Als je op treinstations en weet ik veel wat gaat kerven rot op naar je eigen land en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon logisch als je ziet hoe christenen worden behandeld in AZC's.
Wat heeft de extremistische Islam te zoeken of toe tevoegen in Nederland?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je op treinstations en weet ik veel wat gaat kerven rot op naar je eigen land en dat soort dingen.
Als je als rijke elitaire druif land opkoopt om een statement te maken dat vluchtelingen daar niet heen kunnen ben je gewoon een racist. klaar
wel veel incidentjes he met asielzoekersquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Nederland is dan ook vies racistisch helaas.
Aanrandingen van vrouwen in AZC's zijn ook maar kleinigheden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wel veel incidentjes he met asielzoekers
doodnormaal in syrie dus dan mag het hier ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aanrandingen van vrouwen in AZC's zijn ook maar kleinigheden.
Ze voegen net zo weinig toe als de gemiddelde josti die deze acties uitvoert. Daarbij zei ik: vluchteling, geen immigrant. Nederland moet ze opvangen maar gericht op terugkeer. Heel Europa trouwensquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft de extremistische Islam te zoeken of toe tevoegen in Nederland?
Een gemiddelde josti trouwt met kinderen, pist op vrouwen of bedreigt Christenen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Ze voegen net zo weinig toe als de gemiddelde josti die deze acties uitvoert.
Dan pleur je zulke rotte appels weer terug?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een gemiddelde josti trouwt met kinderen, pist op vrouwen of bedreigt Christenen.
Uh, oke.
Dat gaat echt gebeuren ja!quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan pleur je zulke rotte appels weer terug?
dat gebeurt juist nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan pleur je zulke rotte appels weer terug?
Dat is een ander verhaal. Dat staat los van het feit dat ik nu niet opeens pro-islam of pro-vluchteling ben. Het merendeel is wel gewoon gevlucht uit oorlogsgebied en wilt zonder problemen onderdak.quote:
Eigenlijk uit elk onderzoek blijkt dat dat laatste wel meevalt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Dat is een ander verhaal. Dat staat los van het feit dat ik nu niet opeens pro-islam of pro-vluchteling ben. Het merendeel is wel gewoon gevlucht uit oorlogsgebied en wilt zonder problemen onderdak.
Nee ik zeg toch ook, dingen moeten wel omgegooid worden ja.quote:
1/3 van de syriers is geen syrierquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Dat staat los van het feit dat ik nu niet opeens pro-islam of pro-vluchteling ben. Het merendeel is wel gewoon gevlucht uit oorlogsgebied en wilt zonder problemen onderdak.
EN het grootste deel had het redelijk veilig in Turkije.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
1/3 van de syriers is geen syrier
En dan heeft de zielige moslim extremist 2 kinderen gebaard en vallen ze onder een kinderpardon.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch ook, dingen moeten wel omgegooid worden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |