die prem heeft overal schijt aan volgens mij,hoop ook echt dat hij anti Nicole isquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Donderdag als Prem er is, maar die zal wel niets mogen zeggen denk ik al hoop ik wel dat hij Waaif ff op haar plaats zet.
Ik hoop het,maar verwacht er weinig van...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar hij kan toch wel ff waaif ff op haar plekje zetten.
Ja daaromquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die prem heeft overal schijt aan volgens mij,hoop ook echt dat hij anti Nicole is
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef PeZu het volgende:
dat je zo in de supermarkt bij de kassa staat, en ene man ziet in een groen vest, met half lang grijs haar en hem hoort zeuren ovewr 10 cent korting , dat je uit frustratie gewoon roept hee zeurr cees laat de casesier gewoon haar werk doet, dat die persoon zich omdraait en vraagt hoe weet je dat ik ik kees heet
En dat jij dan gaat vertellen dat je streams hebt,en een handtekening van hem wil.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef PeZu het volgende:
dat je zo in de supermarkt bij de kassa staat, en ene man ziet in een groen vest, met half lang grijs haar en hem hoort zeuren ovewr 10 cent korting , dat je uit frustratie gewoon roept hee zeurr cees laat de casesier gewoon haar werk doet, dat die persoon zich omdraait en vraagt hoe weet je dat ik ik kees heet
hij was wel jomger hoor maar ook echt zo'n droopy zeurhoofdquote:
gaat Prem niet doen hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar hij kan toch wel ff waaif ff op haar plekje zetten.
hahaha ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij was wel jomger hoor maar ook echt zo'n droopy zeurhoofd
en ook nog nieuw haar,dus het volgende dier wat aangeschaft gaat worden is een ezel die geld schijtquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:43 schreef danaqui het volgende:
Gina:" Je MOET er 2 hebben.
Morgenavond dus biggetjes.
Ze is co-host. Het zal ook niet waar zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef Cir het volgende:
gaat Prem niet doen hoor
verheug je maar nergens op......
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat jij dan gaat vertellen dat je streams hebt,en een handtekening van hem wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |