Vanuit onze positie kun je er toch niks tegen doenquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
In zoverre dat ik die ontwikkelingen wel probeer te volgen en niet zoals sommige mensen denkt van: Als het komt dan komt het.
Nee dat weet ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanuit onze positie kun je er toch niks tegen doen
Ik moet je eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:06 schreef Kauai het volgende:
Jammer dat ik extreem weinig weet over dat conflict.
En zeker vanuit die redenatie is het heel raar om de Russen de schuld te geven op basis van eenzijdige informatie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja oke. Dat klopt inderdaad wel ja. Door al die verschillende kleine oorlogen vergeet je even dat die rellen in Kiev niet eens met Russen te maken hadden
Oke dit snap ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Of dat het een pro-Russische rebellen groep is geweest die de Russen uit politiek oogpunt hebben proberen te dekken
Nee, want het gaat in eerste geval over land. De Russen hebben ook rebellen te vriend te houden in Oost-Oekraine.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Dit zou politiek gezien toch alleen maar nadelig zijn voor Rusland?
Dat is goed. Dit is namelijk een daadwerkelijk nuttige discussie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Wil even zeggen dat ik lekker meelees.
Vanuit Westers oogpunt lijk je snel alleen te denken dat oost-europa toekomstig land is voor Rusland en meer nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En een ding moet je enorm bewust zijn.
De Russen zien Oost-Europa echt enorm anders dan het westen.
En dat begrijp ik ergens wel.
Vanuit Russisch oogpunt moet je wel begrijpen dat er door het Westen na de val van het gordijn enorm veel verdragen zijn geschonden. Grote delen van Oost-Europa zouden vanuit cultureel historisch perspectief eerder bij Rusland moeten horen. Waarbij Polen een discutabel punt wordt door een religieus verschil. Het westen heeft tegen de verdragen een enorme machtspolitiek gevoerd (denk aan extreme uitbreiding EU, democratische gekozen regeringen afzetten omdat ze met Rusland wilden samenwerken (Oekrainse regering).quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanuit Westers oogpunt lijk je snel alleen te denken dat oost-europa toekomstig land is voor Rusland en meer niet
Mijn kennis over Syrie is veel te beperkt.quote:
Mijn hele muur hangt vol met foto's van jou, dat wordt wel erg veel werkquote:Op dinsdag 29 september 2015 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn selfie van je beeldscherm weghalen.
Een onoplosbaar probleem dat al 1500 jaar terug kan worden gevoerd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Hmm, nou ja zoals je zelf al zegt. Het is een complex probleem
Maar jij vind dat de annexatie van de Krim dus terecht is uitgevoerd?quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een onoplosbaar probleem dat al 1500 jaar terug kan worden gevoerd.
Het ligt natuurlijk veel genuanceerder.quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij vind dat de annexatie van de Krim dus terecht is uitgevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |