Apart welquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat Riga zelfs een Russisch sprekende burgemeester heeft of had.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien maar tijd om mijn moeder mij Russisch te leren toch.
Mijn oma spreekt vloeiend Russisch en mijn moeder erg goed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zei jij niet dat sommige familie van je Russisch sprak?
Hoe kunnen ze dat zo goed spreken dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma spreekt vloeiend Russisch en mijn moeder erg goed.
Al hebben ze het beide tot een jaar geleden vertikt te spreken.
Mijn oma heeft 1 jaar in Rusland gestudeerd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat zo goed spreken dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_vervangen.html
Haha wat
Lijkt bijna karma dit jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ach Amsterdamse studenten gingen nog niet zo lang geleden dingen bezetten voor hun linkse idealen.
Raar verder wel dat Oost-Europse landen geen vluchtelingen willen als 1 van de meest rijke landen ter wereld al studenten moet opofferen voor vluchtelingen.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_vervangen.html
Haha wat
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raar verder wel dat Oost-Europse landen geen vluchtelingen willen als 1 van de meest rijke landen ter wereld al studenten moet opofferen voor vluchtelingen.
Soms zijn ze wel origneel bij GeenStijl. Heel somsquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
Een eigen huis. Een plek onder de zon. En altijd een vluchteling in de buurt die je het huis uit zetten kon
Klopt 70 jaar geleden ofzo die daarna teruggingen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhMooi stukje bij DWDD trouwens. Nederland schijnt 1 miljoen vluchtelingen uit Belgie opgenomen hebben vroeger. Toen was dat 1/10 van onze bevolking
Moest aan jou denken
iets van 100k blevne maar rest ging terug ja. Het zijn vluchtelingen, geen immigranten dus.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt 70 jaar geleden ofzo die daarna teruggingen?
Dat valt in elke statistiek erg tegen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iets van 100k blevne maar rest ging terug ja. Het zijn vluchtelingen, geen immigranten dus.
?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt in elke statistiek erg tegen.
Dat er tegenwoordig een hoop migranten tussen zitten.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Nederland is dan ook vies racistisch helaas.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat er tegenwoordig een hoop migranten tussen zitten.
Al denk ik dat heel Nederland nu ook weinig moeite had gehad met Belgische vluchtelingen
Nee, gewoon logisch als je ziet hoe christenen worden behandeld in AZC's.quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Nederland is dan ook vies racistisch helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |