SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Tyfus, heb ingezet op Chelsea ( of gelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat er in die spoiler staat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:55 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Tyfus, heb ingezet op Chelsea ( of gelijk)
Je kan er ook op klikken hé, dan weet je hetquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er in die spoiler staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door KingRoland op 29-09-2015 22:02:27 ]
Klopt, bepaalde clubs hadden daar vorig jaar ook last van.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Kauai het volgende:
Ik moest namens JR melden dat Barcelona een type Messi mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |