abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 21:46:40 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:51:30 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156483610
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En hoe komt het dat ze die motor niet kunnen krijgen? De nogal moeizame relatie met Renault is hiervoor iig niet bevorderlijk geweest

[..]

Dan gaat het tenminste nog ergens over. Bij Red Bull is het bashen op Renault. Niet een jaar, maar jaar na jaar. Er klonk dit jaar geen spirit meer om de schouders eronder te zetten om samen tot een oplossing te komen en daarnaast kreeg Renault nooit de waardering voor de motor, ook niet als het wel goed ging.

[..]

Red Bull is een prima team, afgezien van het voortdurende gezeik.
De moeizame relatie is er omdat Renault simpelweg een baggermotor bouwt en in plaats van die te verbeteren alleen maar meer achterstand oploopt. Wat vind je van Lotus dan, die hadden vorig jaar nog veel meer kritiek en zijn overgestapt op Mercedes. Het feit dat Red Bull überhaupt Renault nog een jaar gaf was al genereus. Daarnaast heette het team Infinity Red Bull racing, ook toen het aan het winnen was. Èigen schuld als Renault vindt dat ze daar niet genoeg uit gehaald hebben. Bovendien heeft Renault nu zelf ook door dat het leveren van klantenteams geen goede manier is om exposure te krijgen in F1 dus gaan ze terug naar een fabrieksteam. Renault is al lang blij dat ze geen motoren hoeven te leveren aan Red Bull.

En de reden dat ze geen motoren krijgen van Mercedes en Ferrari is, voor de honderdste keer, omdat die bang zijn verslagen te worden door Red Bull. Maar Mercedes wil wel leveren aan Manor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:53:53 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156483688
Ach, ik zit te discussiëren met lui die een week of wat geleden nog geloofden dat Red Bull door VW gekocht zou worden :').

Ik hou het denk ik maar bij sasquatch, die heeft tenminste nog een flinke kennis van zaken en maakt af en toe uitstekende punten. Dat houdt de geest scherp :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:14:14 #29
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156484446
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, ik zit te discussiëren met lui die een week of wat geleden nog geloofden dat Red Bull door VW gekocht zou worden :').

Ik hou het denk ik maar bij sasquatch, die heeft tenminste nog een flinke kennis van zaken en maakt af en toe uitstekende punten. Dat houdt de geest scherp :9.
Sjonge jonge jonge :r

Je bent geweldig jongen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:31:56 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156485254
Als je het niet van mij wil horen, DC zegt ongeveer hetzelfde:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/34389232
quote:
We should not be in any doubt that Red Bull are serious when they say they will quit F1 if they cannot get a competitive engine for next season.

Whether you agree with it or not, they have been entirely consistent in their frustration with the situation with Renault, in whom they have lost confidence. They will split at the end of the season.

It's not unlike the situation with Alonso and Button. If people feel there is a genuine will on behalf of their partners to find solutions, they don't bad-mouth them. They try to defuse the difficulties. When they don't, that's when the problems start.

There are a number of people at the top of F1 now who say what they see and whether you agree with it or not, they tell you what they think. Red Bull owner Dietrich Mateschitz and adviser Helmut Marko are among them, along with Mercedes' Toto Wolff and Niki Lauda.

Red Bull have made it very clear their relationship with Renault has broken down. They have tried to get Mercedes engines but their attempts were rejected.

What we have now is a situation where a billionaire who owns two teams is not prepared to accept second best. It is an understandable position.

It's one thing to have a Renault V8 under the previous engine formula that was 5% down on the best and make that up with the excellence of the car.

It's another to be in the hybrid era and to be offered second-grade Ferrari engines when you are a Grade One team. I wouldn't accept that if I owned Red Bull either.

In that situation, why should Mateschitz carry on pumping hundreds of millions a year into F1 and the show it provides to TV viewers while accepting he cannot win, until such time as he finds a better solution down the road?

It all adds up to a pivotal point in F1 history. If the heads of agreement signed by Renault to buy Lotus does not turn into a full sale, and if Red Bull do not get parity on engine power with the works Ferrari team, there could be six fewer cars on the grid next year.
Hij suggereert dat betere communicatie een oplossing zou kunnen zijn maar dat maakt een motor niet magisch meer pk produceren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 22:36:07 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156485459
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Als je het niet van mij wil horen, DC zegt ongeveer hetzelfde:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/34389232

[..]

Hij suggereert dat betere communicatie een oplossing zou kunnen zijn maar dat maakt een motor niet magisch meer pk produceren.
Wat precies zegt hij wat wij niet willen geloven?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156486009
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, ik zit te discussiëren met lui die een week of wat geleden nog geloofden dat Red Bull door VW gekocht zou worden :').

Ik hou het denk ik maar bij sasquatch, die heeft tenminste nog een flinke kennis van zaken en maakt af en toe uitstekende punten. Dat houdt de geest scherp :9.
Je vind jezelf wel geweldig zo, of niet ? Eerst al die Hmmmz, nu jij die deze topics vol kwakt met irritant betweterig gedrag.
Toevallig vroeg Beach of Geralt het vorige week nog waar de anderen gebleven zijn.. Die anderen zijn volgens mij verstandig geweest en zijn hem hier al gepeerd.. Als je zo door blijft gaan ben ik hier ook pleite. Ergens anders weer een leuk F1 forum vinden of opzetten.
pi_156486400
Jammer maar helaas voor hem, ik laat mij het plezier van het lezen van F1 topics hier niet vergallen door 1 zo'n narcistisch vuurvliegje.. Ik heb er melding van gemaakt. Ik zal niet de enige zijn die zich stoort aan zijn gedrag.
  dinsdag 29 september 2015 @ 23:18:37 #34
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156487016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Jammer maar helaas voor hem, ik laat mij het plezier van het lezen van F1 topics hier niet vergallen door 1 zo'n narcistisch vuurvliegje.. Ik heb er melding van gemaakt. Ik zal niet de enige zijn die zich stoort aan zijn gedrag.
Dat ben je zeker niet, tering _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_156488952
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..] Button is een goede ontwikkelingscoureur
Oh ja? Waar heeft hij dat laten zien dan?

Ik heb juist een beetje het tegenovergestelde idee.
pi_156488987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:27 schreef Radegast het volgende:

[..]

Oh ja? Waar heeft hij dat laten zien dan?

Ik heb juist een beetje het tegenovergestelde idee.
Op de motor heeft hij weinig invloed. Maar afstelling en feedback heeft hij veel ervaring in.
pi_156489345
Goedenavond heren en Meike.

Wat een gezellig topic zo.

Ik ben voor Fir3fly, al was het alleen maar omdat jullie met zn allen op die ene en dat is niet eerlijk.

HET IS NIET EERLIJK MET ZN ALLEN OP ENE!!!!!! :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156489353
Zo, nu eens even lezen waar het nou allemaal precies over gaat :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156489479
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op de motor heeft hij weinig invloed. Maar afstelling en feedback heeft hij veel ervaring in.
Ik vraag het nog maar een keertje dan: waar heeft Button laten zien dat hij een goede ontwikkelingscoureur is? Welke auto werd nou beter naarmate Button er langer inzat?

Niet de McLaren met Mercedes-motoren. Niet de fabrieks-Honda. De BAR/Honda daarvoor wellicht? Benetton/Renault? Williams? Brawn?
pi_156489699
Nergens ben ik van mening.

Anyway, over dat hele Fir3fly tegen de rest geneuzel ben ik het eigenlijk wel eens met Swets. Dat het absurd is dat je een motor moet afnemen van iemand die zelf ook een team hebben en er dus alle belang bij hebben dat ze winnen van degene aan wie ze de klantenmotor geven.

Dus als er iets hypocriet is dan is het wel Ferrari wat (naar het schijnt) alleen de 2015 spec wil leveren aan RB; terwijl Sauber en Haas (op papier toch een bak mindere teams) wél de 2016 spec zouden krijgen.

Dat slaat nergens op. Geef ze of allemaal die 2016 versie of voor mijn part allemaal de 2015 versie. En dan gaat mijn voorkeur uit naar de 2016 versie en dan moet de fabrikant van het ding met zijn eigenste F1 team maar gewoon heel erg goed zijn best doen om voor de klantenteams te finishen.

Ow en verder vind ik nog dat Meike niet zo moet Me( i)kkeren ( :+ ) over van nou dan ga ik wel ergens een ander F1 forum opzoeken.
Dat is nergens voor nodig. }:|
Doe eens wat aardiger allemaal :(
We zijn toch allemaal vrinden. :')
Ouwe jongens krentenbrood. 8-)
Ik neem nog een pot bier. :+
En nog een. :+
En nog een. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156489722
2de man bij Haas niet bekend gemaakt vandaag? Alleen stokbrood? Dat wisten we toch al? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156489865
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 01:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik vraag het nog maar een keertje dan: waar heeft Button laten zien dat hij een goede ontwikkelingscoureur is? Welke auto werd nou beter naarmate Button er langer inzat?

Niet de McLaren met Mercedes-motoren. Niet de fabrieks-Honda. De BAR/Honda daarvoor wellicht? Benetton/Renault? Williams? Brawn?
BAR/Honda met de verborgen benzinetank
pi_156490882
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2015 01:15 schreef Geralt het volgende:
Nergens ben ik van mening.

Anyway, over dat hele Fir3fly tegen de rest geneuzel ben ik het eigenlijk wel eens met Swets. Dat het absurd is dat je een motor moet afnemen van iemand die zelf ook een team hebben en er dus alle belang bij hebben dat ze winnen van degene aan wie ze de klantenmotor geven.

Dus als er iets hypocriet is dan is het wel Ferrari wat (naar het schijnt) alleen de 2015 spec wil leveren aan RB; terwijl Sauber en Haas (op papier toch een bak mindere teams) wél de 2016 spec zouden krijgen.

Dat slaat nergens op. Geef ze of allemaal die 2016 versie of voor mijn part allemaal de 2015 versie. En dan gaat mijn voorkeur uit naar de 2016 versie en dan moet de fabrikant van het ding met zijn eigenste F1 team maar gewoon heel erg goed zijn best doen om voor de klantenteams te finishen.

Ow en verder vind ik nog dat Meike niet zo moet Me( i)kkeren ( :+ ) over van nou dan ga ik wel ergens een ander F1 forum opzoeken.
Dat is nergens voor nodig. }:|
Doe eens wat aardiger allemaal :(
We zijn toch allemaal vrinden. :')
Ouwe jongens krentenbrood. 8-)
Ik neem nog een pot bier. :+
En nog een. :+
En nog een. :+
Geralt, Firefly gaf commentaar op iedereen, constant weer :') plaatsen en meneer weet heet continu beter. Als je het niet eens met iemand met bent, prima, maar de reacties van Firefly naar anderen en op laatst naar mij waren gewoon niet fair en hebben naar mijn idee veel lezers afgeschrikt. Het is de laatste edities ook een stuk rustiger in de topics met een handvol reaguurders. Dit heeft ie echt aan zichzelf te danken.
  woensdag 30 september 2015 @ 07:52:15 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_156490949
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2015 01:15 schreef Geralt het volgende:
Nergens ben ik van mening.

Anyway, over dat hele Fir3fly tegen de rest geneuzel ben ik het eigenlijk wel eens met Swets. Dat het absurd is dat je een motor moet afnemen van iemand die zelf ook een team hebben en er dus alle belang bij hebben dat ze winnen van degene aan wie ze de klantenmotor geven.

Dus als er iets hypocriet is dan is het wel Ferrari wat (naar het schijnt) alleen de 2015 spec wil leveren aan RB; terwijl Sauber en Haas (op papier toch een bak mindere teams) wél de 2016 spec zouden krijgen.

Dat slaat nergens op. Geef ze of allemaal die 2016 versie of voor mijn part allemaal de 2015 versie. En dan gaat mijn voorkeur uit naar de 2016 versie en dan moet de fabrikant van het ding met zijn eigenste F1 team maar gewoon heel erg goed zijn best doen om voor de klantenteams te finishen.

Ow en verder vind ik nog dat Meike niet zo moet Me( i)kkeren ( :+ ) over van nou dan ga ik wel ergens een ander F1 forum opzoeken.
Dat is nergens voor nodig. }:|
Doe eens wat aardiger allemaal :(
We zijn toch allemaal vrinden. :')
Ouwe jongens krentenbrood. 8-)
Ik neem nog een pot bier. :+
En nog een. :+
En nog een. :+
dat kan toch ook een logistiek verhaal zijn van Ferrari, je moet wel de capaciteit hebben, het is geen off the rack product
pi_156491107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 07:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat kan toch ook een logistiek verhaal zijn van Ferrari, je moet wel de capaciteit hebben, het is geen off the rack product
Het lijkt me goedkoper en eenvoudiger om 50x dezelfde motor met dezelfde specs te leveren dan 2 lijnen te hanteren met een A- en B-spec motor ;)
  woensdag 30 september 2015 @ 08:31:38 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156491301
Allemaal lief doen ^)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_156492552
Ik denk dat RedBull en STR gewoon f1 rijden volgend jaar. Ze zijn volop in beeld en hebben een leuk team. Voor hun imago kiezen ze voor een andere motorleverancier en stappen ze niet zo uit de F1.
pi_156493139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:57 schreef Benoves het volgende:
Ik denk dat RedBull en STR gewoon f1 rijden volgend jaar. Ze zijn volop in beeld en hebben een leuk team. Voor hun imago kiezen ze voor een andere motorleverancier en stappen ze niet zo uit de F1.
Hoo hoo dat in beeld was natuurlijk een snaai van Bernie.
T'is de wereld op z'n kop....
pi_156494048
Rb/tr hebben een heel groot aandeel in de sport. En dan is TR ook nog eens echt een opleidingsteam voor talenten. Honderd keer liever TR dan bv Sauber
pi_156494128
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 07:35 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Geralt, Firefly gaf commentaar op iedereen, constant weer :') plaatsen en meneer weet heet continu beter. Als je het niet eens met iemand met bent, prima, maar de reacties van Firefly naar anderen en op laatst naar mij waren gewoon niet fair en hebben naar mijn idee veel lezers afgeschrikt. Het is de laatste edities ook een stuk rustiger in de topics met een handvol reaguurders. Dit heeft ie echt aan zichzelf te danken.
Ik heb hem nergens lelijk zien doen eigenlijk?

Althans niet in die mate dat ik me er door af zou laten schrikken :)

En dat zou niemand moeten doen.

We hoeven het toch allemaal niet met elkaar eens te zijn?

Zo vind ik nog altijd dat het de schuld van HHF is (de lul :( ), en daar is ook lang niet iedereen het mee eens :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')