Maar het was toch gewoon officieel erkend aan Oekraine? Ook al was het vroeger dan van Ruslandquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk veel genuanceerder.
Maar ja. Rusland stond daar meer in het recht dan wie dan ook.
Op heel erg dubieuze wijze.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het was toch gewoon officieel erkend aan Oekraine? Ook al was het vroeger dan van Rusland
Zie jij voor Polen geen bedreiging trouwens? Voor een invasie van Ruslandquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou echt van discussies over deze materie
Nee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij voor Polen geen bedreiging trouwens? Voor een invasie van Rusland
Interessant om te lezenquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou echt van discussies over deze materie
Het is ook echt het enige onderwerp waar ik het gevoel heb echt iets over te kunnen vertellen tegenwoordig zonder in extremisme te schieten.quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Al acht ik de kans wel aanwezig dat Polen in de loop van tijd op een democratische manier meer pro-Russisch gaat worden.
Instabiliteit in de EU.quote:
Maar is de populariteit van Rusland dan ook aan het toenemen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Instabiliteit in de EU.
De manier waarop de Oost-Europese bevolking word weggezet door het westen.
En de populariteit die de EU aan het verliezen is in Polen de laatste maanden.
Oost-Europese landen zullen altijd naar 1 van de 2 trekken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is de populariteit van Rusland dan ook aan het toenemen?
hoe zit het dan met anti-rusland sentimenten? Dacht dat dat best sterk was in Polen, baltische staten etcquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En in dat laatste geen waardeoordelen van mijn kant, maar gewoon hoe het word gevoeld door de Poolse bevolking/politici.
Die zijn erg sterk. Polen willen vooral heel erg graag Pools blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoe zit het dan met anti-rusland sentimenten? Dacht dat dat best sterk was in Polen, baltische staten etc
Van die andere landen krijg je echt nooit wat mee, Letland, Estland, Wit-Rusland enzo. Hoe staan zij daar tegenover?quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oost-Europese landen zullen altijd naar 1 van de 2 trekken.
De Baltische staten zijn doodsbang. Iedere jonge man is daar in een Estland opgeroepen voor het leger. In Letland is in Riga bijvoorbeeld ook 1/3e Russisch.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die andere landen krijg je echt nooit wat mee, Letland, Estland, Wit-Rusland enzo. Hoe staan zij daar tegenover?
Voor wat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Baltische staten zijn doodsbang
Waarom dan een anti-rusland kanaal?quote:
Om de Russische bevolking wat in te temmen. Het is ook een Russisch sprekende zender.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom dan een anti-rusland kanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |