Van mij mag dat niet. Ik vind dat zo enorm treurig dat iemand 99% van de wedstrijd enorm debiele dingen doet en toevallig 1% goed doet waardoor hij de rest van de week als een God wordt behandeld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als het een paar keer per wedstrijd lukt dan mag het.
Er wacht een tray redbull voor de scheids in z'n kleedkamer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Aaawh het misselijke schwalbe-ploegje heeft eens een echte scheids
Er zijn grenzen aan dat gedrag natuurlijk. Memphis was ook af en toe strontvervelend met tegen mensen oprennen, oh wat was dat tergend.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag dat niet. Ik vind dat zo enorm treurig dat iemand 99% van de wedstrijd enorm debiele dingen doet en toevallig 1% goed doet waardoor hij de rest van de week als een God wordt behandeld.
En een huilende naaimaarquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er wacht een tray redbull voor de scheids in z'n kleedkamer.
Wat een topgozerquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nkerpatientjes.dhtml
#Solidariteit
Die dacht ik scheer me kaal kop en ik heb wat publiciteit nodig. 2 vliegen in 1 klap.quote:
Ik ben nooit fan van Memphis geweest. Hemeltergend figuur met z'n gęnante sterallures. Daarom heb ik ook een hekel aan El-Ghazi. Bah, alleen maar die Ronaldo-gebaartjes na een enorm lelijk doelpunt en verongelijkt doen terwijl hij zelf faalt. Schijthekel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan dat gedrag natuurlijk. Memphis was ook af en toe strontvervelend met tegen mensen oprennen, oh wat was dat tergend.
Wrm is iemand blij dat Barca scoort lol...quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:23 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASAAA
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL
S. ROBERTOOOOOOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, dat ie fan is van Ronaldo okay hoor, maar dan op dezelfde manier gaan juichen, zucht.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nooit fan van Memphis geweest. Hemeltergend figuur met z'n gęnante sterallures. Daarom heb ik ook een hekel aan El-Ghazi. Bah, alleen maar die Ronaldo-gebaartjes na een enorm lelijk doelpunt en verongelijkt doen terwijl hij zelf faalt. Schijthekel.
Dan zie ik nog liever Dirk Kuyt juichen nadat hij de openingstreffer tegen Ajax maakt. Hoe pijnlijk dat ook is.
De juichpolitie heeft gesproken.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:23 schreef bianconeri het volgende:
Barca
Kunnen al die 10 jarige succes supportertjes weer blij zijn
quote:
quote:
Geef het tijdquote:
Succes supportertjequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:24 schreef Nober het volgende:
Barcelonaaskwartiertje!!!!!!!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL
L. SUÁREZ!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |