Edje is wel tofquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef Crack_ het volgende:
SEE THE FLAMES INSIDE MY EYEYES, BURNS SO BRIIHIHIGT I WANNA FEEL YOUR LOOOOOOOOVE
Nobody's ever made me feel the way that you do you know my motivation given my reputation please excuse me I don't mean to be rudequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef Crack_ het volgende:
SEE THE FLAMES INSIDE MY EYEYES, BURNS SO BRIIHIHIGT I WANNA FEEL YOUR LOOOOOOOOVE
Sorryquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee joh, laat maar zitten nu he
Fucking you tochhh?!quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nobody's ever made me feel the way that you do you know my motivation given my reputation please excuse me I don't mean to be rude
BUT TONIGHT IM LOVING YOUHUUUU
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey ssttt er zijn mensen jonger dan 18 hier
quote:
Liefdequote:Op dinsdag 29 september 2015 12:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat ga je mij double emo giffen dan
Ken je niemand die nog een laptop heeft liggen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn laptopscherm is defect maar kan de laptop nog wel gebruiken.
Ik kan laten repareren omdat ik nog recht heb op de garantie. Maar weet niet hoe ik 3 weken zonder laptop moet gaan overleven ivm opleiding.![]()
Ik ken geen mensen met meerdere laptops neequote:Op dinsdag 29 september 2015 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ken je niemand die nog een laptop heeft liggen?
Ik heb alleen nog een netbookje. Maar die is heel oud en supertraag, dus daar kun je vast niks mee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen met meerdere laptops nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |