SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bas gaat altijd wel vroeg naar bed maar dan hadden we hem er toch ook een keer uit moeten zien gaan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Het zou zomaar kunnen.
Vorig jaar tijdens het oefenen met de musical was het één grote puinbak iedere keer. Maar de uitvoering op de avond zelf ging prima. Toen heb ik ook gedacht dat ze buiten beeld geoefend hadden.![]()
Te laat, moeten ze er eerste ander volk inzettenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om een intelligent tintje aan Utopia te geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bas doet geen mallemoer aan trainen naast de sessies met fitzquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bas gaat altijd wel vroeg naar bed maar dan hadden we hem er toch ook een keer uit moeten zien gaan?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
De eerste trainingen van Fitz werden ook buiten beeld gehouden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik zeg ook niet dat het zo is. Maar met 150 camera's is het echt wel mogelijk dat hij via de 'horecakeuken' naar buiten gaat zonder dat wij het zien.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bas gaat altijd wel vroeg naar bed maar dan hadden we hem er toch ook een keer uit moeten zien gaan?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het zo is. Maar met 150 camera's is het echt wel mogelijk dat hij via de 'horecakeuken' naar buiten gaat zonder dat wij het zien.![]()
![]()
Ik denk dat oma gelijk heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het zo is. Maar met 150 camera's is het echt wel mogelijk dat hij via de 'horecakeuken' naar buiten gaat zonder dat wij het zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom doet Rob niet meer mee ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:49 schreef spapaars het volgende:
Het kijken naar is al erg vermoeiend
[ afbeelding ]![]()
Blaren...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en het verhaal van kapitein ortega ia ook waarquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat oma gelijk heeft.
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wist niet dat je de hele tijd moet staan.![]()
![]()
of de regie speelt 'n video af met beelden van 'n slapende Bas die dan ondertussenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bas gaat altijd wel vroeg naar bed maar dan hadden we hem er toch ook een keer uit moeten zien gaan?
aan het trainen is.....![]()
![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Laat me raden...... gifje van Noom?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:52 schreef mario390 het volgende:
godverdamme wil ik en gifje maken is cees in beeld![]()
![]()
Traint zijn knuisten onder de dekens.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of de regie speelt 'n video af met beelden van 'n slapende Bas die dan ondertussen
aan het trainen is.....![]()
Dat doet hij wel vaker Mario...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:52 schreef mario390 het volgende:
godverdamme wil ik en gifje maken is cees in beeld
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van Trainingquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat me raden...... gifje van Noom?![]()
De strings van Naomi?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe kan Bas meer trainen dan de rest denkt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:55 schreef PeZu het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m970690014
dat valt reuze mee
Onze favoriete zeurpietquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:52 schreef mario390 het volgende:
SOONY![]()
Verwacht komende nacht Bas in de gym, want het tv momentje moet nog worden gemaakt om Bas z'n beweringen te bewijzen.![]()
Bas traint in de nacht , ze trainer zei het zal wel weer fijn zijn als je door kan slapen , en ze hebben het niet door dat hij in de nacht traint ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kan Bas meer trainen dan de rest denkt?Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wel even een nieuwe 'satijntje' inquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:55 schreef PeZu het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m970690014
dat valt reuze meeMaar geen geld inderdaad.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is godverdamde pech.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:52 schreef mario390 het volgende:
![]()
O oke, das slim van hem, wel raar dat niemand van hem wakker wordt dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Bas traint in de nacht , ze trainer zei het zal wel weer fijn zijn als je door kan slapen , en ze hebben het niet door dat hij in de nacht traint ...
Als je ze zo hoort worden ze overal wakker vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gabs en Naomi ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het draait om Bas en Ivan en niet om de rest![]()
"Gebruikt"quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel even een nieuwe 'satijntje' inMaar geen geld inderdaad.
[ afbeelding ]![]()
vorige bewoner heeft de benen genomen
![]()
![]()
Ja geen idee, maar er was wel al geoppert dat hij vooruit gegaan is ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, das slim van hem, wel raar dat niemand van hem wakker wordt dan.
Als je ze zo hoort worden ze overal wakker vanJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die Fitz zet Bas nu wel heel erg in een schijnwerper en hemelt hem wel erg op.
Hij wil iedereen laten merken dat Bas beter is en goed in vorm.
Een spelletje!![]()
![]()
Afwachten maarquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Een spelletje!
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
![]()
![]()
bas traint 's nachts, ja en wilders bekeert zich morgen tot moslimThere's a virus in my system
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef PTLe het volgende:
Wel een lekkere man vind ik het![]()
[ afbeelding ]Echt een mannelijke man , geen watje of mietje
![]()
![]()
Wat een verbeelding die Fritz zegt, hij vindt dat de Utopianen wel van hun fans mogen verwachten dat ze komen kijken naar het boksgalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verbeelding die Fritz zegt, hij vindt dat de Utopianen wel van hun fans mogen verwachten dat ze komen kijken naar het boksgala![]()
![]()
Ja jij weet het .....ik zeg alleen wat ik hoorde dat dusquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef PeZu het volgende:
![]()
bas traint 's nachts, ja en wilders bekeert zich morgen tot moslim
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Een spelletje!ik geloof ook niet dat ze elkaar straks helemaal tot moes slaan.
Tenminste dat hoop ik niet![]()
![]()
Haar ex ook.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:04 schreef Yeszie het volgende:
Volgens mij is Row best wel een lang eind.![]()
Wie Stiff?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Yeszie het volgende:
[..]Echt een mannelijke man , geen watje of mietje
Het moet gewoon geld in het laadje brengen ..quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verbeelding die Fritz zegt, hij vindt dat de Utopianen wel van hun fans mogen verwachten dat ze komen kijken naar het boksgalaJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Nou moe, wat heeft Wimke nu voor een broek aan met stukken tussen zijn benen , is dat tegen het schuren![]()
![]()
![]()
Wel grappig dat Naomi een mond bitje in heeft (had een ex bewoonster eigenlijk 24/7 in moeten hebben)![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:06 schreef Yeszie het volgende:
Nou moe, wat heeft Wimke nu voor een broek aan met stukken tussen zijn benen , is dat tegen het schuren![]()
de boel lekker warm houden
Wie dan ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:06 schreef spapaars het volgende:
Wel grappig dat Naomi een mond bitje in heeft (had een ex bewoonster eigenlijk 24/7 in moeten hebben)![]()
Nou dat hoop ik welquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:04 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Tuurlijkik geloof ook niet dat ze elkaar straks helemaal tot moes slaan.
Tenminste dat hoop ik niet"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wim zweetzak...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verschrikkelijk dan loop je echt voor paal !quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ivan had ook al zo'n broek met ingebouwd zeiltje.
[ afbeelding ]![]()
tsja dat kan natuurlijk. Ik hou niet van vechten. Wel voor de lol maar ze hoeven van mij niet gewond te raken ofzo.quote:![]()
Wat dat betreft is het een beest Mario.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
belangrijk is dat vechten haar kraft
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
belangrijk is dat vechten haar kraft![]()
![]()
Wim zal wel eens zeggen hoe Benji en Bjorn moeten vechten.
Wat een zak hooi.
Wim:Als Benji schopt laat hij zijn dekking zakken,dat ga ik hem straks ook nog wel zeggen.
Wat een oud wijf is het.![]()
Die zat helemaal vastquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat mankeert die nu weer?
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die hele boks training is een wassen neus. Is allang bekend dat mevrouw bas moet winnen.
Nep gedoe weer.![]()
Ah...is die oplichter/kwakzalver er weer?
GM
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
In haar hoofd...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GM,oplichter? Dit is toch de chiropractor?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
GM“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en is niet medisch ondergrond of erkendquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,oplichter? Dit is toch de chiropractor?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
GM![]()
![]()
Ow lekker dan om je door die te laten kraken ....quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja en is niet medisch ondergrond of erkend![]()
uhhh. kraken is niet erkend...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:22 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ow lekker dan om je door die te laten kraken ....
kan meer schade aanrichten dan dat het helptAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waaif weer over conformeren. Meneer aan tafel is het niet met haar eens.
Geen idee wie dat is. Iets over boeddhisme.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ivan & Nikole nog steeds in gesprek
Meneer Staartje & Grijshoofd
over geld , groeps systemen ,regels , vergeven![]()
vorige topic staat wie de Heren zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
Geen idee wie dat is. Iets over boeddhisme.
komen voor een Academie
maneer grijs was
er al eerder toen was aardpeer er nog![]()
Ah, dankjewel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef Cir het volgende:
vorige topic staat wie de Heren zijn
komen voor een Academie
maneer grijs was
er al eerder toen was aardpeer er nog“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze moeten de academies weer opgaan pakken las ik hierquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
Geen idee wie dat is. Iets over boeddhisme.
Ivan en Nicole zijn de uitverkorenen hier voor
als je zo hard kunt trainen dat je shirt nat is van het zweet, kun je 'smorgens ook opstaan om de koeien te doen, en dan ook daadwerkelijk wat werk verrichten ipv aan de zij lijn te staan kijken hoe Ivan het zware werk doetquote:![]()
Belachelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten de academies weer opgaan pakken las ik hier
Ivan en Nicole zijn de uitverkorenen hier voor
Even over Waaif: Haar tatoeëragenda zat toch bomvol? Gisteren zei ze tegen Prem dat ze deze hele week niks te doen had.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nikole...; het is mooi als je begint over de afwas
en uiteindelijk een discussie hebt over het geld systeem
Maneer Grijs ; beter kan ik het niet zeggen
Ivan ;dat kan ze heel goed..Wilt u nog een bakkie koffie ?![]()
Naar de mond praten noem je dat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef Cir het volgende:
Nikole...; het is mooi als je begint over de afwas
en uiteindelijk een discussie hebt over het geld systeem
Maneer Grijs ; beter kan ik het niet zeggen
Ivan ;dat kan ze heel goed..Wilt u nog een bakkie koffie ?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole euhhhh verteld euhhhhhhh haar euhhhhhhhhhhh ver euhhhhhhhhh haal
Als Ivan vraagt of de mensen nog koffie willen,zegt een van de heren dat ze gelijk rond kunnen kijken, Nicole geeft aan dat ze dan een peuk gaat roken
hands off,he's minequote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef PTLe het volgende:
Wel een lekkere man vind ik het![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
attentieon attention
de het mesje van de Plotter staat niet goed
ik herhaal
de het mesje van de Plotter staat niet goed
Dolffie komt het ff bij Koning Ivan Melden
danweetUdat
U kan fijn doorgaan met dagelijkse bezigheden
niks aan de hand mensons ..doorlopen mat omhoog![]()
Ivan wist helemaal niet dat grijze meneer zou komen. Goed voorbereid dus.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan heeft Nicole goed geholpen bij het bouwen van het cordwood, zegt ze tegen de mensen
Is het niet zo dat Nicole Ivan heeft geholpen, zelf heeft ze niet zoveel gedaan aan dat krot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de aap komt uit de mauw
Rob ; ik wist niet dat die mensen kwamen ?..... tegen Ivan
Ivan ;...still.... ik was het eigenlijk ook een beetje vergeten
het is al van heel lang geleden.....
Rob schiet in de lach ,je lag zelf ook te slapen ...
ondertussen laat Nikole het Cordwood huis zien aan de Heren
Ivan heeft mij er heel veel mee geholpen , ik laat zo de binnenkant zien
..Mark heeft het over een eigen risico wat CUT is ..??
kost 30, - euro zegt Rob . ???
de boxsers gan de Toko verlaten![]()
Hoofdzakelijk metselwerk, met het afbouwen heeft ze zich weinig bemoeitquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Ivan heeft Nicole goed geholpen bij het bouwen van het cordwood, zegt ze tegen de mensen
Is het niet zo dat Nicole Ivan heeft geholpen, zelf heeft ze niet zoveel gedaan aan dat krot.![]()
Kan niet wachten tot Donderdag als Prem er is, maar die zal wel niets mogen zeggen denk ik al hoop ik wel dat hij Waaif ff op haar plaats zet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de mond praten noem je dat.![]()
meneer Grijs ziet euro'squote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de mond praten noem je dat.
meneer staart ook
zouden ze iets van een boek hebben geschreven ofzooo![]()
![]()
Die Prem is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Donderdag als Prem er is, maar die zal wel niets mogen zeggen denk ik al hoop ik wel dat hij Waaif ff op haar plaats zet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze deed de styling toen het af was (proest)quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk metselwerk, met het afbouwen heeft ze zich weinig bemoeit![]()
Nee dat weet ik maar hij kan toch wel ff waaif ff op haar plekje zetten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die Prem is ook niet meer wat het geweest is...![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze deed de styling toen het af was (proest)
die prem heeft overal schijt aan volgens mij,hoop ook echt dat hij anti Nicole isquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Donderdag als Prem er is, maar die zal wel niets mogen zeggen denk ik al hoop ik wel dat hij Waaif ff op haar plaats zet.![]()
Ik hoop het,maar verwacht er weinig van...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar hij kan toch wel ff waaif ff op haar plekje zetten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De varkentjes kosten 150 euro per stuk ipv een tientje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat je zo in de supermarkt bij de kassa staat, en ene man ziet in een groen vest, met half lang grijs haar en hem hoort zeuren ovewr 10 cent korting , dat je uit frustratie gewoon roept hee zeurr cees laat de casesier gewoon haar werk doet, dat die persoon zich omdraait en vraagt hoe weet je dat ik ik kees heet
Ja daaromquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die prem heeft overal schijt aan volgens mij,hoop ook echt dat hij anti Nicole is![]()
![]()
Marrekie en Gina hebben nog 240 euro, dus komt goed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef PeZu het volgende:
dat je zo in de supermarkt bij de kassa staat, en ene man ziet in een groen vest, met half lang grijs haar en hem hoort zeuren ovewr 10 cent korting , dat je uit frustratie gewoon roept hee zeurr cees laat de casesier gewoon haar werk doet, dat die persoon zich omdraait en vraagt hoe weet je dat ik ik kees heet![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En dat jij dan gaat vertellen dat je streams hebt,en een handtekening van hem wil.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef PeZu het volgende:
dat je zo in de supermarkt bij de kassa staat, en ene man ziet in een groen vest, met half lang grijs haar en hem hoort zeuren ovewr 10 cent korting , dat je uit frustratie gewoon roept hee zeurr cees laat de casesier gewoon haar werk doet, dat die persoon zich omdraait en vraagt hoe weet je dat ik ik kees heet
hij was wel jomger hoor maar ook echt zo'n droopy zeurhoofdquote:
gaat Prem niet doen hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar hij kan toch wel ff waaif ff op haar plekje zetten.
verheug je maar nergens op......![]()
Nou ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die biggetjes, waar moeten die dingen liggen?
Hebben ze al iets voorbereid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een bullshit verhaallijntje over de varkentjes...........Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
hahaha ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij was wel jomger hoor maar ook echt zo'n droopy zeurhoofdIk hoop dat hij niet zo'n zelfde stem had?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
en ook nog nieuw haar,dus het volgende dier wat aangeschaft gaat worden is een ezel die geld schijtquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:43 schreef danaqui het volgende:
Gina:" Je MOET er 2 hebben.
Morgenavond dus biggetjes.![]()
Ze is co-host. Het zal ook niet waar zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef Cir het volgende:
gaat Prem niet doen hoor
verheug je maar nergens op......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat jij dan gaat vertellen dat je streams hebt,en een handtekening van hem wil.![]()
![]()
Bjorn mist echtheid.............duh.............![]()
![]()
Varkensvlees is toch niet zo duur?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef beequeen het volgende:
De varkentjes kosten 150 euro per stuk ipv een tientje.![]()
![]()
wat maakt het uit
alles voor de liefde
300,- varkentjes en 500 extensions
en nog steeds geen pruim op sap mogen zetten![]()
Genoeg modder daar, dat weiland is een lachertje, gras over steen vermoedelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Nou ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die biggetjes, waar moeten die dingen liggen?
Hebben ze al iets voorbereid?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:46 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
wat maakt het uit
alles voor de liefde
![]()
nee dit was zo'n typisch vlotte makkelaar, met cognac puntschoentje en zo'n vlotte babbel maaar kennelijk had hij al ene tijdje geen provisie gehadquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaha ik zie het voor me.Ik hoop dat hij niet zo'n zelfde stem had?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:46 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
wat maakt het uit
alles voor de liefde
![]()
Ik mis al 637 dagen echtheid in utopiaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Beestje zouden binnen gaan leven, ze zullen op zijn minst iets moeten hebben om te slapen lijkt mij. O, dat gaat wat worden die beesten schijten natuurlijk de hele loods vol de eerste dagen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Genoeg modder daar, dat weiland is een lachertje, gras over steen vermoedelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet ze de laatste dagen al.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En heette hij Kees, dat verklaart hetquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit was zo'n typisch vlotte makkelaar, met cognac puntschoentje en zo'n vlotte babbel maaar kennelijk had hij al ene tijdje geen provisie gehad
zou dat niet blijvend zijn,of zou je ze zindelijk kunnen maken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beestje zouden binnen gaan leven, ze zullen op zijn minst iets moeten hebben om te slapen lijkt mij. O, dat gaat wat worden die beesten schijten natuurlijk de hele loods vol de eerste dagen.![]()
![]()
Varkens, hondje, en hoorde dat er vandaag een pony komt, een echte beestenboel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beestje zouden binnen gaan leven, ze zullen op zijn minst iets moeten hebben om te slapen lijkt mij. O, dat gaat wat worden die beesten schijten natuurlijk de hele loods vol de eerste dagen.![]()
Bjorn jankt nog steeds dat hij geen credits heeft gekregen voor zijn geweldige party.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Uhmm bleek toch helemaal leeg te zijn .quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belachelijk.
Even over Waaif: Haar tatoeëragenda zat toch bomvol? Gisteren zei ze tegen Prem dat ze deze hele week niks te doen had.![]()
Geen idee eigenlijk, stiekem hoop ik dat ze alles onder gaan schijtenquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou dat niet blijvend zijn,of zou je ze zindelijk kunnen maken?
En ben heel benieuwd hoe Ivan met deze dieren omgaan, ze zijn natuurlijk niet HalalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoor onze rap gangster nou![]()
van 5 tm 15 eur per kilo maardat krijgt d eboer bij lange na nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Varkensvlees is toch niet zo duur?
vleesvarkens leveren ongeveer 100-120 kilo op
dan is 150 per stuk plus het voer dat ze eten voor ze op gewicht zijn een best veel geld voor een varkentje ja
Dat wordt een puinhoop. Die beestjes moet je niet bij andere dieren zetten. Daar houden ze niet vanquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze al iets voorbereid?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En snapt er niks van...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan wel,quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou dat niet blijvend zijn,of zou je ze zindelijk kunnen maken?
zaagsel zindelijk ...kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeker varkens zijn te trainen, ze zijn slimmer dan honden nmlquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou dat niet blijvend zijn,of zou je ze zindelijk kunnen maken?There's a virus in my system
Jill is weer terugAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niks mis met Cognac puntschoentjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit was zo'n typisch vlotte makkelaar, met cognac puntschoentje en zo'n vlotte babbel maaar kennelijk had hij al ene tijdje geen provisie gehad
belachelijk van die Mark en Gina,als het nieuwtje eraf is kijken ze er niet meer naar omquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, stiekem hoop ik dat ze alles onder gaan schijten
En ben heel benieuwd hoe Ivan met deze dieren omgaan, ze zijn natuurlijk niet Halal![]()
Jill heeft een open wondje aan haar oog en ze willen de dierenarts laten komen...quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Een kat nemen om hem nooit te zien en te verzorgen...ik haat die mensen
En ze hebben er nog een paarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jill heeft een open wondje aan haar oog en ze willen de dierenarts laten komen...![]()
45 ,- voor rij kosten
stel gekken
Bjurn ; als mijn poesje .er zo uitziek dan ben ik denk ik dood![]()
Van dat meisje wat hem laatst kwam halenquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat is toch de poes van de buren ?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Was familie van,de baasjes waren op vakantie...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van dat meisje wat hem laatst kwam halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nah hoezo moeten hun dan de dierenarts laten komen ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van dat meisje wat hem laatst kwam halen![]()
Gisteravond belde ze haar nog....ze was al naar dierenarts geweest zei ze...jajaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef beequeen het volgende:
De varkentjes kosten 150 euro per stuk ipv een tientje.![]()
![]()
![]()
Ach Markie heeft geld genoeg.![]()
Tja een varken voor 10 euro.In de supermarkt zijn ze nog duurderquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mark en Gina dachten 10 euro want dat had John in eerste instantie gezegd.
![]()
![]()
![]()
![]()
En haar extencions voor 500 euro.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
En die lul van 'n mark doet het alleen maar om dat domme wijf te pleasen....
Golddigger.![]()
Misschien van marsepeinquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Tja een varken voor 10 euro.In de supermarkt zijn ze nog duurder![]()
![]()
Volgende keer je script goed lezen John..er stond 150 inAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
misschien dacht hij een marsepeinen varken of een spaarvarken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tja een varken voor 10 euro.In de supermarkt zijn ze nog duurder![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Tja een varken voor 10 euro.In de supermarkt zijn ze nog duurder
Mark en Gina ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
belachelijk van die Mark en Gina,als het nieuwtje eraf is kijken ze er niet meer naar om![]()
Ik dacht dat het Bas was die varkentjes wilde hebben
Lekker opgelet![]()
![]()
Zwarte kopquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ja maar een biologische kapper, dat kost wat!
Oh wacht...
SOONY![]()
Welkom terug na 47(?) COSsen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ja maar een biologische kapper, dat kost wat!
Oh wacht...Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Ik hoor net dat ze ook altijd problemen heeft met links en rechtsquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Lezen zal ze niet kunnenPlaatjes kijken.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En die hond dan.Lekker al die hondedrollen op het hele terrein.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook eigenlijk alleen de uitzendingen op tvquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:03 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Welkom terug na 47(?) COSsen.![]()
![]()
Tering, zijn die extencions van goud ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En haar extencions voor 500 euro.
Golddigger.![]()
Dat is een vertekend beeldquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk ook eigenlijk alleen de uitzendingen op tvAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is dat wat? Ik kijk het echt nooit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk ook eigenlijk alleen de uitzendingen op tvVerbaasd me dat ik het online nog volg.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
gabs neukt niet met de boekhouderquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef a_b het volgende:
Wie wil er extensions? Gina?
Ik dacht dat Gabs die wilde en niet kreeg.![]()
![]()
Die wringen zich in alle bochten.Die weten dat ze onderaan staan in de polls en denken met beesten te kopen populair te worden.Die zien dat Bas populair is en willen hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
belachelijk van die Mark en Gina,als het nieuwtje eraf is kijken ze er niet meer naar om![]()
Ja Gina ook.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef a_b het volgende:
Online is net zo vertekend. De regie laat alleen zien wat zij willen dat we zien.quote:Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Mijn en dijn kent ze vast ook niet...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch kan je zien dat Cees geen kleuteronderwijs heeft gehad
netjes afwachten ,stoeltje zitten
gaat em niet meer worden in dit leven
OT :
Cees haalt een natte klets over de afvaldeksel![]()
Als je de uitzendingen kijkt welquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hoezo dat... wil je dan zeggen dat Naomi echt een leuke meid is en Wim wel hard werkt?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja maar is dat niet zo dan? Op tv laten ze toch de hele waardheid zien?quote:
Net als dat de Zenderkamer alleen voor noodgevallen is toch?![]()
![]()
Gina ook niet...mocht Mark willenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
gabs neukt niet met de boekhouderAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die doen meer onder die dekens dan wij denken hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gina ook niet...mocht Mark willen![]()
Hij was verkouden en loopt er al dagen bij alsof hij terminaal is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef a_b het volgende:
Wat heeft wim. Waarom is hij niet aan het werk? Is hij ziek ?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wim staat op drie in Popoll.Die geniet er even van...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef a_b het volgende:
Wat heeft wim. Waarom is hij niet aan het werk? Is hij ziek ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Dodewaard!quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef danaqui het volgende:
Mot die kutgnoom niet in haar nest liggen?![]()
Ja..maar je kunt gemakkelijk tussen de regels doorlezen wat echt is en wat geregisseerd isquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Online is net zo vertekend. De regie laat alleen zien wat zij willen dat we zien.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hij werkt zo goed als nooit en hij is niet altijd ziekquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef a_b het volgende:
Wat heeft wim. Waarom is hij niet aan het werk? Is hij ziek ?
SOONY![]()
tja als een man verkouden is gaat hij bijna dood ....quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef mazaru het volgende:
Hij was verkouden en loopt er al dagen bij alsof hij terminaal is.![]()
![]()
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die doen meer onder die dekens dan wij denken hoorAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gina krijgt die van Markie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef a_b het volgende:
Hij ziet er wel ziek uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was verkouden en loopt er al dagen bij alsof hij terminaal is.
Snipperdagquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef a_b het volgende:
Wat heeft wim. Waarom is hij niet aan het werk? Is hij ziek ?![]()
Vanavond weer om 22 uur in bed..want moe.....topAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kuch,zo zijn mannen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:10 schreef a_b het volgende:
[..]
tja als een man verkouden is gaat hij bijna dood ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij moest gisteren soep eten als maaltijd, daar zal hij ook wel door van slag zijnquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
gaylord zn piep is veel te kleinquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die doen meer onder die dekens dan wij denken hoor
vandaar alle opties tot nu toe
Gina pleasen
kreeft dr sopmarmot trok marieke zo naar binnen
soort gehele kruis incl nootjes vacuum![]()
Mannen???quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik haat ze ..allemaaaaaaaaaaaaaaaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FYI
Dat Mark en Gina samen zijn komt alleen omdat het moet van Febo...Gina wil verder niets..ook geen sex
Niet alles is wat het lijkt....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
OMGquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
gaylord zn piep is veel te klein
Gina pleasen
![]()
![]()
dan moet Febo maar eens een flinke zak geld aanbiedenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:13 schreef HiDiHo het volgende:
FYI
Dat Mark en Gina samen zijn komt alleen omdat het moet van Febo...Gina wil verder niets..ook geen sex
Niet alles is wat het lijkt....
denk dat Friedel aan het hek staat te kirren
Gina broek uit!!
GINA BROEKJE UIT,![]()
Bij hun intake mogen ze aangeven tot hoe ver ze willen gaan....quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:16 schreef Cir het volgende:
[..]
dan moet Febo maar eens een flinke zak geld aanbieden
denk dat Friedel aan het hek staat te kirren
Gina broek uit!!
GINA BROEKJE UIT,Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
Gina pleasen
![]()
Gina is gewoon frigide,volgens mij..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wim doet vrijwel niets, alleen voor tvbeelden af en toe een tafel of nieuwe deuren in de pui. Verder zie ik hem alleen maar hangen en achter Naomi aanlopen.![]()
Wim is ook een grote miscastquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef flatflower het volgende:
Wim doet vrijwel niets, alleen voor tvbeelden af en toe een tafel of nieuwe deuren in de pui. Verder zie ik hem alleen maar hangen en achter Naomi aanlopen.
Klopt.En om 6 uur zijn hapje doen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef flatflower het volgende:
Wim doet vrijwel niets, alleen voor tvbeelden af en toe een tafel of nieuwe deuren in de pui. Verder zie ik hem alleen maar hangen en achter Naomi aanlopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Row doet het een stuk beter....ff wennen nu nog maar straks gaat ze knallen..let maar opquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef Cir het volgende:
[..]
Gina pleasen
![]()
Misschien doen ze niet echt neuken, maar de handjes gaan heus wel aan het voelen onder die dekens![]()
![]()
Dit meen je niet?quote:
Ook weer opgelost.quote:
Maar wel een slecht verhaal/verhaallijnquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Fixed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel een slecht verhaalscript.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het wordt steeds slechter. al ben ik wel benieuwd naar de varkentjes.. die mogen vast niet binnenquote:![]()
![]()
Ik had mijn post al aangepastquote:
flinke APK..quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gina is gewoon frigide,volgens mij..
knapt ze van op![]()
Buba slingert dr wel de hele toko door![]()
Ninja.quote:
Krijgen we interview met Bas zo?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Naomi over het hek te smijten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:14 schreef a_b het volgende:
Wat zei bas?? : stemming komt er aan. Tijd om .......![]()
Zoiets hoorde ik ook...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Naomi over het hek te smijten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gezellig gesprek over Borskanker
Bjorn , Row , stiff
Row verteld dat je van te voren kan zien als je die genen /cellen in je hebt
borstamputaie an Angeline Jol ..wrd besproken
je kan ook te laat zijn he , dan zit het overal gaat Bjurn verder
Bjurn vnd het heel heftig maar wil het graag bespreekbaar maken![]()
Ik ben benieuwd...al zal het niet zo'n verhaal zijn als Ben of Ceesquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Naomi over het hek te smijten.![]()
![]()
Wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt.En om 6 uur zijn hapje doen..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik schat nasi of patatquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
(Buiten)
Bjorn: Ik geef een academie over borstkanker,
Rowena: heftig.
Bjorn: ik had een buurvrouw die als een tweede moeder voor me was, ik kon er zo naar binnenlopen,
Rowena: je moet echt goed controleren elke ochtend aan de zijkanten,
Gina: Ik ga douchen.
Rowena: Ik zo ook, maar ik ga weer naar binnen want ik heb het kouid.
Stefanie: Jullie hebben elkaar wel gevonden.
Bjorn: Row is een tof wijf.![]()
Klopt. Hormonale borstkanker is erfelijk, daar kun je je inderdaad op laten testen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:28 schreef Cir het volgende:
gezellig gesprek over Borskanker
Bjorn , Row , stiff
Row verteld dat je van te voren kan zien als je die genen /cellen in je hebt
borstamputaie an Angeline Jol ..wrd besproken
je kan ook te laat zijn he , dan zit het overal gaat Bjurn verder
Bjurn vnd het heel heftig maar wil het graag bespreekbaar maken“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
spagettie a la toestandquote:
heb net de meuk binnen
ook steukbreud dr bij![]()
![]()
wil de binnenkomst van SasseFrats niet missen![]()
De grootste prestatie van hun allemaal......"Ik geef mij op en ik zit er in"
Bjorn zegt het goed
Stelletje losersAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
lasquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
De grootste prestatie van hun allemaal......"Ik geef mij op en ik zit er in"
Bjorn zegt het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat we nog lang niet alle lichamelijke en psychische ziekten /aandoeningen behandeld hebben in Utopia, plakken we er nog een jaartje aan vast....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Oh is het wat tussen bjorn en rowquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Buiten)
Gina: Ik ga douchen.
Rowena: Ik zo ook, maar ik ga weer naar binnen want ik heb het kouid.
Stefanie: Jullie hebben elkaar wel gevonden.
Bjorn: Row is een tof wijf.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:32 schreef Cir het volgende:
[..]
lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een afstand ja...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Oh is het wat tussen bjorn en row“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor...alles zat vast bij Stiff
Row heeft weer een leuk bullshitverhaalAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Na 2 jaar begon Cees iets te merken.........veeg mij op![]()
Allemaal niet medisch onderbouwd CeesAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ze werd niet zo veel stemmen bekomenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, Gnoom wordt alleen over het hek geflikkerd na de stemming![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben allemaal wel blokkades![]()
Er komen zelfs baby's bij hem![]()
Heeft Gnoom geen stemmen voor nodig hoor, die gaat sws over het hek.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze werd niet zo veel stemmen bekomen![]()
![]()
![]()
Ze heeft kort haar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef Yeszie het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom Gina extensions wilt ?Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
omdat ze dat leuk vind?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef Yeszie het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom Gina extensions wilt ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: