uhhh. kraken is niet erkend...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:22 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ow lekker dan om je door die te laten kraken ....
vorige topic staat wie de Heren zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
Waaif weer over conformeren. Meneer aan tafel is het niet met haar eens.
Geen idee wie dat is. Iets over boeddhisme.
Ah, dankjewel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef Cir het volgende:
vorige topic staat wie de Heren zijn
komen voor een Academie
maneer grijs was
er al eerder toen was aardpeer er nog
Ze moeten de academies weer opgaan pakken las ik hierquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
Waaif weer over conformeren. Meneer aan tafel is het niet met haar eens.
Geen idee wie dat is. Iets over boeddhisme.
als je zo hard kunt trainen dat je shirt nat is van het zweet, kun je 'smorgens ook opstaan om de koeien te doen, en dan ook daadwerkelijk wat werk verrichten ipv aan de zij lijn te staan kijken hoe Ivan het zware werk doetquote:
Belachelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten de academies weer opgaan pakken las ik hier
Ivan en Nicole zijn de uitverkorenen hier voor
Naar de mond praten noem je dat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef Cir het volgende:
Nikole...; het is mooi als je begint over de afwas
en uiteindelijk een discussie hebt over het geld systeem
Maneer Grijs ; beter kan ik het niet zeggen
Ivan ;dat kan ze heel goed..Wilt u nog een bakkie koffie ?
hands off,he's minequote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef PTLe het volgende:
Wel een lekkere man vind ik het![]()
[ afbeelding ]
Hoofdzakelijk metselwerk, met het afbouwen heeft ze zich weinig bemoeitquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Ivan heeft Nicole goed geholpen bij het bouwen van het cordwood, zegt ze tegen de mensen
Is het niet zo dat Nicole Ivan heeft geholpen, zelf heeft ze niet zoveel gedaan aan dat krot.
Kan niet wachten tot Donderdag als Prem er is, maar die zal wel niets mogen zeggen denk ik al hoop ik wel dat hij Waaif ff op haar plaats zet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de mond praten noem je dat.
meneer Grijs ziet euro'squote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naar de mond praten noem je dat.
Die Prem is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Donderdag als Prem er is, maar die zal wel niets mogen zeggen denk ik al hoop ik wel dat hij Waaif ff op haar plaats zet.
ze deed de styling toen het af was (proest)quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk metselwerk, met het afbouwen heeft ze zich weinig bemoeit
Nee dat weet ik maar hij kan toch wel ff waaif ff op haar plekje zetten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die Prem is ook niet meer wat het geweest is...
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze deed de styling toen het af was (proest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |