1 2 3 4 5 | Stand groep E: 1. Bay.Leverkusen 1- 3 ( 4- 1) 2. FC Barcelona 1- 1 ( 1- 1) 3. AS Roma 1- 1 ( 1- 1) 4. Bate Borisov 1- 0 ( 1- 4) |
Deze keer snap ik de keuze nog wel, man man man wat een zaadwedstrijden vanavond. Werkelijk geen enkel leuk affiche ertussen.quote:
Volgens mij hoopte iemand hier na de loting dat ze vandaag Chelsea - Porto zouden uitzenden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze keer snap ik de keuze nog wel, man man man wat een zaadwedstrijden vanavond. Werkelijk geen enkel leuk affiche ertussen.
2-1 dus vanavond.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:34 schreef hhh38 het volgende:
Misschien is het de moeite waard om nog te vermelden dat het de vorige keer 7-1 werd met 5 doelpunten van Messi.
Kritiek op mijn prachtverhalen is altijd gewenst.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:34 schreef hhh38 het volgende:
Misschien is het de moeite waard om nog te vermelden dat het de vorige keer 7-1 werd met 5 doelpunten van Messi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
speelt messi nog vanavond? XDGrappig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je de gemiddelde inwoner uit Oss nu napraat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
Jezus, ik had wel gehoopt dat het Messi-gefap even over zou zijn nu hij geblesseerd is.
Vergelijk je me nu met davy?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je de gemiddelde inwoner uit Oss nu napraat.
Hallo vriend!quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo mannen.
Klaar voor die avondje genot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |