Jaja ik word een beetje ziek van dit soort opmerkingen dat het allemaal maar aan je instelling, houding, zelfverzekerdheid etc moet liggen. Pleur toch op gast je kan er ook gewoon te kut uitzien waardoor je nooit iets meemaakt tenzij je heel veel geluk of veel geld hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat inderdaad niet begrijpen, dat gehuil over dat niemand me wilt. En daarvoor hoef ik er niet goed uit te zien of sociale vaardigheden te bezitten. Om dat te kunnen begrijpen moet ik therapeut zijn.![]()
Ga toch weg met dat gehuil en doe wat aan je instelling.
Hij date toch met die hoeren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat staan dat hoerenbezoek ook maar iets met daten van doen heeft. Hoort hier dus ook niet.
Flauwekul, ken genoeg lelijke kerels die niet om aandacht van vrouwen verlegen hoeven te zitten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:31 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jaja ik word een beetje ziek van dit soort opmerkingen dat het allemaal maar aan je instelling, houding, zelfverzekerdheid etc moet liggen. Pleur toch op gast je kan er ook gewoon te kut uitzien waardoor je nooit iets meemaakt tenzij je heel veel geluk of veel geld hebt.
Is goed jong, het ligt allemaal aan externe factoren, zaken waar je zelf geen enkele invloed op hebt of kan hebben. Alles behalve jezelf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:31 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jaja ik word een beetje ziek van dit soort opmerkingen dat het allemaal maar aan je instelling, houding, zelfverzekerdheid etc moet liggen. Pleur toch op gast je kan er ook gewoon te kut uitzien waardoor je nooit iets meemaakt tenzij je heel veel geluk of veel geld hebt.
Die zijn dan ook niet écht lelijk. Ik bedoel dan ook mannen waarvan het lijkt alsof ze niet goed voor zichzelf zorgen die er altijd ziekerig uitzien vanwege een bleke huid of zo, of een laag ogend gewicht. Of ze hebben een gewoon een lelijk hoofd (mijn geval)quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flauwekul, ken genoeg lelijke kerels die niet om aandacht van vrouwen verlegen hoeven te zitten.
Precies, slechte genen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed jong, het ligt allemaal aan externe factoren, zaken waar je zelf geen enkele invloed op hebt of kan hebben. Alles behalve jezelf.
Nee, dat maakt ook niets uit, je moet er alleen relaxt uitzien en je zo gedragen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet écht lelijk. Ik bedoel dan ook mannen waarvan het lijkt alsof ze niet goed voor zichzelf zorgen die er altijd ziekerig uitzien vanwege een bleke huid of zo, of een laag ogend gewicht. Of ze hebben een gewoon een lelijk hoofd (mijn geval)
Je kent je klassiekers, Richard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet écht lelijk. Ik bedoel dan ook mannen waarvan het lijkt alsof ze niet goed voor zichzelf zorgen die er altijd ziekerig uitzien vanwege een bleke huid of zo, of een laag ogend gewicht. Of ze hebben een gewoon een lelijk hoofd (mijn geval)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat maakt ook niets uit, je moet er alleen relaxt uitzien en je zo gedragen.
Die heb ik allang gevondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers, Richard.
Zoek je een vrouw met een net zo lelijk hoofd
Oh, het is Richard, ja? Die heeft een bovengemiddeld knap hoofd, dus we kunnen deze discussie ook weer meteen afsluiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers, Richard.
Zoek je een vrouw met een net zo lelijk hoofd
Eeheheheeee,quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, het is Richard, ja? Die heeft een bovengemiddeld knap hoofd, dus we kunnen deze discussie ook weer meteen afsluiten.
Ik snap inderdaad niet dat iemand zoals jij, die 0,0 idee heeft van de problemen waar mensen hier tegen aan lopen, het nodig vindt om keer op keer zijn mening te moeten verkondigen over deze problemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat inderdaad niet begrijpen, dat gehuil over dat niemand me wilt. En daarvoor hoef ik er niet goed uit te zien of sociale vaardigheden te bezitten. Om dat te kunnen begrijpen moet ik therapeut zijn.![]()
Ga toch weg met dat gehuil en doe wat aan je instelling.
Als je daar niets aan kunt veranderen heeft het ook weinig zin je er druk over te maken.quote:
Omdat sommigen nogal lijken te zwelgen in zelfmedelijden en dit topic daar niet voor bedoeld is lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet dat iemand zoals jij, die 0,0 idee heeft van de problemen waar mensen hier tegen aan lopen, het nodig vindt om keer op keer zijn mening te moeten verkondigen over deze problemen.
Maar daarom is het nog wel vreselijk frustrerend op zijn tijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:27 schreef Xa1pt het volgende:
Als je daar niets aan kunt veranderen heeft het ook weinig zin je er druk over te maken.
Je gaat jezelf toch nooit anders zien, dus probeer dan te leren accepteren dat je lelijk bent. Beter voor je gemoedsrust.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eeheheheeee,
Een bovengemiddeld grote lul misschien, maar kwa hoofd
Toch knap om dan zoveel foksters gehosseld te hebben. Ik doe het je niet na. Ik denk eerder dat je je aanstelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eeheheheeee,
Een bovengemiddeld grote lul misschien, maar kwa hoofd
Ligt eraan hoe die foksters eruit zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch knap om dan zoveel foksters gehosseld te hebben. Ik doe het je niet na. Ik denk eerder dat je je aanstelt.
Hij heeft hier nog minder wat te zoeken dan Deezertje. Eerst maar normaal functioneren, dan daten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch knap om dan zoveel foksters gehosseld te hebben. Ik doe het je niet na. Ik denk eerder dat je je aanstelt.
Echt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog niet heb gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch nooit anders zien, dus probeer dan te leren accepteren dat je lelijk bent. Beter voor je gemoedsrust.
Ja eh ah uh ik doe alles weer. Alles is weer als vanouds, lang reizen, therapie, werken en als lelijkerd weer langs de zijlijn leven. Met als verschil dat ik inderdaad me erbij heb neergelegd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog minder wat te zoeken dan Deezertje. Eerst maar normaal functioneren, dan daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |