SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door KingRoland op 29-09-2015 22:02:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Klopt, bepaalde clubs hadden daar vorig jaar ook last van.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Kauai het volgende:
Ik moest namens JR melden dat Barcelona een type Messi mist.
Zonder Messi is het idd een B-team jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:13 schreef BB-King het volgende:
Barcelona staat momenteel met een B-team te spelen.
Hakanquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was al fan van Leverkusen voordat ze van Barcelona winnen.
Barcelona Team?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:13 schreef BB-King het volgende:
Barcelona staat momenteel met een B-team te spelen.
Daar hebben we bij het Nederlands Elftal ook veel van rondlopen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:15 schreef Caland het volgende:
Die Neymar die altijd maar door 4 man heen wil.
Vuile hipsterquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was al fan van Leverkusen voordat ze van Barcelona winnen.
Als het een paar keer per wedstrijd lukt dan mag het.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben we bij het Nederlands Elftal ook veel van rondlopen.
Transferverbod helpt ook al niet, ze gaan waarschijnlijk EL spelen na de winterstop.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Kauai het volgende:
Ik moest namens JR melden dat Barcelona een type Messi mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |