Ik weet zeker van wel. De grootste onzin ooit zelfs. als het niet sarcastisch bedoeld was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat yats dat uit zijn duim zuigt
Wat doe je dan in dit topic als je toch niet gaat versieren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik weet zeker van wel. De grootste onzin ooit zelfs. als het niet sarcastisch bedoeld was.
Goed van je dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog niet heb gedaan
Zie mijn eerste post. Dat versieren soms ook niet kan doordat je te onaantrekkelijk bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic als je toch niet gaat versieren?
Vind je je innerlijk/gedrag wel aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zie mijn eerste post. Dat versieren soms ook niet kan doordat je te onaantrekkelijk bent.
Na al die jaren roep je nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zie mijn eerste post. Dat versieren soms ook niet kan doordat je te onaantrekkelijk bent.
En wie ben jij zoal aan het versieren?
Niet belangrijk als je meteen al wordt afgewezen aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je je innerlijk/gedrag wel aantrekkelijk?
Ik roep het bijna nooit meer toch? Ik ken nu geen twijfels meer dus ik lul er bijna nooit meer over.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Na al die jaren roep je nog steeds hetzelfde.
Niemand.
Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar heb daar wel aan gewerkt voor zover wat je er zelf aan kan veranderen (leuk kapsel, medicijnen tegen de acne en leuke kleren/schoenen). Merk al wat meer dat mensen naar mij (om)kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog minder wat te zoeken dan Deezertje. Eerst maar normaal functioneren, dan daten.
In die fase ben ik aanbelandquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar heb daar wel aan gewerkt voor zover wat je er zelf aan kan veranderen (leuk kapsel, medicijnen tegen de acne en leuke kleren/schoenen). Merk al wat meer dat mensen naar mij (om)kijkenBij mij zit het voornamelijk in eenzaamheid verstopt: te veel op jezelf zijn en uiteindelijk ook elke week die weer seksloos eindigt. Dan heb je het als vrouw (als je wilt) gewoon wat makkelijker in. De eerste meid die 't 'zo' met mij (ONS) wilt doen moet ik helaas nog tegenkomen. En ieder jaar weer ouder dus de kans op jonge meiden die daarvoor openstaan wordt dan ook weer kleiner of je komt aan bij de alleenstaande MILF's straks..
Bij mij was het meer van dat het op de middelbare al niet was gelukt qua relaties/seks terwijl mensen in de 4e en 5e klas het al deden zeg maar en dat het op hoger onderwijs mij zéker wel zou gaan lukken. Nou, nu bij de eindfase belandt en het is helaas nog steeds bar weinig voorgekomen. Al vaak genoemd hier, maar ik zie zat leuke meisjes van 18 met een vriend en dan weet je gewoon dat ze samen leuke dagen doorbrengen met veel seks zoals het op die leeftijd gaat. De tijd kan je niet terugdraaien dus wil ik langzamerhand wat gaan inhalen voor ik straks (mocht ik ooit weer een relatie hebben) erachter kom dat zij misschien wel dé ware is en ik het uiteindelijk altijd met dezelfde persoon zou moeten doen zonder eerst de funjaren gehad te hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
In die fase ben ik aanbeland
Die milfs zitten al helemaal niet te wachten op iemand zonder ervaring.
Waar zit je in dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:11 schreef -Deluzion- het volgende:
I know, hopen dat er snel iets veranderd voor je. In mijn situatie zitten wil je niet , echt niet
Whehe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen
In de situatie dat het niet meer goed komt. De 30 + fase waarin je alles gemist hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
Niet leuk. Je hebt mensen die kan het geen reet schelen dat ze geen vrienden of relatie hebben. Nou ik wel en dan is het gewoon niet leuk als je tevergeefs probeert en steeds wordt afgewezen. Op een gegeven moment stop ik ook gewoon met proberen hoor, de lol/hoop is er langzamerhand af. En misschien werkt dat dan wel, want ze zeggen niet voor niks.... juist als je 't niet verwacht/mee bezig bent...quote:
Inderdaad op een gegeven moment is het wel leuk geweest. Je merkt dat je niet gewild bent wat je ook probeert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet leuk. Je hebt mensen die kan het geen reet schelen dat ze geen vrienden of relatie hebben. Nou ik wel en dan is het gewoon niet leuk als je tevergeefs probeert en steeds wordt afgewezen. Op een gegeven moment stop ik ook gewoon met proberen hoor, de lol/hoop is er langzamerhand af. En misschien werkt dat dan wel, want ze zeggen niet voor niks.... juist als je 't niet verwacht/mee bezig bent...
Je hebt hier tig uitnodigen gehad om op stap te gaan. De enige die je gemeet hebt was een meisjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet leuk. Je hebt mensen die kan het geen reet schelen dat ze geen vrienden of relatie hebben. Nou ik wel en dan is het gewoon niet leuk als je tevergeefs probeert en steeds wordt afgewezen. Op een gegeven moment stop ik ook gewoon met proberen hoor, de lol/hoop is er langzamerhand af. En misschien werkt dat dan wel, want ze zeggen niet voor niks.... juist als je 't niet verwacht/mee bezig bent...
Als je lelijk bent maar zelfverzekerd bent/overkomt, dan maak je meer kans bij vrouwen dan een knappe jongen die verder zo awkward is als wat. Prima dat je aan je uiterlijk werkt natuurlijk, maar daarmee ben je er nog niet. Het kan je natuurlijk wel helpen zelfverzekerder te worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar heb daar wel aan gewerkt voor zover wat je er zelf aan kan veranderen (leuk kapsel, medicijnen tegen de acne en leuke kleren/schoenen). Merk al wat meer dat mensen naar mij (om)kijkenBij mij zit het voornamelijk in eenzaamheid verstopt: te veel op jezelf zijn en uiteindelijk ook elke week die weer seksloos eindigt. Dan heb je het als vrouw (als je wilt) gewoon wat makkelijker in. De eerste meid die 't 'zo' met mij (ONS) wilt doen moet ik helaas nog tegenkomen. En ieder jaar weer ouder dus de kans op jonge meiden die daarvoor openstaan wordt dan ook weer kleiner of je komt aan bij de alleenstaande MILF's straks..
Je buitenkant is óók wat je uitstraalt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Niet belangrijk als je meteen al wordt afgewezen aan de buitenkant.
En ja in mijn groepstherapie lig ik heel goed in de groep, volgens mij mag iedereen mij. Donderdag een individueel gesprek gehad waarin mij dit werd gemeld.
Jaag hem nog meer wanhoop aan, dát werkt vast in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:23 schreef -Deluzion- het volgende:
En oh ja dan moet je ook met het vreselijke gevoel verder leven dat je niet goed genoeg bent en dat je alleen overgebleven bent. Wordt ook nog een opgave om daarmee om te gaan. Dus ik hoop voor je dat je snel iemand vind.
Yep maar ik neem geen adviezen meer aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je buitenkant is óók wat je uitstraalt.
Okay, nou ja, je weet wat mijns inziens de punten zijn waar je aan zou mogen werken.
Lijkt mij wel, nu heeft hij nog meer reden om nog meer te proberen om er wat aan te doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaag hem nog meer wanhoop aan, dát werkt vast in zijn voordeel.
Ik weet gewoon dat ik leuk en uniek ben, maar ik moet wel de kans krijgen. Het eindeloze en soms niet gemeende 'goh, heb jij nog steeds niemand.. je bent zo aardig/leuk!!' begint me ook wel een keertje op te brekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaag hem nog meer wanhoop aan, dát werkt vast in zijn voordeel.
Lekker zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:23 schreef -Deluzion- het volgende:
En oh ja dan moet je ook met het vreselijke gevoel verder leven dat je niet goed genoeg bent en dat je alleen overgebleven bent. Wordt ook nog een opgave om daarmee om te gaan. Dus ik hoop voor je dat je snel iemand vind.
+1quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje en Deluzion moet zich eigenlijk kapot schamen. Er zijn genoeg mensen met de meest vreselijke ziektes die wel gewoon slagen in de liefde. Omdat ze niet opgeven. Omdat ze een goed innerlijk hebben. Omdat ze zich niet als pussies gedragen en zelfmedelijden hebben.
Ik ben juist de enige die zich never nooit aanstelt irl.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje en Deluzion moet zich eigenlijk kapot schamen. Er zijn genoeg mensen met de meest vreselijke ziektes die wel gewoon slagen in de liefde. Omdat ze niet opgeven. Omdat ze een goed innerlijk hebben. Omdat ze zich niet als pussies gedragen en zelfmedelijden hebben.
Uh je weet dat ik de ziekte van Stargardt heb?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee gezonde kerels die constant in de slachtofferrol kruipen. Zielig is het.
"Nou ja, gezond. Ik ben/heb..."quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Vervelend voor je. Maar gebruik het niet als excuus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:30 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uh je weet dat ik de ziekte van Stargardt heb?
Dat is het punt van heel het leven: iedereen wil geaccepteerd worden. Wordt je dat niet, kan je niet je eigen leven leiden zoals je zou willen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Doe ik ook niet, ik reageerde alleen even op het feit dat jij mij als lichamelijk gezond beschouwd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Maar gebruik het niet als excuus.
Moet je zelf weten, maar wat doe je hier dan behalve verkondigen dat je geen kans maakt en anderen doemscenario's in boezemen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Yep maar ik neem geen adviezen meer aan.
Waarom heb je je probleem niet aangepakt in je 'jonge jaren'?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is het punt van heel het leven: iedereen wil geaccepteerd worden. Wordt je dat niet, kan je niet je niet je eigen leven lijden zoals je zou willen.
Dat heb ik net al gemeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar wat doe je hier dan behalve verkondigen dat je geen kans maakt en anderen doemscenario's in boezemen?
Oh pls.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben juist de enige die zich never nooit aanstelt irl.
Please please please.....quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ik leuk en uniek ben, maar ik moet wel de kans krijgen. Het eindeloze en soms niet gemeende 'goh, heb jij nog steeds niemand.. je bent zo aardig/leuk!!' begint me ook wel een keertje op te breken
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Sorry, ik had 'm over het hoofd gezien.
Je zei in DM oid dat je even lang als mij zou zijn... je bent kleiner, puur omdat je een slechte houding hebt. Dat zou al genoeg moeten zeggen. Je loopt krom, je zit krom.
Dat je begon te klagen over van alles en nog wat, vooroordelen uitsprak over een aantal onderwerpen, op bijna alles een 'neh' zei wat ik voorstelde, ga zo maar door. Alles was negatief, een obstakel en kon niet, wil niet en zou niet. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een vrouw daar voor zou vallen, want je bent een grotere zuurpruim dan ik. En ik ben al een flinke zuurpruim.
Dus, zoals mensen al zeggen: Doe eerst wat aan jezelf, een vrouw kan dat echt niet veranderen.
En ja mensen, ik heb Deezert gemeet.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Je hebt niks te bieden, dus waarom zou een meisje met jou gaan?
Tenzij jij weet wat je te bieden hebtDa's trouwens ook een pluspunt. En niet op de pocherige manier, maar dat diegene dat met zelfvertrouwen uitoefent.
Toen ging ik er nog vanuit dat het wel goed kwam. Nou niet dus. En nu zit je dus met de gebakken peren en heb je een achterstand, al is die ook maar beperkt tot wat cijfertjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom heb je je probleem niet aangepakt in je 'jonge jaren'?
En wie kan daar wat aan doen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen ging ik er nog vanuit dat het wel goed kwam. Nou niet dus. En nu zit je dus met de gebakken peren en heb je een achterstand, al is die ook maar beperkt tot wat cijfertjes.
Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
ik kan me dit totaal niet voorstellen. Ik denk dat je zulke opmerkingen ook niet te letterlijk moet opnemen, doen ze gewoon om je een hart onder de riem te steken.
Hoezo denk jij überhaupt dat je leuk bent?
Onderstaande posts beweren het tegengestelde, verklaar dit eens?
[..]
[..]
Waar ben ik de afgelopen jaren mee bezig dan op al die contactsites en qua uiterlijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En wie kan daar wat aan doen?
Ik geloof er niks van dat je op een date wel gezellig en positief bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.
Snap je nou werkelijk niet dat het niet daarom draait, maar om jouw gedachtegang? Het psychologische aspect?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar ben ik de afgelopen jaren mee bezig dan op al die contactsites en qua uiterlijk?
Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je op een date wel gezellig en positief bent.
Waarom zou je jezelf moeten verkopen? Waarom ga je überhaupt meeten om alleen maar te klagen? Waarom ga je niet op uitnodigingen van jongens? Als je zonodig je hart wil luchten kan je dat bij hun ook doen toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was puur dat moment, ook omdat het geen date was dus gewoon ff eerlijk mijn hart luchten zonder dat je je moet verkopen.
Oh dus je kan wel dates krijgen? Nou dan kan het best nog wel goed komenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date?Ik ga ook niet met iedereen op date, alleen met de mensen die ik beter wil leren kennen.
Dan heb je dus totaal geen empathisch vermogen. Het draait niet alleen om jou, Deezer. Als je ooit een relatie wil, of uberhaupt iets van een sociaal contact, dan moet je leren dat het geven en nemen is. Je wilt het die ander toch wel naar de zin maken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoeken naar iets werkt ook nooit. Maar als je jaren alleen bent probeer je dat maar en even denken van 'ach. ik moet stoppen met de zoektocht' is ook niet zo makkelijk want je hebt er geen vertrouwen in dat het dan wel ineens komt, je bent immers al jaren alleen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Snap je nou werkelijk niet dat het niet daarom draait, maar om jouw gedachtegang? Het psychologische aspect?
Linkeroor ------------------ Hier zit het niet helemaal goed, zeg maar ------------------- Rechteroor
Wat een kulargument. Je bent gezellig en daarom ga je op date? Er is helemaal geen noodzakelijk verband tussen die twee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel! Daarom ga ik toch juist op date?Ik ga ook niet met iedereen op date, alleen met de mensen die ik beter wil leren kennen.
Waarom ga je niet in therapie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoeken naar iets werkt ook nooit. Maar als je jaren alleen bent probeer je dat maar en even denken van 'ach. ik moet stoppen met de zoektocht' is ook niet zo makkelijk want je hebt er geen vertrouwen in dat het dan wel ineens komt, je bent immers al jaren alleen.
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf moeten verkopen? Waarom ga je überhaupt meeten om alleen maar te klagen? Waarom ga je niet op uitnodigingen van jongens? Als je zonodig je hart wil luchten kan je dat bij hun ook doen toch?
Waarom was je 'voor meer dingen in' als er potentie in had gezeten? Waarom doe je je anders voor zodra er 'potentie' is?
Een groep als de mijne zal wel goed zijn voor hem zijn alleen isoleren wij ons omdat we vinden dat we lelijk zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in therapie?
Waarom roept iedereen dan hier dat je eerst aan jezelf moet werken en dingen doen waar je zin in hebt? Dan sta je toch goed in het leven en ben je gezellig en ga je daten. Ik ben gezellig als ik met mensen meet waar ik het ook gezellig mee heb. In principe beschouw ik iedere date ook als uitje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat een kulargument. Je bent gezellig en daarom ga je op date? Er is helemaal geen noodzakelijk verband tussen die twee.
Af en toe heb ik echt het gevoel dat jij totaal niet luistert.
Waarom kijk je zo theoretisch naar de buitenwereld? Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijk stuk tekst citeert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.
Hij kan geen dates krijgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar als je wel gewoon dates kan krijgen lijkt mij het dat het dan wel goed komt uiteindelijk
Dan is hij er wel dichterbij dan ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij kan geen dates krijgen, die zeggen altijd op het laatst moment af.
Ja jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef Geerd het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen stappen en proberen wat te rochelen >??
Nee deezer, dat doe je dus niet. Je reageert niet als je door mannen dingen aangeboden worden, wil alleen met vrouwen afspreken en gedraagt je als dat gebeurt dan als een negatieveling. Sorry, maar dan houd het een keer op. Relaties, zowel vriendschappelijk als romantisch zijn tweerichtingsverkeer. Bij jou is het af en toe net een eenbaansweg waar iedereen structureel 200 rijd. Werk daar eerst eens aan voordat je stappen verder zet. Een relatie is nu niet realistisch. En ja, ik snap heel goed dat je dat mist, dat herkend iedere vrijgezel wel denk ik. Maar als ik jouw posts lees komen twee vragen bij me op: draait alles om seks en wat heb jij iemand te bieden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
Shit, is dat het? Dat vroeg ok me nu altijd af. Maar ik ben gewoon te knap waardoor het awkward word.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je lelijk bent maar zelfverzekerd bent/overkomt, dan maak je meer kans bij vrouwen dan een knappe jongen die verder zo awkward is als wat. Prima dat je aan je uiterlijk werkt natuurlijk, maar daarmee ben je er nog niet. Het kan je natuurlijk wel helpen zelfverzekerder te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Die indruk krijg ik ook, aangezien hij zaken vrij conceptueel en abstract brengt. Maar theorieën dienen getoetst te worden in de wetenschap, om ze te bevestigen of te verwerpen, en dat laat Deezertje na of hij krijgt de kans daar niet toe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom kijk je zo theoretisch naar de buitenwereld? Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijk stuk tekst citeert.
"Relatiemateriaal" is ook zo'n abstract concept. Test het uit, wat zijn jouw ervaringen? Wat mij betreft kan je vrienden en relatiemateriaal niet scheiden, zeker op voorhand niet. Maar ik ondervind dan ook dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, zonder meteen meer te willen. Gewoon omdat sommige vrouwen mijn interesses meer delen dan mannen. Ik heb overigens ook nog nooit meer gehad, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal?
tijdje geleden dat ik gedate heb, maar ik gedraag me altijd als ik wat met iemand afspreek (voor het eerst) hetzelfde, man/vrouw/relatiemateriaal of niet, ik ben gewoon mezelf. Zenuwachtig, altijd n beetje, soms wat meer, maar wel mezelf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is toch het hele proces van dating? Jezelf aantrekkelijk maken naar de ander toe. Je hebt toch ook een scheiding vrienden en relatiemateriaal? Daar laat je je anders zien dan naar je vrienden toe lijkt me. Eerste maanden verliefdheid, dan komen de minder leuke dingen naar boven en dan moet je juist sterk blijven wil de relatie slagen.
Dat is wel jouw kracht, ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tijdje geleden dat ik gedate heb, maar ik gedraag me altijd als ik wat met iemand afspreek (voor het eerst) hetzelfde, man/vrouw/relatiemateriaal of niet, ik ben gewoon mezelf. Zenuwachtig, altijd n beetje, soms wat meer, maar wel mezelf.
Ik lul overal over, kan t met de meeste mensen wel vinden en heb t naar m'n zin
Arrogantie en misplaatste borstklopperij van hem. Ik denk dat dat ook afschrikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
ik kan me dit totaal niet voorstellen. Ik denk dat je zulke opmerkingen ook niet te letterlijk moet opnemen, doen ze gewoon om je een hart onder de riem te steken.
Hoezo denk jij überhaupt dat je leuk bent?
Onderstaande posts beweren het tegengestelde, verklaar dit eens?
[..]
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat de ene man eigenlijk zonder al te veel moeite een ONS of een scharrel weet te regelen, terwijl mensen zoals jij en ik verwoede pogingen doen maar dat resultaat eigenlijk 0 is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar ben ik de afgelopen jaren mee bezig dan op al die contactsites en qua uiterlijk?
Op je zolderkamer kom je niet in contact met meisjes.quote:
Hij zit toch op datingsites en apps zoals Tinder en zo. Waarom lukt het hem ook daar niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op je zolderkamer kom je niet in contact met meisjes.
Als jullie al die jaren in clubs zouden komen en zouden praten met meisjes zou er heus wel het één en ander gebeurd zijn.
omdat het hem in het echt ook niet luktquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:30 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij zit toch op datingsites en apps zoals Tinder en zo. Waarom lukt het hem ook daar niet?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Arrogantie en misplaatste borstklopperij van hem. Ik denk dat dat ook afschrikt.
Aan de ene kant komt hij sympathiek over maar aan de andere kant is het ook iemand die blijft denken in vooroordelen en mensen in hokjes plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet binnen een minuut of ik iemand neukmateriaal vind.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat de ene man eigenlijk zonder al te veel moeite een ONS of een scharrel weet te regelen, terwijl mensen zoals jij en ik verwoede pogingen doen maar dat resultaat eigenlijk 0 is.
Als je al maanden of zelfs jaren bezig bent moet je bij jezelf toch ook wat vraagtekens plaatsen of je gebruikte methode wel de juiste is. In theorie zou je binnen 2 a 3 uur al iemand vanuit een bar of club in bed kunnen krijgen mits je de juiste technieken toepast. Jij bent al maanden bezig, eigenlijk zonder al te veel resultaat. Wat gaat er fout?
Het is ook waar je genoegen mee neemt en hoe hoog je de lat legt. Een oudere alleenstaande moeder, een MILF of iemand die er wat minder uitziet, is makkelijker dan een jonge vrouw van begin 20 die er knap uitziet. Laatste weet dat ze aantrekkelijk is en de mannen voor het uitkiezen heeft. Gevolg is dat er veel concurrentie onder de mannen is want iedereen wil wel een knappe vrouw.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet binnen een minuut of ik iemand neukmateriaal vind.
Die technieken zijn bullshit.
Whut.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is ook waar je genoegen mee neemt en hoe hoog je de lat legt. Een oudere alleenstaande moeder, een MILF of iemand die er wat minder uitziet, is makkelijker dan een jonge vrouw van begin 20 die er knap uitziet. Laatste weet dat ze aantrekkelijk is en de mannen voor het uitkiezen heeft. Gevolg is dat er veel concurrentie onder de mannen is want iedereen wil wel een knappe vrouw.
Dat is geen garantie. Hun 'probleem' zit dieper dan datquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op je zolderkamer kom je niet in contact met meisjes.
Als jullie al die jaren in clubs zouden komen sociale activiteiten ondernemen en zouden praten met meisjes iedereen zou er heus wel het één en ander gebeurd zijn.
Er zijn genoeg gladde jongens die de club ingaan en na een uur weer weggaan met een willekeurig meisje. Die zouden dan toch wel wat meer ervaring hebben dan mensen die dat normaal niet gewend zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet binnen een minuut of ik iemand neukmateriaal vind.
Die technieken zijn bullshit.
Dit is zo vervelend aan je. Je klaagt dat je weinig sociale contacten hebt, maar wijst een groep mensen bij voorbaat al af. Nota bene de groep mensen waar je zelf toe behoort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:01 schreef Deezertje het volgende:
Klopt deels. Omdat ik weet dat ik gewoon beter verdien. Waar veel mensen uitkijken naar het weekend kijk ik juist op tegen het weekeinde. Vandaag weer een dag voorbij. Wat heb ik gedaan? Niet veel. Wat series gekeken om het menselijke contact wat ik mis op te vullen en nieuwe afleveringen voelen als momenten aan met vrienden. Bizar natuurlijk want dan ga je toch lekker de deur uit? Maar vrienden maken is op mijn leeftijd gewoon erg lastig en zeker met mijn ASS. Vrienden maken binnen dat wereldje wil ik simpelweg niet. Ik ben altijd blij als het weer maandag is en het normale leven begint. Ohja, straks weer twee weken elke dag alleen...
Door hun techniek zeker?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gladde jongens die de club ingaan en na een uur weer weggaan met een willekeurig meisje. Die zouden dan toch wel wat meer ervaring hebben dan mensen die dat normaal niet gewend zijn.
Die 'players' wegen gewoon hun kansen. Die kunnen ook niet iedereen krijgen heur. Ze matchen met bepaalde typjes. En zo'n playertypje kan je worden. Maar niet spelen.quote:
T was sarcasme.. je hebt het of je hebt het niet. Daarom zeg ik dit. Mijn vriend zag ik de eerste keer en binnen een minuut wist ik: jij wordt van mij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Die 'players' wegen gewoon hun kansen. Die kunnen ook niet iedereen krijgen heur. Ze matchen met bepaalde typjes. En zo'n playertypje kan je worden. Maar niet spelen.
I knooooow. PI.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T was sarcasme.. je hebt het of je hebt het niet. Daarom zeg ik dit. Mijn vriend zag ik de eerste keer en binnen een minuut wist ik: jij wordt van mij.
De mannen hier zijn pussies. Daar raakt geen enkele doos nat van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:49 schreef VASND het volgende:
[..]
I knooooow. PI.
Veel kerels hebben het idee dat alleen een opener tussen hun en een gelukkig leven met die mooie chick staat. There's so much more. Zo veel mismatch tussen alles.
Je hebt grote ballen en een kleine pik. Een dokter zou zeggen, 'Deezer... Je staat te lang droog, heb seks!'quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar zit je in dan?
Dit is een aanname. Dit kun jij helemaal niet weten. Een ook dit is weer zo'n vooroordeel wat jou altijd in de weg zal blijven staan als je nog eens een meisje wilt versieren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Beter kun je een meisje regelen dat ook nog niet zoveel ervaring heeft, liefst max 2 ex-vriendjes. Anders gaat ze jou als vergelijkingsmateriaal zien en is de kans alleen maar groter dat het snel uitgaat.
Amen. Hoe kan je verwachten dat anderen je accepteren als je dat zelf ook niet doet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend aan je. Je klaagt dat je weinig sociale contacten hebt, maar wijst een groep mensen bij voorbaat al af. Nota bene de groep mensen waar je zelf toe behoort.Jij zou toch moeten weten dat de ASS-populatie geen homogene groep is. Ik ken mensen met ASS die op sociaal gebied mijlenver voorlopen op jou. Die hebben relaties (gehad) en een vriendenkring. Waarom zou je daar niet mee om willen gaan? Hoe kun je in hemelsnaam verwachten dat mensen je accepteren zoals je bent, als je dat niet bij een ander kan opbrengen?
Beter kun je gewoon een meisje regelen. Punt. Zulke analyses hebben pas zin als het je een keer lukt. En zelfs dan...quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:00 schreef syndroom het volgende:
Beter kun je een meisje regelen dat ook nog niet zoveel ervaring heeft, liefst max 2 ex-vriendjes. Anders gaat ze jou als vergelijkingsmateriaal zien en is de kans alleen maar groter dat het snel uitgaat.
Terechte vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend aan je. Je klaagt dat je weinig sociale contacten hebt, maar wijst een groep mensen bij voorbaat al af. Nota bene de groep mensen waar je zelf toe behoort.Jij zou toch moeten weten dat de ASS-populatie geen homogene groep is. Ik ken mensen met ASS die op sociaal gebied mijlenver voorlopen op jou. Die hebben relaties (gehad) en een vriendenkring. Waarom zou je daar niet mee om willen gaan? Hoe kun je in hemelsnaam verwachten dat mensen je accepteren zoals je bent, als je dat niet bij een ander kan opbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Terechte vraag.Zie het eens niet als verschillende werelden! Dat helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |