Van mij mag dat niet. Ik vind dat zo enorm treurig dat iemand 99% van de wedstrijd enorm debiele dingen doet en toevallig 1% goed doet waardoor hij de rest van de week als een God wordt behandeld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als het een paar keer per wedstrijd lukt dan mag het.
Er wacht een tray redbull voor de scheids in z'n kleedkamer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Aaawh het misselijke schwalbe-ploegje heeft eens een echte scheids
Er zijn grenzen aan dat gedrag natuurlijk. Memphis was ook af en toe strontvervelend met tegen mensen oprennen, oh wat was dat tergend.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van mij mag dat niet. Ik vind dat zo enorm treurig dat iemand 99% van de wedstrijd enorm debiele dingen doet en toevallig 1% goed doet waardoor hij de rest van de week als een God wordt behandeld.
En een huilende naaimaarquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er wacht een tray redbull voor de scheids in z'n kleedkamer.
Wat een topgozerquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nkerpatientjes.dhtml
#Solidariteit
Die dacht ik scheer me kaal kop en ik heb wat publiciteit nodig. 2 vliegen in 1 klap.quote:
Ik ben nooit fan van Memphis geweest. Hemeltergend figuur met z'n gênante sterallures. Daarom heb ik ook een hekel aan El-Ghazi. Bah, alleen maar die Ronaldo-gebaartjes na een enorm lelijk doelpunt en verongelijkt doen terwijl hij zelf faalt. Schijthekel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan dat gedrag natuurlijk. Memphis was ook af en toe strontvervelend met tegen mensen oprennen, oh wat was dat tergend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |