens mij hadden we best goede tijden.
Wat ook wel grappig was, was 'De muur', een muur van 3 meter waar je iedereen van het team overheen moest krijgen, waarbij natuurlijk vooral de eerste en de laatste lastig waren.! Onverbeterlijk jij. En je dacht niet: laat ik gewoon proberen heel te blijven voor die marathon waar ik me de tandjes voor train?
De pot verwijt de ketel hoor, want ik kan mezelf ook nooit inhouden tijdens dat soort fanatieke spelletjes![]()
![]()
Ik heb wel voorzichtig gedaan hoor, ook geen gekke risico's genomen. Maar ik blijf gewoon een beetje onhandigquote:Op woensdag 30 september 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]! Onverbeterlijk jij. En je dacht niet: laat ik gewoon proberen heel te blijven voor die marathon waar ik me de tandjes voor train?
De pot verwijt de ketel hoor, want ik kan mezelf ook nooit inhouden tijdens dat soort fanatieke spelletjesDaarom zijn sporten als roeien en hardlopen ook zo geschikt voor mij, één beweging die je tot in den treure kan oefenen, je hoeft niet meerdere dingen gelijk te doen of in te spelen op omstandigheden
Ik had trouwens wel flink wat uit te leggen bij mijn behandeling in de spa de volgende dag;
compleet blauwe en opengeschaafde benen (survival), een niet helemaal weg te wassen tekening op mijn buik (bonte avond/pubquiz) en 2 blauwe teennagels (hardlopen)..
[ Bericht 9% gewijzigd door La_Tramposa op 30-09-2015 12:14:33 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@Murmel last van de knie toch? Dan moet je niks meer doen tot je HM hoor!Inderdaad. Ik snap.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb wel voorzichtig gedaan hoor, ook geen gekke risico's genomen. Maar ik blijf gewoon een beetje onhandigDaarom zijn sporten als roeien en hardlopen ook zo geschikt voor mij, één beweging die je tot in den treure kan oefenen, je hoeft niet meerdere dingen gelijk te doen of in te spelen op omstandigheden
Daarover gesproken: ik twijfel nog een beetje over zondag. Of die ene beweging tot in den treure uitoefenentijdens de 10k Rottemerenloop. Eindelijk weer eventjes lekker op de weg knallen. Of de 7k Outdoor Madness trailrun, als een soort van krachttraining. Main goal blijft de Hoge Veluweloop (10k) volgende week natuurlijk, dus dat knallen mag eigenlijk dan pas.
@Jero en Yur: hoe is dat Madness parcours? Veel klauteren met armen ook? Dat zou de dealbreaker zijn, vanwege schouder - al ging de StPietersbear eigenlijk ook prima eigenlijk. Maar met die spuit er net in vind ik het een beetje griezelig om van alles te gaan doen ermee.![]()
Bedankt voor je reactie. Zoals je het nu uitlegt is het eigenlijk wel logisch ook. Merkte met bv de halve mrathon niet echt iets van een terugval na hypertone sportdrank, maar lijkt me dan toch beter om isotone sportdrank te gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Isotoon heeft ook suikers, maar precies dezelfde verhouding als je bloed waardoor het het snelste opgenomen wordt.
Als je hypertone sportdrank gaat drinken, krijg je een bloedsuikerpiek en moet je insuline gaan produceren om dat weer normaal te krijgen en dan krijg je daarna weer een dipje dus dat is niet handig. Dus isotoon is zeker het beste. 50% AA drank en 50% water is als ik het goed heb isotoon, isotoon is 6-7 gram suiker per 100 ml.
Wat jij denk ik bedoelt is dat je ook 60-70 gram koolhydraten per uur wilt aanvullen om de 'man met de hamer' te voorkomen. Maar daarvoor neem je in aanvulling op sportdrank of water meestal gelletjes.![]()
Ook krijg ik isotone drank beter weg, zo,n mierzoete aa of coca-cola heb ik moeite mee onder het lopen. Dus wat aangelengd is het ook makkelijker voor je maag.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:23 schreef Voccar het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Zoals je het nu uitlegt is het eigenlijk wel logisch ook. Merkte met bv de halve mrathon niet echt iets van een terugval na hypertone sportdrank, maar lijkt me dan toch beter om isotone sportdrank te gebruiken.![]()
Ik snap ook niet honderd procent hoe het werkt, want gelletjes zijn natuurlijk wel hypertoon. Maar die zijn geloof ik zo samengesteld dat ze een mix van snelle en langzame suikers hebben zodat ze sowieso over wat langere tijd worden opgenomen..quote:Op woensdag 30 september 2015 12:23 schreef Voccar het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Zoals je het nu uitlegt is het eigenlijk wel logisch ook. Merkte met bv de halve mrathon niet echt iets van een terugval na hypertone sportdrank, maar lijkt me dan toch beter om isotone sportdrank te gebruiken.
Aan de andere kant; doen wat je al eerder gedaan hebt is altijd het beste recept, dus als die hypertone sportdrank tijdens de halve goed ging, waarom dan niet weer doen? Kun je ook even uitrekenen, dan hoef je waarschijnlijk minder gels te nemen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gebruiken er trouwens ook mensen pre-workout voor het trainen?
Ik heb zelf al een tijdje deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalt me heel goed. Half uurtje voor trainen met een halve bidon water opdrinken en dan krijg ik een fijne boost waardoor ik extra zin heb om flink te trainen!
It has to mean something
quote:Op woensdag 30 september 2015 12:38 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zelf al een tijdje deze:Is dat een soort van Spaanse Sportvlieg ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalt me heel goed. Half uurtje voor trainen met een halve bidon water opdrinken en dan krijg ik een fijne boost waardoor ik extra zin heb om flink te trainen!F means you're fucked![]()
Ik weet niet precies hoe het MTB-parkoers loopt. Maar tijdens de Night Trail daar was het bij 1 of 2 heuvels wel een beetje met de armen werken, daar heeft YUR nog een mooie foto vanquote:Op woensdag 30 september 2015 12:18 schreef Quoi het volgende:
@Murmel last van de knie toch? Dan moet je niks meer doen tot je HM hoor!
[..]
Inderdaad. Ik snap.
Daarover gesproken: ik twijfel nog een beetje over zondag. Of die ene beweging tot in den treure uitoefenentijdens de 10k Rottemerenloop. Eindelijk weer eventjes lekker op de weg knallen. Of de 7k Outdoor Madness trailrun, als een soort van krachttraining. Main goal blijft de Hoge Veluweloop (10k) volgende week natuurlijk, dus dat knallen mag eigenlijk dan pas.
@Jero en Yur: hoe is dat Madness parcours? Veel klauteren met armen ook? Dat zou de dealbreaker zijn, vanwege schouder - al ging de StPietersbear eigenlijk ook prima eigenlijk. Maar met die spuit er net in vind ik het een beetje griezelig om van alles te gaan doen ermee.. Maar dat was ook omdat het allemaal modder was. Als het de hele week droog blijft zal het wel meevallen. En je hebt mooie trailschoenen.
![]()
![]()
Soort van ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Is dat een soort van Spaanse Sportvlieg ofzo?
Bevat o.a. creatine, aminozuren, elektrolyten en caffeïne/taurine
Deze wordt volgens mij vooral bij fitness enzo gebruikt. Vind het wel plezierig om af en toe een tijdje te gebruiken vooraf.
It has to mean something
Ik verwacht geen geklauterquote:Op woensdag 30 september 2015 12:18 schreef Quoi het volgende:
@Murmel last van de knie toch? Dan moet je niks meer doen tot je HM hoor!
[..]
Inderdaad. Ik snap.
@Jero en Yur: hoe is dat Madness parcours? Veel klauteren met armen ook? Dat zou de dealbreaker zijn, vanwege schouder - al ging de StPietersbear eigenlijk ook prima eigenlijk. Maar met die spuit er net in vind ik het een beetje griezelig om van alles te gaan doen ermee.
quote:Op woensdag 30 september 2015 12:38 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zelf al een tijdje deze:Ik neem alleen een cafeine pilletje voor wedstrijden. Ik ben behoorlijk gevoelig voor cafeine dus aan dit soort spul moet ik echt niet beginnen. Vind het ook niet handig om daar voor mijn trainingen aan te gaan zitten, ik vind dat je gewoon vanuit je eigen lichaam zin moet hebben om te gaan trainen en niet vanuit een energy-shot of zo. Dan zijn de kansen dat je je eigen grenzen overgaat groter lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalt me heel goed. Half uurtje voor trainen met een halve bidon water opdrinken en dan krijg ik een fijne boost waardoor ik extra zin heb om flink te trainen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo werkt het gelukkig ook niet. Het is ook geen speed ofzo, dat je ineens als een malle tekeer gaatquote:Op woensdag 30 september 2015 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik neem alleen een cafeine pilletje voor wedstrijden. Ik ben behoorlijk gevoelig voor cafeine dus aan dit soort spul moet ik echt niet beginnen. Vind het ook niet handig om daar voor mijn trainingen aan te gaan zitten, ik vind dat je gewoon vanuit je eigen lichaam zin moet hebben om te gaan trainen en niet vanuit een energy-shot of zo. Dan zijn de kansen dat je je eigen grenzen overgaat groter lijkt me.
It has to mean something
Nouja, dat effect heeft koffie/caffeine pillen dus wel een beetje op mijquote:Op woensdag 30 september 2015 13:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo werkt het gelukkig ook niet. Het is ook geen speed ofzo, dat je ineens als een malle tekeer gaatAls je elke dag koffie drinkt is het misschien anders.
Maar ik bedoel meer; ik heb de laatste weken heel dicht tegen overtraindheid aan gezeten. Ben toch vaak gaan trainen terwijl mijn lichaam eigenlijk aangaf geen zin te hebben. Als je dat gevoel te vaak krijgt, en oplost met een pilletje waardoor je meer zin/energie krijgt, zul je misschien eerder overtraind raken.
Maar goed dat is mijn perspectief erop..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat je trainen op eigen kracht moet doen. Je kan je voeding zo aanpassen dat je alle voedingsstoffen in de juiste hoeveelheid binnen krijgt. Maar speciaal poeders voor een training hebben de meeste van ons niet nodig.![]()
Ik heb dat vooral gedaan tijdens de halve omdat er toen alleen de keuze was uit water of hypertone sportdrank en omdat ik toen nog geen gelletjes gebruikte. Heb tijdens trainingen meerdere keren isotone sportdrank genomen naast de gelletjes, dus denk dat het wel handigste is om zelf isotone sportdrank mee te nemen.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet honderd procent hoe het werkt, want gelletjes zijn natuurlijk wel hypertoon. Maar die zijn geloof ik zo samengesteld dat ze een mix van snelle en langzame suikers hebben zodat ze sowieso over wat langere tijd worden opgenomen..
Aan de andere kant; doen wat je al eerder gedaan hebt is altijd het beste recept, dus als die hypertone sportdrank tijdens de halve goed ging, waarom dan niet weer doen? Kun je ook even uitrekenen, dan hoef je waarschijnlijk minder gels te nemen.![]()
@Quoi: nee, ik doe ook niks meer. Hij doet geen pijn maar voelt mehhhh. Lijkt me dus mentaal maar alsnog wel een goed plan om rustig aan te doen.
Wat betreft jouw loopjes: ik weet niet of de hoge veluwe een goed PR terrein Is? Bergse plas misschien wel, al stond een vriendin van me daar voor een open brug vorig jaar of het jaar ervoor.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 30 september 2015 13:55 schreef Murmeli het volgende:
@Quoi: nee, ik doe ook niks meer. Hij doet geen pijn maar voelt mehhhh. Lijkt me dus mentaal maar alsnog wel een goed plan om rustig aan te doen.Volgens mij ben je meer klaar voor die HM dan je ooit geweest bent. Het voordeel van kleine pijntjes/ongemakken is: zodra je op wedstrijdtempo loopt voel je die toch niet meer omdat andere lichaamsprocessen meer aandacht vragen
![]()
Gewoon niet teveel vooruitdenken, run the mile you're in!
En volgens mij zijn je 'zorgen' ook meer over of je misschien je ambitieuze doel dat je voor jezelf hebt gesteld zult halen of op een paar minuten gaat missen. Als je eerlijk naar jezelf bent gaat uitlopen sowieso lukken, ongeacht of het de perfecte race is of minder lekker gaat, en een PR waarschijnlijk sowieso ook toch?
In ieder geval, dat heb ik zelf vaak. Als ik ga nadenken waar ik me nou écht zorgen om maak als ik zenuwachtig ben voor een race, is het vaak niet een DNF of dat ik enorme pijn ga lijden of zo. Het is meer dat die mooie tijd waar je van droomt en waarin je steeds meer vertrouwen hebt gekregen misschien net niet gaat lukken. En 9 van de 10 keer lukt dat alsnog wel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen pijn is fijn! Komt vast goedquote:Op woensdag 30 september 2015 13:55 schreef Murmeli het volgende:
@Quoi: nee, ik doe ook niks meer. Hij doet geen pijn maar voelt mehhhh. Lijkt me dus mentaal maar alsnog wel een goed plan om rustig aan te doen.
Wat betreft jouw loopjes: ik weet niet of de hoge veluwe een goed PR terrein Is? Bergse plas misschien wel, al stond een vriendin van me daar voor een open brug vorig jaar of het jaar ervoor.
Hoge Veluweloop is misschien wel geen PR terrein, maar dat ene zandpaadje en/of valsplatje zal wel meevallen. Dan wordt het een PR in die omstandigheden. Ik ga nog even nadenken over zondag![]()
![]()
Murmeli: succes met je knie!
Morgen ga ik naar de fysio, om mijn klacht te bespreken (onderkant scheenbeen, wreef; daar waar mijn voet vastzit aan mijn been). Na kwartiertje hardlopen krijg ik daar last.![]()
Niet te lang aan dat spul zitten he, creatine mag je niet te lang doorgebruiken slecht voor je nieren dacht ik. Verder zit dat spul vol vitamines en amino zuren dat is prima (ja overdosis is mogelijk in theorie), heb het zelf ook gehad toen ik veel fitness deed. Het is meer voor krachttraining gemaakt, maar denk dat het ook wel helpt bij hardlopen. (alleen een stuk minder, want creatine is bijv voor kracht) tenzij je dus met 20kg op je rug gaat hardlopen gaat dat het verschil niet maken. De Taurine & Caffeine zullen je meer energie geven.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Soort van ja.
Bevat o.a. creatine, aminozuren, elektrolyten en caffeïne/taurine
Deze wordt volgens mij vooral bij fitness enzo gebruikt. Vind het wel plezierig om af en toe een tijdje te gebruiken vooraf.![]()
Haha, ja. Klopt hoor! Het is ook wel leuke spanningquote:Op woensdag 30 september 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Adem in, adem uitVolgens mij ben je meer klaar voor die HM dan je ooit geweest bent. Het voordeel van kleine pijntjes/ongemakken is: zodra je op wedstrijdtempo loopt voel je die toch niet meer omdat andere lichaamsprocessen meer aandacht vragen
![]()
Gewoon niet teveel vooruitdenken, run the mile you're in!
En volgens mij zijn je 'zorgen' ook meer over of je misschien je ambitieuze doel dat je voor jezelf hebt gesteld zult halen of op een paar minuten gaat missen. Als je eerlijk naar jezelf bent gaat uitlopen sowieso lukken, ongeacht of het de perfecte race is of minder lekker gaat, en een PR waarschijnlijk sowieso ook toch?
In ieder geval, dat heb ik zelf vaak. Als ik ga nadenken waar ik me nou écht zorgen om maak als ik zenuwachtig ben voor een race, is het vaak niet een DNF of dat ik enorme pijn ga lijden of zo. Het is meer dat die mooie tijd waar je van droomt en waarin je steeds meer vertrouwen hebt gekregen misschien net niet gaat lukken. En 9 van de 10 keer lukt dat alsnog wel
En een PR moet inderdaad zeker lukken, daarvoor hoef ik maar onder de 2.15 te lopen.
Heerlijke volstrekt onlogische pre race stress dus
@Quoi: gewoon voor de lol gaan dus! Die sub55 komt wel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt, ga het ook zeker niet aaneengesloten gebruiken. Verder is het ook niet puur creatine, zit in verhouding tot wat je bij bodybuilding etc gebruikt ook veel minder in.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:09 schreef mytec het volgende:
[..]
Niet te lang aan dat spul zitten he, creatine mag je niet te lang doorgebruiken slecht voor je nieren dacht ik. Verder zit dat spul vol vitamines en amino zuren dat is prima (ja overdosis is mogelijk in theorie), heb het zelf ook gehad toen ik veel fitness deed. Het is meer voor krachttraining gemaakt, maar denk dat het ook wel helpt bij hardlopen. (alleen een stuk minder, want creatine is bijv voor kracht) tenzij je dus met 20kg op je rug gaat hardlopen gaat dat het verschil niet maken. De Taurine & Caffeine zullen je meer energie geven.
It has to mean something
KARMELIETquote:Op woensdag 30 september 2015 15:10 schreef Guard het volgende:
http://www.sport.be/greatbreweriesmarathon/2016/nl/
Deze verdient de titel Major!Dat is toch wel mijn allerfavorietste Belgische biertje
Daar wil ik best een endje voor rennen/wandelen.
![]()
Wooooohhhhhh!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:10 schreef Guard het volgende:
http://www.sport.be/greatbreweriesmarathon/2016/nl/
Deze verdient de titel Major!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wowen vast een kratje bier als dorstlessers voor onderweg! al denk ik niet dat triple karmeliet daarvoor zo geschikt is. 3 glazen van dat spul en dan kom je waarschijnlijk de volgende ochtend pas bij de finish.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:05 schreef YUR het volgende:
Yesh! Die moet ik alleen voor het bijbehorende shirt al lopen!![]()
Het staat duidelijk op website dat lopers wordt aangeraden om onderweg niet te degusteren (voor de niet-Bourgondiërs: proeven)..
Aan de finish kun je wel proeven en krijg je een bierpakket als aandenken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
O wat supergaaf zeg. Door de tripel Karmeliet heb ik bier leren drinken en hij blijft lekker. Nostalgisch![]()
![]()
leuk bierloopje. Zelf zit ik te twijfelen om aan een loopje mee te doen waarvoor ik een helm en een lamp nodig heb.![]()
![]()
In grotten of een mijn oid?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
leuk bierloopje. Zelf zit ik te twijfelen om aan een loopje mee te doen waarvoor ik een helm en een lamp nodig heb.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, nog steeds pijn. Iedereen roept nu hernia maar ik heb nog geen diagnose van de huisarts. Fysio heeft uiteindelijk maar een beetje vooruitgang opgeleverd,quote:![]()
En dan raffel je die afstanden ook nog eens zo snel afquote:Op woensdag 30 september 2015 19:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat een afstanden hier deze maandKom ik aan met 49 kilometer in September
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja dan ben ik wel benieuwd hoe het zou gaan als ik vaker dan 1-2 keer per week zou trainen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan raffel je die afstanden ook nog eens zo snel af![]()
Oei, ik heb deze maand ook wel weinig gelopen voor mijn doen. 113km, zo kom ik nooit aan mijn challenge natuurlijk.Gelukkig nu weer gaan voor de langere afstanden. Te beginnen met zondag, 31km in de Ardennen samen met Streamnl en Guard, superveel zin in!
![]()
Ook omdat ik dan meteen mijn nieuwe schoentjes kan testen die ik vandaag heb binnen gekregen. Had vorige week al een plaatje ervan laten zien, maar nu zijn ze er echt!
![]()
![]()
![]()
Tof Jero! En leuk dit weekend!
Man, zit een filmpje te kijken van het parcours v/d 7^^. Toch wel heel lang zo zeg![]()
![]()
Ik durf niet meer te kijkenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef GotC het volgende:
Tof Jero! En leuk dit weekend!
Man, zit een filmpje te kijken van het parcours v/d 7^^. Toch wel heel lang zo zeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het filmpje met de pijnpunten van de 7^^ is ook handig om te kijkenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te kijken. Valt allemaal wel mee, maar wel veel heuveltjes trainen denk ik maar.
![]()
Ik ben vooral bang voor de afstand...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Het filmpje met de pijnpunten van de 7^^ is ook handig om te kijken. Valt allemaal wel mee, maar wel veel heuveltjes trainen denk ik maar.
Kan je echt welquote:Op woensdag 30 september 2015 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor de afstand...Lichamelijk sowieso, mentaal flink in je oren knopen dat je er vanzelf komt en dat je vol blijft houden. Echt!
![]()
dit dus, hardopen is niets meer dan je ene voet voor de andere blijven zettenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan je echt welLichamelijk sowieso, mentaal flink in je oren knopen dat je er vanzelf komt en dat je vol blijft houden. Echt!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Blijven rennen, des te sneller is het voorbij?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan je echt welLichamelijk sowieso, mentaal flink in je oren knopen dat je er vanzelf komt en dat je vol blijft houden. Echt!
![]()
Nee, serieus, ik denk ook wel wat ik het kan, maar toch. Na de 6EM tijdens de BtB deden m'n voeten serieus zeer, en ik had het ècht niet leuk gevonden als ik dan nog 5km zou moeten. Maar ik troost me met het feit dat het trainingsweer steeds beter wordt![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou een (nieuw/ander) zooltje wat kunnen helpen voor je? Pijn in je voeten is niet leukquote:Op woensdag 30 september 2015 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Blijven rennen, des te sneller is het voorbij?![]()
Nee, serieus, ik denk ook wel wat ik het kan, maar toch. Na de 6EM tijdens de BtB deden m'n voeten serieus zeer, en ik had het ècht niet leuk gevonden als ik dan nog 5km zou moeten. Maar ik troost me met het feit dat het trainingsweer steeds beter wordt!Al schakel je dat gewoon uit denk ik onderweg als je in die flow zit
![]()
![]()
Ik heb m'n andere zooltjes nog, ik zou ze er eens in kunnen stoppen...quote:Op woensdag 30 september 2015 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou een (nieuw/ander) zooltje wat kunnen helpen voor je? Pijn in je voeten is niet leukAl schakel je dat gewoon uit denk ik onderweg als je in die flow zit
Misschien was dat ook een opeenstapeling van dingen, warm, moe, enz. Als het kouder is, zijn m'n voeten ook beter te doen
Kun je echt wel Gup! En het weer wordt inderdaad een stuk beter! En we gaan de 18e lekker lopen, heb al een rondje klaar.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Blijven rennen, des te sneller is het voorbij?![]()
Nee, serieus, ik denk ook wel wat ik het kan, maar toch. Na de 6EM tijdens de BtB deden m'n voeten serieus zeer, en ik had het ècht niet leuk gevonden als ik dan nog 5km zou moeten. Maar ik troost me met het feit dat het trainingsweer steeds beter wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Icepack in je schoenenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb m'n andere zooltjes nog, ik zou ze er eens in kunnen stoppen...
Misschien was dat ook een opeenstapeling van dingen, warm, moe, enz. Als het kouder is, zijn m'n voeten ook beter te doen
Ik had ook altijd zoveel last van de warmte, maar dit jaar helemaal nietEr is hoop!
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Kun je echt wel Gup! En het weer wordt inderdaad een stuk beter! En we gaan de 18e lekker lopen, heb al een rondje klaar.
Jaaa zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me your secret!!quote:Op woensdag 30 september 2015 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Icepack in je schoenen
Ik had ook altijd zoveel last van de warmte, maar dit jaar helemaal nietEr is hoop!
Knopje in m'n hoofd uitgezet dat ik het zo warm vondquote:Ik heb zelfs niet meer tijdens wedstrijden het 'ikwilnietmeerditisstomdatisstomwaaromdoeikdit
'
![]()
![]()
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JE MET GOTC GEDAANquote:Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Knopje in m'n hoofd uitgezet dat ik het zo warm vondIk heb zelfs niet meer tijdens wedstrijden het 'ikwilnietmeerditisstomdatisstomwaaromdoeikdit
'
![]()
Teveel taart gebakken en gegeten denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JE MET GOTC GEDAAN![]()
![]()
![]()
Dus taart bakken en eten helpt tegen 'ikwilnietmeerditisstomdatisstomwaaromdoeikdit'?
/duikt de keuken in![]()
Om nom nom!quote:Op woensdag 30 september 2015 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Teveel taart gebakken en gegeten denk ikwe weten wat we moeten doen Gogo
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Om nom nom!we weten wat we moeten doen Gogo
![]()
Even wat anders trouwens, ik heb vanavond zó lekker gelopen! Ik ben in de afgelopen maand geen één keer 's avonds na het werk gaan lopen. Moest zo wennen aan twee avonden per week naar school en de verhuizing van m'n vader was druk.. Dus ik liep wel, maar alleen op dinsdag en in het weekend. Vandaag wel wezen lopen. Suuuuupermoe dus ik verwachtte dat het kut zou gaan en hoewel het niet snel ging heb ik zo lekker gelopen! Ben ook een stuk minder moe nu.
Hopelijk onthoud ik dit voor volgende keren.![]()
![]()
Wauw! Dat klinkt heerlijk!
Ik ga morgen ook weer, na het werk! Hopelijk gaat het dan ook zo lekker. Gisteren had ik echt nog zware benen
Vrijdag 10 km bij de kustmarathon sneller zien te rennen dan vorig jaar (kloteparcours maar ik wil revenge). De week erop 10 km achter thelaudprince aanrennen in Eindhoven, hopelijk wordt dat een PR en dan in november de 7^^ ook sneller dan vorig jaar. En dan zijn m'n doelen voorlopig op. Misschien HM bij de CPC in maart, maar dat beslis ik in december ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:38 schreef GotC het volgende:
Lekker Gogo!Vasthouden dat gevoel! Wat zijn je volgende doelen?
![]()
Lekker, en gezellig bij de 7^^! Ik zit ook wat te twijfelen over de CPC HM.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Vrijdag 10 km bij de kustmarathon sneller zien te rennen dan vorig jaar (kloteparcours maar ik wil revenge). De week erop 10 km achter thelaudprince aanrennen in Eindhoven, hopelijk wordt dat een PR en dan in november de 7^^ ook sneller dan vorig jaar. En dan zijn m'n doelen voorlopig op. Misschien HM bij de CPC in maart, maar dat beslis ik in december ofzo.![]()
Waarom twijfel jij?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker, en gezellig bij de 7^^! Ik zit ook wat te twijfelen over de CPC HM.
Bij mij is het vooral dat ik in de winter altijd heel lekker loop, dus voor een HM trainen in de winter is denk ik perfect. Maar als het ineens zo warm is zoals anderhalf jaar geleden dan zou ik dat wel echt klote vinden.. Maar goed, ik heb nog even om er over na te denken.![]()
![]()
Eigenlijk geen redenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Waarom twijfel jij?
Bij mij is het vooral dat ik in de winter altijd heel lekker loop, dus voor een HM trainen in de winter is denk ik perfect. Maar als het ineens zo warm is zoals anderhalf jaar geleden dan zou ik dat wel echt klote vinden.. Maar goed, ik heb nog even om er over na te denken.Eerst even kijken hoe de verdere opbouw gaat en de 7^^ + Bruggenloop, al verwacht ik daar geen problemen mee.
Die plotselinge warmte zou idd niet zo prettig zijn! Mja, dan maar het tempo aanpassen en het alsnog doenVoorheen wilde je perse onder de 2:30 lopen voor je erover nadacht om de HM te doen, nu nog steeds?
![]()
Vanmiddag ook nieuwe schoenen met de post. Mooi op tijd voor Leeuwarden zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
CPC en Stevensloop zitten weer een week na elkaar... Al zou ik voor een eerste HM denk ik liever de CPC pakkenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk geen redenEerst even kijken hoe de verdere opbouw gaat en de 7^^ + Bruggenloop, al verwacht ik daar geen problemen mee.
Die plotselinge warmte zou idd niet zo prettig zijn! Mja, dan maar het tempo aanpassen en het alsnog doenVoorheen wilde je perse onder de 2:30 lopen voor je erover nadacht om de HM te doen, nu nog steeds?
Zeker CPC, wb aantal deelnemers en niet als laatste finishen enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
CPC en Stevensloop zitten weer een week na elkaar... Al zou ik voor een eerste HM denk ik liever de CPC pakken![]()
![]()
![]()
Precies daaromquote:Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker CPC, wb aantal deelnemers en niet als laatste finishen enzo![]()
Oh hell no!!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Oooooh ga je ook de CPC lopen dus??in ieder geval niet de HM. Maar jullie wel!!
Jawel joh! Als je die 7^^ heb gedaan is 6 km en een beetje extra peanuts!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh hell no!!in ieder geval niet de HM. Maar jullie wel!!
![]()
![]()
Ik dacht net nog, na die 7^^ zou ik zomaar eens genezen kunnen zijn van de langere afstanden. En dan ga ik weer lekker tussen de 5 en 10km hobbelenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Jawel joh! Als je die 7^^ heb gedaan is 6 km en een beetje extra peanuts!/pussy
Maar, zeg nooit nooit
Wacht maarquote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht net nog, na die 7^^ zou ik zomaar eens genezen kunnen zijn van de langere afstanden. En dan ga ik weer lekker tussen de 5 en 10km hobbelen/pussy
Maar, zeg nooit nooit![]()
Maaarrrr idd, misschien totaal geen zin meer erin, of je wil meer.![]()
![]()
Géén idéé nog welke kant ik op zou vallenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Maaarrrr idd, misschien totaal geen zin meer erin, of je wil meer.maar het wordt winter, en dan ben ik altijd weer een stuk optimistischer. Dus we gaan het zien
![]()
Kans is wel aanwezig dat ik in 2016 weer aan de start van de 10km tijdens de Rotterdam Marathon sta. L. heeft het onzalige idee in z'n hoofd gehaald om de M te gaan lopen daar en tja, dan moet ik wel mee natuurlijk
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag ook nieuwe schoenen met de post. Mooi op tijd voor Leeuwarden zondag.Die zijn ook erg nice ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo, na de training van vanavond weer tijd om de maandbalans op te maken.
146,7 km, dus het hoogste maandtotaal van dit jaar
jaartotaal staat nu op 962,2 km
13 keer gelopen, waarvan 2 wedstrijden (Bridge to Bridge 10 EM en Posbankloop 15 km)
Ik geloof dat ik wel klaar ben voor de Landgoed Twente Marathon en de HM in Amsterdam.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:56 schreef McTwente het volgende:
13 keer gelopen, waarvan 2 wedstrijden (Bridge to Bridge 10 EM en Posbankloop 15 km)
Ik geloof dat ik wel klaar ben voor de Landgoed Twente Marathon en de HM in Amsterdam.![]()
![]()
Dat-is-niet-pussy!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht net nog, na die 7^^ zou ik zomaar eens genezen kunnen zijn van de langere afstanden. En dan ga ik weer lekker tussen de 5 en 10km hobbelen/pussy
Maar, zeg nooit nooit![]()
![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon snelle spiervezels.Doen waar je goed in bent en wat je leuk vindt. Die twee matchen alleen niet altijd.
![]()
Dat klopt! Maar ik blijf het proberenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij snapt hetDoen waar je goed in bent en wat je leuk vindt. Die twee matchen alleen niet altijd.
Als je beter getraind raakt heeft warmte minder invloed. Dus kwestie van blijven trainenquote:
Nou..... Dat gold voor mij niet. Eerste 15 km was appeltje eitje, hm 2 maanden daarna was niet leukquote:Op woensdag 30 september 2015 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Jawel joh! Als je die 7^^ heb gedaan is 6 km en een beetje extra peanuts!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is vervelend dan jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou..... Dat gold voor mij niet. Eerste 15 km was appeltje eitje, hm 2 maanden daarna was niet leuk![]()
![]()
potver... vandaag mijn eerste echte duurloop geplanned, 15km, krijg ik opeens een aanval an de YUR...
Morgen maar proberen
Laat je niet foppen, da's allemaal een grote mindfuckquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:17 schreef mosselmossel het volgende:
Mooi man, die verkoudheidjes elke keer in de week voor een marathon.
En toch loop je 'm straks alweer voor de 3e keer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:17 schreef mosselmossel het volgende:
Mooi man, die verkoudheidjes elke keer in de week voor een marathon.![]()
Inderdaad, drie marathons...Er zijn relatief weinig mensen die dat op hun CV hebben
Allemaal psychisch, grappig he?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:17 schreef mosselmossel het volgende:
Mooi man, die verkoudheidjes elke keer in de week voor een marathon.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:56 schreef McTwente het volgende:
Ah, maandtotalen:
September 76 km, 366 totaal dit jaar, eens kijken of ik dit jaar de 600 nog kan aantikkenIk ben weer echt aan het hardlopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mag ik in de wlww
1
2[b]10-04-2016 - [url=www.nnmarathonrotterdam.nl]Marathon van Rotterdam[/url][/b]
[*] Swetsenegger - Marathon![]()
w00000t!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de wlww
[ code verwijderd ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was al onderwegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de wlww
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de wlww
[ code verwijderd ]
DeLuna gefeliciteerd! Nog mooie hardloopspullen gekregen voor je verjaardag?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja en Jeronimo en Cynic, sorry maar ik vind jullie nieuwe schoenen echt oerlelijkMaar goed, als ze maar snel zijn!
Dankje! Nee, dat niet, maar van Smashrun wel een leuke badge gekregenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:
DeLuna gefeliciteerd! Nog mooie hardloopspullen gekregen voor je verjaardag?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Ah, maandtotalen:
September 76 km, 366 totaal dit jaar, eens kijken of ik dit jaar de 600 nog kan aantikkenIk ben weer echt aan het hardlopen
![]()
![]()
![]()
Ik ben me ook maar eens aan het oriënteren op een marathon.
Voorlopig heb ik een shortlist van 3 kandidaten:
- Barcelona (13 maart 2016): één ronde, nu inschrijven kost ¤ 61,50
- Rotterdam (10 april 2016): één ronde, nu inschrijven kost ¤ 59
- Enschede (17 april 2016): twee rondes, nu inschrijven kost ¤ 30
Op zich heeft Barcelona mijn voorkeur. Ik weet alleen niet of ik dit qua kosten red, aangezien er dan ook een vlucht en overnachtingskosten bij komen.
Op zich heb ik weinig met Rotterdam, deze marathon is natuurlijk wel heel bekend en het is een snel parcours.
Met Enschede heb ik dan weer meer, als Tukker. Bovendien heb ik daar mijn eerste HM gelopen (en de meeste HM's tot nu toe). En qua support is dit ook de gunstigste.
Gelukkig hoef ik nog niet meteen te beslissen en ik kan ook altijd nog voor een najaarsmarathon gaan.![]()
Mooie plannen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:06 schreef McTwente het volgende:
Ik ben me ook maar eens aan het oriënteren op een marathon.
Voorlopig heb ik een shortlist van 3 kandidaten:
- Barcelona (13 maart 2016): één ronde, nu inschrijven kost ¤ 61,50
- Rotterdam (10 april 2016): één ronde, nu inschrijven kost ¤ 59
- Enschede (17 april 2016): twee rondes, nu inschrijven kost ¤ 30
Op zich heeft Barcelona mijn voorkeur. Ik weet alleen niet of ik dit qua kosten red, aangezien er dan ook een vlucht en overnachtingskosten bij komen.
Op zich heb ik weinig met Rotterdam, deze marathon is natuurlijk wel heel bekend en het is een snel parcours.
Met Enschede heb ik dan weer meer, als Tukker. Bovendien heb ik daar mijn eerste HM gelopen (en de meeste HM's tot nu toe). En qua support is dit ook de gunstigste.
Gelukkig hoef ik nog niet meteen te beslissen en ik kan ook altijd nog voor een najaarsmarathon gaan.
Ik denk dat het vooral handig is om te beslissen of je liever in de winter voor een marathon traint of in de zomer.. kan best een verschil maken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dankje! Nee, dat niet, maar van Smashrun wel een leuke badge gekregen
Ik had gisteren ook voor het eerst sinds tijden weer eens een badge...weet alleen nog steeds niet precies waarvoor
Wat dat betreft is een voorjaarsmarathon gunstiger denk ik. Ik ben niet zo'n "warm weer-loper".quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooie plannen!
Ik denk dat het vooral handig is om te beslissen of je liever in de winter voor een marathon traint of in de zomer.. kan best een verschil maken!
Dat is ook de reden dat de marathon van Amersfoort voor mij afvalt, de kans dat het warm is in juni is mij veel te groot.
Nadeel is natuurlijk dat het korter licht is en je je duurlopen dus goed moet plannen.![]()
Wooot Swets!!
Over een HM onder de 2:30 nav de vraag van GotC. Die 2:30 heb ik losgelaten, al is het wel een mooi streven. Als ik de 7^^ in 1:50 kan lopen (daar zou ik heel blij mee zijn) is 2:30/2:45 realistisch denk ik.![]()
Ja, alhoewel je dan wel het 'risico' kunt lopen dat je veel getraind hebt in de kou maar het in april wanneer je marathon is ineens 20 graden is. Met een najaarsmarathon heb je het omgekeerde effect; je raakt gewend aan trainen in de warmte en die valt op marathondag waarschijnlijk mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een voorjaarsmarathon gunstiger denk ik. Ik ben niet zo'n "warm weer-loper".
Dat is ook de reden dat de marathon van Amersfoort voor mij afvalt, de kans dat het warm is in juni is mij veel te groot.
Nadeel is natuurlijk dat het korter licht is en je je duurlopen dus goed moet plannen.
Hoe warm is het in maart in barcelona?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Woeptiedoe!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de wlww
[ code verwijderd ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb je wel een valide punt. Ik kan ook gaan trainen voor een voorjaarsmarathon en als het echt niet gaat (bijvoorbeeld omdat het te warm is), de afstand om laten zetten en dan voor een najaarsmarathon gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, alhoewel je dan wel het 'risico' kunt lopen dat je veel getraind hebt in de kou maar het in april wanneer je marathon is ineens 20 graden is. Met een najaarsmarathon heb je het omgekeerde effect; je raakt gewend aan trainen in de warmte en die valt op marathondag waarschijnlijk mee.
Hoe warm is het in maart in barcelona?
In Barcelona is het zo'n 15 graden in maart en de marathon start al redelijk vroeg (maar dat is geloof ik overal wel zo). Dus in theorie ideale omstandigheden.![]()
Leuk al die marathonplannen. Ik ben benieuwd naar jullie voorbereiding. Parijs is ook echt wel een aanrader maar misschien iets minder geschikt als je een beperkt budget hebt.
![]()
Al die inschrijvingen voor Rotterdam geven mij ook wel weer de kriebels![]()
Maar het past nu echt echt niet in de planning...F means you're fucked![]()
Ik krijg er ook kriebels van, al die marathonplannen. Maar nee, mijn tijd komt nog wel. Geduld.Ondertussen wel aan het kijken of ik de 10 mijl kan doen bij de Cascaderun in Hoogeveen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Disney run in september 2016quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:14 schreef Devv het volgende:
Leuk al die marathonplannen. Ik ben benieuwd naar jullie voorbereiding. Parijs is ook echt wel een aanrader maar misschien iets minder geschikt als je een beperkt budget hebt.
![]()
![]()
Heb zin in je training en de wedstrijd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog 6 maanden.... godzijdank![]()
Gefeliciteerd DeLuna!
Vanavond heb ik een controleafspraak met de fysio/trainer. Dan weet ik ook meteen of ik mag meetrainen. (Vast wel want hij is niet gauw van doe maar niet) Heb er wel weer zin in hoor.
Iemand trouwens bekend met de bergrace by night in Rhenen? Ziet er leuk uit.. Ik twijfel alleen over de afstand. 3,3 of 5,5 km...(Zijn er nog meer maar tussen die 2 zit mijn twijfel.) En wss gaat ie over de grebbeberg..![]()
Met name in de wedstrijd. Maar realiseer me dat ik dan behoorlijk moet trainen. En ik ben nu echt niet in vorm. Zal de komende 3 maanden moeten gebruiken om basisvorm terug te krijgen tot een behoorlijk HM niveau. Maar dat gaat wel lukken! Gewoon rustig aan opbouwen, niet te snel willen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb zin in je training en de wedstrijd?![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:48 schreef YUR het volgende:
* YUR boekt alvast wat Duinduurlopen met SwetsGa me ook maar vast voor de Asselronde inschrijven.
![]()
Hij is wat aangepast he....25km tegenswoordigs geloof ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ga me ook maar vast voor de Asselronde inschrijven.
Ja 25KM ja. Maar mooie test. 25KM op beoogd marathontempo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij is wat aangepast he....25km tegenswoordigs geloof ik![]()
De Asselronde is de dag na de Night Trail...dus ik denk dat ik niet naar Apeldoorn ga
Die staat wel hoog op mijn lijstje. Maar ik moet dan even gaan schuiven, dan kan ik ook de Florijn Winterloop weer doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:46 schreef YUR het volgende:
De Asselronde is de dag na de Night Trail...dus ik denk dat ik niet naar Apeldoorn ga![]()
![]()
voor de genen die mij nog kennen, en natuurlijk ook voor alle anderen.
Ik lurk hier nog zo af en toe mee en wilde even zeggen dat jullie verhalen me enorm motiveren.
Zelf het lopen sinds een kleine 2 maanden ook weer opgepakt , en vandaag voor het eerst weer een stuk achter elkaar gehobbeld op een fijn rustig tempo .![]()
Heeeee!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:08 schreef Shravani het volgende:
Ik lurk hier nog zo af en toe mee en wilde even zeggen dat jullie verhalen me enorm motiveren.
Zelf het lopen sinds een kleine 2 maanden ook weer opgepakt , en vandaag voor het eerst weer een stuk achter elkaar gehobbeld op een fijn rustig tempo .Goed te lezen dat je weer loopt. Nu lekker weer doorzetten
Is de bedoeling , maar start binnenkort bij een nieuwe werkgever inclusief opleiding en onregelmatige diensten, dus nu nog maar even een goede basis kweken dan komt het vast goed![]()
![]()
Welkom terug!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:08 schreef Shravani het volgende:
Zelf het lopen sinds een kleine 2 maanden ook weer opgepakt , en vandaag voor het eerst weer een stuk achter elkaar gehobbeld op een fijn rustig tempo .
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:08 schreef Shravani het volgende:
Zelf het lopen sinds een kleine 2 maanden ook weer opgepakt , en vandaag voor het eerst weer een stuk achter elkaar gehobbeld op een fijn rustig tempo .Leuk dat je het weer opgepakt hebt..
![]()
voor Swets.
Ik zag dat Arquero ook ingeschreven heeft voor Rotterdam
bummer...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
2 London Marathon Rejects binnen!
Voor Wolve nummer 1, voor mij nummer 3
Ik heb nog geen afwijzing...
Zal nog wel komen dan...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik geef zo nog wel even:quote:we will let you know at the start of October 2015 whether or not you have been successful. If you have not heard from us by Wednesday 7 October, please contact our helpdesk
Nooooquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Wolve nummer 1, voor mij nummer 3Wat is plan B?
Geen idee!quote:We gaan nog wel even kijken voor 'n alternatief, is wel leuk om weer ergens naar toe te gaan trainen samen
Ja doei.![]()
Allebei weer helemaal boven jan nu?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee!We gaan nog wel even kijken voor 'n alternatief, is wel leuk om weer ergens naar toe te gaan trainen samen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het gaat de uitstekende kant op jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Allebei weer helemaal boven jan nu?zijn weer goed aan 't opbouwen naar een lekker soepel level aan fitheid en pijnvrij.
Ja doei.![]()
Ik vind het wel een beetje suf dat startbewijzen niet over te dragen zijn. En dit jaar is de kans echt belachelijk laag om ingeloot te worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Wolve nummer 1, voor mij nummer 3![]()
Thanks voor het weder welkom![]()
Moblo jammer dat het niet gelukt is , hoop dat jullie fit en pijnvrij op een leuk plan B uitkomen.![]()
Ik heb volgens mij ook een afwijzing voor Londen binnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Devv op 01-10-2015 20:00:26 (hihi) ]![]()
En dan komen ze met het advies om naar een touroperator te gaan terwijl alle marathonreizen al maanden uit zijn verkocht.
![]()
Er is nog één oplossing.. even snel sub 2.45/3.15 lopen
Nou ja, volgende keer heb ik hopelijk meer geluk. Je moet ook nog wat voor op je verlanglijstje hebben. Het zou ook niet leuk zijn als je in 3 jaar alle grote marathons gehad hebt en dan niets meer te wensen hebt.
![]()
Een mail met de laatste info over de EHV marathon. Staat niet veel bijzonders in maar merk dat mijn hartslag meteen 10 tikken omhoog gaat
Als je dan toch voor een exclusieve marathon gaat, kan je ook altijd zoiets doen natuurlijk:
http://www.dfwrunners.nl/flyerbusterkeaton.htm
It has to mean something
Ja, die organiseren iedere maand een marathon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:50 schreef Cynic het volgende:
Als je dan toch voor een exclusieve marathon gaat, kan je ook altijd zoiets doen natuurlijk:
Ik ga in die omgeving de Vollemaansloop doen (http://www.everyoneweb.com/vollemaansloop). Leuk rondjes lopen, en bij 8 rondjes zit je aan de 42 km... Of ik dat aantal ga redden weet ik niet.![]()
Ik kan nog 1e worden in mijn categorie zie ik. Nog geen inschrijvingen voor m35.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:50 schreef Cynic het volgende:
Komt helaas niet uit ivm hm Eindhoven.![]()
Ik zou na een ronde of 8 een dejavu gevoel krijgen: 'Hey dat bruggetje komt bekend voor'.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:50 schreef Cynic het volgende:
http://www.dfwrunners.nl/flyerbusterkeaton.htm* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
wat een goede voorzieningenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:50 schreef Cynic het volgende:
http://www.dfwrunners.nl/flyerbusterkeaton.htm![]()
![]()
Na 8 rondjes pas?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zou na een ronde of 8 een dejavu gevoel krijgen: 'Hey dat bruggetje komt bekend voor'.Ja doei.![]()
10 maar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Een mail met de laatste info over de EHV marathon. Staat niet veel bijzonders in maar merk dat mijn hartslag meteen 10 tikken omhoog gaat
Er stond zo weinig bijzonders in dat hij in mijn spam-folder terechtkwamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee rondjes is nog wel te doen vind ik, maar veel meer moeten het er niet zijn bij een wedstrijdje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En op loopbandenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ach, er worden ook marathons en ultra's gelopen op indooratletiekbanen van 200 meter
Ja doei.![]()
Dat zou ik op zich nog wel kunnen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
WoeiIk had de hele training wind mee zo leek het, wat ging ie lekker zeg
![]()
2 daagjes rust en genieten in de Ardennen.
En stiekem heb ik ook al heel erg veel zin in E'hoven
Nondeju ik zie het op Strava.. mijn verwachtingen voor jouw marathon nemen wel met de dag toequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:04 schreef Guard het volgende:
WoeiIk had de hele training wind mee zo leek het, wat ging ie lekker zeg
![]()
2 daagjes rust en genieten in de Ardennen.
En stiekem heb ik ook al heel erg veel zin in E'hoven
Ik weet trouwens nu al wat mijn startnr is dankzij de app! F126!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En inmiddels is ook mijn afwijzing binnen uit London.
Volgend jaar gewoon weer opnieuw proberen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb deze week een mailtje gestuurd naar de organisatie om mijn verwachte finishtijd wat bij te stellen, dus ik leg de lat zelf ook al wat hoger...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nondeju ik zie het op Strava.. mijn verwachtingen voor jouw marathon nemen wel met de dag toe
Ik weet trouwens nu al wat mijn startnr is dankzij de app! F126!
app? Daar heb ik nog helemaal niet naar gekeken
Met track functie toch wel, dat ik mooi de Fok!marathon helden kan tracken terwijl ik op de start wacht...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hij is sinds vandaag onlinequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb deze week een mailtje gestuurd naar de organisatie om mijn verwachte finishtijd wat bij te stellen, dus ik leg de lat zelf ook al wat hoger...
Met track functie toch wel, dat ik mooi de Fok!marathon helden kan tracken terwijl ik op de start wacht...
Mooi man dat het zo lekker gaat! Ik hoop dat met de 1.5 week taperen mijn energie weer tot 100% gaat stijgen, dan heb ik er ook weer veel vertrouwen in..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Raar dat de tracking functie in de app niet werkt als je de volledige naam invult. Blijkbaar loop ik met nummer 989.![]()
Als jij volgende week je startnummer opspelt is die energie weer helemaal daar, daar ben ik wel zeker vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hij is sinds vandaag online
Mooi man dat het zo lekker gaat! Ik hoop dat met de 1.5 week taperen mijn energie weer tot 100% gaat stijgen, dan heb ik er ook weer veel vertrouwen in..![]()
Mijn vertrouwen heb je dus
De Kustmarathon heeft ook een app!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb deze week een mailtje gestuurd naar de organisatie om mijn verwachte finishtijd wat bij te stellen, dus ik leg de lat zelf ook al wat hoger...
Met track functie toch wel, dat ik mooi de Fok!marathon helden kan tracken terwijl ik op de start wacht...
Het is wel lekker kijken, volgende week met een zooi Fok!ers en clubgenoten in zo'n app
Volgend jaar gewoon met z'n allenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:07 schreef Guard het volgende:
En inmiddels is ook mijn afwijzing binnen uit London.
Volgend jaar gewoon weer opnieuw proberen.
Ja doei.![]()
Mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De Kustmarathon heeft ook een app!ga ik zaterdag jouw volgen, en een loopmaatje uit Tilburg en eens zien of Huub van Noorden me aan nieuwe schoenen kan helpen
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooiga ik zaterdag jouw volgen, en een loopmaatje uit Tilburg en eens zien of Huub van Noorden me aan nieuwe schoenen kan helpen
Moet hij daarvoor winnen? Ik geef hem maar een klein kansje. Er zijn een paar snelle Marokkanen, hoewel één van die gasten wel heeft afgezegd, omdat hij geen startgeld kreeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooiga ik zaterdag jouw volgen, en een loopmaatje uit Tilburg en eens zien of Huub van Noorden me aan nieuwe schoenen kan helpen
Jij, medeneuroot, gaat gewoon knallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hij is sinds vandaag online
Mooi man dat het zo lekker gaat! Ik hoop dat met de 1.5 week taperen mijn energie weer tot 100% gaat stijgen, dan heb ik er ook weer veel vertrouwen in..
Maar die app, waar vind ik die voor Android?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Play store, zoeken op kustmarathonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij, medeneuroot, gaat gewoon knallen.
Maar die app, waar vind ik die voor Android?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Z, alle spullen zijn over, ik heb ook geen twee woningen meer. Nu kan ik eindelijk weer hardlopen en dat gs ik dit weekend ook zeker doen, want daar ben ik sinds de Bridge tot Bridge niet meer aan toegekomen. Ik mis het wel, hardnekkig virus dat het is.![]()
Je hoeft alleen zijn tijd te raden op Facebook. Wie er het dichtst bij zit wint een paartje schoenen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Moet hij daarvoor winnen? Ik geef hem maar een klein kansje. Er zijn een paar snelle Marokkanen, hoewel één van die gasten wel heeft afgezegd, omdat hij geen startgeld kreeg.![]()
![]()
Aha. Nou ja, ik heb geen Facebook, dus ik zal het met mijn eigen schoenen moeten doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hoeft alleen zijn tijd te raden op Facebook. Wie er het dichtst bij zit wint een paartje schoenen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die buster keaton marathon...Ja dat snap ik, bij 15 deelnemers is het natuurlijk ondoenbaar om het startnummer van iemand te zoeken die dat niet meer weetquote:Startnummer (volgt later) graag onthouden bij het afhalen bij de start in Vriezerbrug op 4 oktober 2015
Uitgeloot voor de London marathon, nu zoeken naar een betaalbaar alternatief...(in het buitenland, liefst...)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als ik al was ingeloot in London had ik hem toch wel uitgesteld tot 2017..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Genoeg keuze denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Uitgeloot voor de London marathon, nu zoeken naar een betaalbaar alternatief...(in het buitenland, liefst...)
Parijs, Dusseldorf, Brighton... Of toch verder? Of gewoon Enschede....Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Da's ook buitenlandquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
Parijs, Dusseldorf, Brighton... Of toch verder? Of gewoon Enschede....F means you're fucked![]()
Hongkong, Big Sur...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
Parijs, Dusseldorf, Brighton... Of toch verder? Of gewoon Enschede....![]()
Oeh Brighton...
Dat is alweer 20 jaar geleden dat ik daar was..
* Guard pakt weer even een potlood en het lijstjeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo weer lekker getraind. Eerst afspraak gehad. We gaan nu de kracht erin opbouwen. Ik moet nu dus waarschijnlijk elke week naar de fysio toe, hij wil het in de gaten houden omdat het nog niet echt verbeterd.
Met hardlopen moet mijn pijncijfer rond de 4 liggen. Dat lukt nog niet..
Goed, in de training een trap 4x op gerend en af gelopen. En toen bij een bankje , moesten we opdrukken, dat lukte dus echt gewoon niet. En toen ook nog een voet er op zetten en dan een snelle springwissel zodat je andere voet erop staat.(Is hier een benaming voor deze oefening??) Nouja was iig weer lachen
![]()
Hij vroeg ook nog of ik mee wou gaan doen aan de 10,5 km van de halve van egmond. Ik zei ja leuk, maar daarop volgend zei ik , is het wel verstandig? En toen zei hij nee, denk dat je het eigenlijk beter niet kunt doen...
Conclusie ik mag dus nog niet opbouwen. Maar geeft niet dan richt ik me wel op de 5kms en de 7^nacht.
![]()
Sorry voor mijn lange verhaal
Linkje ;http://app.endomondo.com/workouts/611463036/19432788![]()
Jij doet ook de singelloop toch? Ben blij dat de rondes in ieder geval niet volledig gelijk zijn, anders is het wel minder lijkt mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef Murmeli het volgende:
Rondjes
Een hm met 2 rondes
Wat ga ik lopen?
Ja dat dus![]()
Laatste training voor zondag gehad. 8 km hobbelen op tempo net onder het tempo wat ik hoop te lopen. Was erg lekker, goed op de techniek kunnen letten. Nu twee dagen chillen en dan knallen!![]()
Jep! Ja dat parcoursquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Jij doet ook de singelloop toch? Ben blij dat de rondes in ieder geval niet volledig gelijk zijn, anders is het wel minder lijkt mij.![]()
Mooi van je training, zondag gaan we loooooosssssss!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zin in! Wel tikkie nerveus geh..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jep! Ja dat parcours![]()
Mooi van je training, zondag gaan we loooooosssssss!![]()
Miepenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef YUR het volgende:
Je ergens voor inschrijven om vervolgens te gaan miepen over het parcours
Kan me niet schelen waarover
Haha ja, ik ook. Helemaal stuiterdestuiter. Collega waarmee ik morgen op 1 kamer zit loopt hem ook en zit ook te stuiteren. Samen stuiteren Is gezellig!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Zin in! Wel tikkie nerveus geh..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mijn collega's vinden mij vooral een idioot dat ik het doequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ja, ik ook. Helemaal stuiterdestuiter. Collega waarmee ik morgen op 1 kamer zit loopt hem ook en zit ook te stuiteren. Samen stuiteren Is gezellig!Loop ook in mijn eentje, maar tussen de 18k man zal dat niet opvallen hahan
![]()
Mijn collega's snappen me ook niet, daarom is deze community van mede gestoorde lopers zo leukquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:49 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Mijn collega's vinden mij vooral een idioot dat ik het doeLoop ook in mijn eentje, maar tussen de 18k man zal dat niet opvallen hahan
YUR, wil je me uit de OP halen? De YUR... heeft zich omgezet in een griepje, geen ideale omstandigheden om een HM te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je collega's zijn idiotenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:49 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Mijn collega's vinden mij vooral een idioot dat ik het doeLoop ook in mijn eentje, maar tussen de 18k man zal dat niet opvallen hahan
Lopen er 18k mensen de hm? Of Is dat alles bij elkaar?
Ik loop ook alleen trouwens hoor. Heb wel supporters
Owh balen Rdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
YUR, wil je me uit de OP halen? De YUR... heeft zich omgezet in een griepje, geen ideale omstandigheden om een HM te lopen.beterschap
https://twitter.com/marathonehv/status/649231379914428416quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:09 schreef wyccie het volgende:
LT, staat er in de e-mail hoeveel inschrijvingen er nu zijn en wat de limiet is?
Er staat niks in over een limiet, wel dat je je nog tot 10 oktober 21.00 kan inschrijven zolang de voorraad strekt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als iedereen het hier over marathons heeft, heeft er iemand voor mij een marathonschema? Dan kan ik ook eens kijken of ik dat ooit zie zitten *peer pressure*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Max 14kmquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
Als iedereen het hier over marathons heeft, heeft er iemand voor mij een marathonschema? Dan kan ik ook eens kijken of ik dat ooit zie zitten *peer pressure*
quote:Dan kan ik over 2 weken zeggen dat ik getraind genoeg ben voor een marathon
Balen! Dan komt Eindhoven net een paar dagen te vroeg voor je...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Dan kan ik over 2 weken zeggen dat ik getraind genoeg ben voor een marathon
![]()
Ik deed gisteren tijdens mijn 6x1000p1000 training een visualisatie van de marathon.. elke 1000m op tempo was 7 km, en dan bedacht ik wanneer ik een gelletje moest nemen, wanneer water, waar ik aan zou kunnen denken op dat punt. De 1000tjes rust waren de saaie punten waar je vooral je geduld moest bewarenGing best goed, de training vloog sneller voorbij dan normaal en je merkt dat je bij die laatste 1000 dan echt wil versnellen! Alleen heb ik jammer genoeg nog steeds niet echt beelden in me hoofd, wat ik bij Amsterdam wel had, van waar je langskomt op welk punt.
Helaas had ik vannacht wel de ergste nachtmerrie over de marathon, echt alles ging misIk versliep me, had diarree, was verkeerd gelopen en toen was ik over een verkeerde tijdsmat gegaan van een andere afstand of zo en moest ik weer alles opnieuw doen.. En er gingen nog meer dingen mis die ik niet meer weet. Nouja.. zolang het bij dromen blijft
En @MD ik weet niet of je veel aan mijn schema's hebt, voor de eerste marathon heb ik het zelf gemaakt voor mezelf dus vooral gekeken naar wat ik fijn vondqua trainingen, en voor de huidige marathon krijg ik het schema elke keer per 2 weken dus is lastig terugzoeken wat het totale schema nou precies inhoudt.
Als je via de souplessemethode wilt trainen, weet je dat er in ieder geval wekelijks 200tjes, 6x1000, en verder wisselduurlopen en stukken met blokken op marathontempo op staan.
Ik herinner me ook dat jij van jezelf weet dat je niet teveel kms moet maken toch, om heel te blijven?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk, dat visualiseren van je wedstrijd tijdens je training LT. Doe ik ook weleens.
Vanavond start bij de club weer de Fit aan de Start cyclus, voor mensen die 10 km kunnen hobbelen en naar de Bruggenloop en/of CPC HM willen trainen. Dat betekent veel en nieuw volk tijdens mijn vaste duurloopavondje. En ik haak lekker aan bij de afstand en het tempo waar ik zin in heb
Als ik tenminste nog ergens (incl thuis) kom vandaag vanwege de treinellende. Ik ben nu in Utrecht (itt) A'dam Zuid en dat was niet de bedoeling![]()
![]()
+1!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:04 schreef Quoi het volgende:
Cool! Toch ook maar eens overwegen, die manier van vakantie plannenVeel plezier, Belfast schijnt heel tof te zijn!
![]()
Ik ben wel nieuwsgierig naar je eerste schema dan, gewoon ter inspiratie. Wil me er eerst in verdiepen voor ik ga roepen dat ik een marathon ga lopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
En @MD ik weet niet of je veel aan mijn schema's hebt, voor de eerste marathon heb ik het zelf gemaakt voor mezelf dus vooral gekeken naar wat ik fijn vondqua trainingen, en voor de huidige marathon krijg ik het schema elke keer per 2 weken dus is lastig terugzoeken wat het totale schema nou precies inhoudt.
Als je via de souplessemethode wilt trainen, weet je dat er in ieder geval wekelijks 200tjes, 6x1000, en verder wisselduurlopen en stukken met blokken op marathontempo op staan.
Ik herinner me ook dat jij van jezelf weet dat je niet teveel kms moet maken toch, om heel te blijven?
Ik merk dat het snel opbouwen in aantal kilometers mijn lijf niet fijn vindt, dus daar moet ik rekening mee houdenEn ik hoor je wel uit in Amsterdam later deze maand
You've got mailquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar je eerste schema dan, gewoon ter inspiratie. Wil me er eerst in verdiepen voor ik ga roepen dat ik een marathon ga lopen
Ik merk dat het snel opbouwen in aantal kilometers mijn lijf niet fijn vindt, dus daar moet ik rekening mee houdenEn ik hoor je wel uit in Amsterdam later deze maand
Ik heb nieuwe sneakers en sinds 2 dagen heb ik echt ontzettend veel last van een stekende pijn bij m'n achillespees. Dit is niet constant, maar op willekeurige momenten tijdens het lopen.
Kan het zijn dat mijn voeten aan m'n schoenen moeten wennen? Of is het puur toeval dat ik dit nu heb icm die nieuwe sneakers en heb ik een blessure opgelopen?![]()
Loop je hard op je sneakers?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:36 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik heb nieuwe sneakers en sinds 2 dagen heb ik echt ontzettend veel last van een stekende pijn bij m'n achillespees. Dit is niet constant, maar op willekeurige momenten tijdens het lopen.
Kan het zijn dat mijn voeten aan m'n schoenen moeten wennen? Of is het puur toeval dat ik dit nu heb icm die nieuwe sneakers en heb ik een blessure opgelopen?F means you're fucked![]()
Nee. Maar de pijn in die achillespees voel ik nu ook als ik ander schoeisel draag. Dus dat maakt het onmogelijk om te hardlopen of te voetballenquote:![]()
De enige manier om hier achter te komen is de sneakers een weekje niet dragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. Maar de pijn in die achillespees voel ik nu ook als ik ander schoeisel draag. Dus dat maakt het onmogelijk om te hardlopen of te voetballen![]()
![]()
Sneakers idd een poosje niet dragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. Maar de pijn in die achillespees voel ik nu ook als ik ander schoeisel draag. Dus dat maakt het onmogelijk om te hardlopen of te voetballen
Wel vreemd, loop je zulke enorme afstanden in je dagelijkse bezigheden dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. Maar de pijn in die achillespees voel ik nu ook als ik ander schoeisel draag. Dus dat maakt het onmogelijk om te hardlopen of te voetballenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee. Juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel vreemd, loop je zulke enorme afstanden in je dagelijkse bezigheden dan?
Dus daarom vraag ik me ook af of het door die schoenen komt.
Echt heel bizar. Bij vlagen voel ik zo'n stekende pijn door m'n hak/achillespees dat ik amper nog kan lopen. Als ik dan een half uurtje gezeten heb kan ik vervolgens gewoon weer normaal lopen![]()
![]()
Hmm dat klinkt toch echt niet goed, ik zou het even laten checken bij HA/Fysio.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. Juist helemaal niet.
Echt heel bizar. Bij vlagen voel ik zo'n stekende pijn door m'n hak/achillespees dat ik amper nog kan lopen. Als ik dan een half uurtje gezeten heb kan ik vervolgens gewoon weer normaal lopenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gewoon Mike Ross het loopwerk laten doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. Juist helemaal niet.
Echt heel bizar. Bij vlagen voel ik zo'n stekende pijn door m'n hak/achillespees dat ik amper nog kan lopen. Als ik dan een half uurtje gezeten heb kan ik vervolgens gewoon weer normaal lopenF means you're fucked![]()
Echt fuckced upquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt toch echt niet goed, ik zou het even laten checken bij HA/Fysio.![]()
Staan mooie wedstrijden op het programma![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon Mike Ross het loopwerk laten doen![]()
![]()
Wie weet is het snel verholpen zodra je weet wat het is!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echt fuckced up![]()
Staan mooie wedstrijden op het programma
De sportmasseuse gisteren wees me erop dat enorme blauwe plekken op je benen en hardlopen niet zo'n goede combinatie was, want dan ging dat heel erg vocht vasthouden of zo (wist ik veel..)
Maar volgens haar zou een mooi rastertje met medical taping het herstel bevorderen.. dus ze heeft een heel kunstwerk gemaakt en ik ging er maar in mee, onder het kader baadt het niet dan schaadt het niet
Daaronder zit dus die blauwe plekBlijkbaar gaat het nu ook in rastervorm wegtrekken, jammer dat je dat niet echt kunt zien zo.
Mwah, ik vind echt niet dat je naar een fysio moet hoor. Die mensen krijgen het zo veel te druk. Je hebt sinds je nieuwe sneakers pijn in je achilles en niet tijdens het hardlopen. Simpel: laat die sneakers een paar dagen weg en kijk wat het doet. Ik zet er een kopje koffie op dat het de sneakers zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echt fuckced up![]()
Staan mooie wedstrijden op het programma![]()
![]()
Stekende pijn in je hiel waardoor je nauwelijks meer op die voet kunt lopen, van sneakers waarop je misschien 1000 meter per dag echt loopt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mwah, ik vind echt niet dat je naar een fysio moet hoor. Die mensen krijgen het zo veel te druk. Je hebt sinds je nieuwe sneakers pijn in je achilles en niet tijdens het hardlopen. Simpel: laat die sneakers een paar dagen weg en kijk wat het doet. Ik zet er een kopje koffie op dat het de sneakers zijn
Als dat echt door sneakers kan komen moeten die dingen uit de markt, martelwerktuigen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Toch. Ik denk het!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stekende pijn in je hiel waardoor je nauwelijks meer op die voet kunt lopen, van sneakers waarop je misschien 1000 meter per dag echt loopt?
Als dat echt door sneakers kan komen moeten die dingen uit de markt, martelwerktuigen.![]()
![]()
Tof DeLuna!
Vanavond Ladiesrun en ik ben me toch een partijtje moe! Als ik niet finish ben ik halverwege de duinen in slaap gevallen.![]()
Tja, het blijft een persoonlijke afweging die iedereen voor zich moet maken, wij kunnen natuurlijk niet voelen wat een ander voelt.quote:
Maar wat je zegt over dat de fysio's het veel te druk krijgen zal wel mee vallen, sinds het uit het standaard zorgverzekeringspakket is hebben die het juist moeilijker om in bedrijf te blijven
Ik heb het ook met bepaalde schoenen hoor, als je de hele dag erop rondbanjert merk je gewoon verschil. Als je bijv. 10 kilometer loopt op All-Stars voel je echt je kuiten / schenen wel vanwege de 'zero-drop' bijv.
Jack does it in real time...![]()
Als ik een fysio was en je kwam bij mij met klachten "sinds je nieuwe sneakers", stuurde ik je naar huis voor een weekje zonder. Maarja, ik ben geen fysio. Niet alles hoeft zo verschrikkelijk serieus te worden genomen, that's the point. Maar ieder zijn eigen idee hieroverquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, het blijft een persoonlijke afweging die iedereen voor zich moet maken, wij kunnen natuurlijk niet voelen wat een ander voelt.
Maar wat je zegt over dat de fysio's het veel te druk krijgen zal wel mee vallen, sinds het uit het standaard zorgverzekeringspakket is hebben die het juist moeilijker om in bedrijf te blijven![]()
![]()
Mja, ik ben echt niet iemand die snel naar de dokter gaat, ik heb zelfs de meest basic zorgverzekering die er is. Maar zelfs als ik een dag op pumps loop die absoluut niet lekker zitten en ik moet heel veel lopen heb ik daar behalve een avondje pijnlijke voeten geen blijvend last van. En zeker niet in zo'n mate dat je niet meer je normale bezigheden kunt uitvoeren en er zelfs nauwelijks op kan staan/lopen. Dat lijkt mij wel iets om serieus te nemen. Maar goed, dat moet Harvey maar zelf beslissenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als ik een fysio was en je kwam bij mij met klachten "sinds je nieuwe sneakers", stuurde ik je naar huis voor een weekje zonder. Maarja, ik ben geen fysio. Niet alles hoeft zo verschrikkelijk serieus te worden genomen, that's the point. Maar ieder zijn eigen idee hierover
Gisteren bij de fysio geweest met mijn redelijk lichte klacht
Ik heb toch nog 8 gratis behandelingen over.
Ik werd wel serieus genomen, ernstige dingen zijn uitgesloten, advies was even rustig aan doen, de nieuwe schoenen lijken OK en ik heb een oefening voor thuis meegekregen. Prima.
De huisarts hiermee lastig vallen zou ik minder snel doen.![]()
Dat is ook de reden waarom ik regelmatig hier lees, al post ik niet veelquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn collega's snappen me ook niet, daarom is deze community van mede gestoorde lopers zo leukGeloof alles bij elkaar. Ben wel benieuwd hoe druk het uiteindelijk zal zijn. Lekker! Ken behoorlijk wat mensen in die regio, dus waarschijnlijk zitten daar wel toeschouwers bijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je collega's zijn idioten
Lopen er 18k mensen de hm? Of Is dat alles bij elkaar?
Ik loop ook alleen trouwens hoor. Heb wel supporters![]()
![]()
Poehee! Veel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:01 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik regelmatig hier lees, al post ik niet veel
[..]
Geloof alles bij elkaar. Ben wel benieuwd hoe druk het uiteindelijk zal zijn. Lekker! Ken behoorlijk wat mensen in die regio, dus waarschijnlijk zitten daar wel toeschouwers bij
Mijn manager Is in Breda zondag. Dus die komt heel misschien ook nog kijken
Blijf je wakker vanquote:
Succes!!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:23 schreef Quoi het volgende:
Succes Gogo!!![]()
Ik heb me net ingeschreven voor de outdoor madnessLekker 7k.
Hup GoGo
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: