SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:24 schreef GotC het volgende:
Ik denk nog iets strakker knopen MalteserTe strak bestaat bijna niet. Ziet er verder echt heel netjes uit!
Gezellig fap! En ik gooi deze er weer in
[ afbeelding ]
deze schijnen fijn te zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef mousemicky het volgende:
Gezocht:
Beginners-budgetdoek (max ¤75). Ik ben gewend aan dragen met SSC's, maar wil ook wel eens een doek proberen om mijn zoon (7 weken oud <3) te dragen...
Ik denk een maat 6 (kledingmaat 38)? Ik hou van groen/ blauw/ donkerrood en herhalende patronen. Ik hou niet van regenboog/strepen en afbeeldingen die echt iets 'voorstellen'.
Liefst een year-round, zachte, ingedragen doek. Wie heeft er ideeën?
Ik heb een Yaro La Vita en die is fijn! Wel beetje stug want nieuw, maar na wat wassen en dragen wordt dat snel beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef mousemicky het volgende:
Gezocht:
Beginners-budgetdoek (max ¤75). Ik ben gewend aan dragen met SSC's, maar wil ook wel eens een doek proberen om mijn zoon (7 weken oud <3) te dragen...
Ik denk een maat 6 (kledingmaat 38)? Ik hou van groen/ blauw/ donkerrood en herhalende patronen. Ik hou niet van regenboog/strepen en afbeeldingen die echt iets 'voorstellen'.
Liefst een year-round, zachte, ingedragen doek. Wie heeft er ideeën?
Dragenenzo is gewoon een betrouwbare webshop, geen idee van keurmerk. Zit ook een goeie en grote winkel achter met fysieke verkoop enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:56 schreef Mariposas het volgende:
Hier ook een Yaro la vita waar ik tevreden over ben. Maar ik heb nog geen andere doek geprobeerd.
Waar kopen jullie je Tula? Ik wil er 1 kopen maar ik vind geen webshop met Thuiswinkel waarborg keurmerk...
die staat ook op draagdoekenmarkt voor 110.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:17 schreef Mariposas het volgende:
Oh thnx! Maar natuurlijk net diegene niet die ik wil (arrow), maar ik mail wel of ze die niet kunnen bestellen voor me.
en zij hebben nu ook een winkel in den bosch <3quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ikbenmama heeft ze sinds kort ook dacht ik.
Ik heb een nati met hennep die evt wel op reis mag? Moet nog wel zachter. Is veel werk met hennep naty's...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn de meningen over doeken met hennep?
Wat is het verschil met linnenblends?
oh dat lijkt me wel tof! Zou ik die mogen lenen? Dan probeer ik m wel zachter te maken voor jequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb een nati met hennep die evt wel op reis mag? Moet nog wel zachter. Is veel werk met hennep naty's...
Maarrrr hij is echt heeeel draagkrachtig. Melba voelde direct drie kilo lichter in die doek. Maar hij ligt op een of andere manier toch ongebruikt hier
Ik snap dat nooit. Waarom zou ik ¤10,- minder betalen voor een tweedehands draagzak? Mis ik hier iets? Lijkt me dat ik voor ¤10,- meer liever een nieuwe heb?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:37 schreef faptist het volgende:
[..]
die staat ook op draagdoekenmarkt voor 110.
Ja! Ik probeer m dit weekend dan te versturen ok?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat lijkt me wel tof! Zou ik die mogen lenen? Dan probeer ik m wel zachter te maken voor je
oh joh, heeft geen haast!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja! Ik probeer m dit weekend dan te versturen ok?
We appen wel effe.
Ik vermoed dat ik pas weer ga knopen bij een evt nummer twee ooit.
Oh hetis wel een maat zeven,maar dan kun je evt fancy afknopen bij een rugknoop. Of voor bij een fwcc?
Bij Tula's snap ik t ook niet. Bij doeken wel, die worden zachter door dragen enzo, maar een Tula hoef je toch niet in te dragen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Waarom zou ik ¤10,- minder betalen voor een tweedehands draagzak? Mis ik hier iets? Lijkt me dat ik voor ¤10,- meer liever een nieuwe heb?
Ik heb mijn Hoppediz Chicago verkocht omdat ik N. er al veel te zwaar in vond voelen vergeleken met mijn andere doeken (Girasol, Yaro). Ze was toen pas 5 kilo, maar ik merkte echt een verschil. Hij was ook wat te dun naar mijn smaak. Ik moest ook veel secuurder knopen, anders zakte hij enorm uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef mousemicky het volgende:
Iemand ervaring met Hoppediz doeken? Ik heb een Hoptye, en die vind ik heel fijn, maar van doeken heb ik geen verstand... T gaat om de Hoppediz chicago (ruby). Geschikt voor dragen van een newborn? En evt. een peuter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |