Dat niet nee. Dat kloptquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En nogmaals, gingen belgen onrust maken in elk "opvangkamp" dat er was?
Als het allemaal zonder problemen ging was er niemand op tegenquote:
Dat je trouwens zegt dat al die problematiek te linken is aan de islam is natuurlijk ook niet helemaal waar. In Noord-Afrika wordt het waarschijnlijk op deze ,manier meer getolereerd dan in het midden-oosten bijvoorbeeld. Of in Iran/Irakquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het allemaal zonder problemen ging was er niemand op tegen
Bedoel je dat islamieten meer islamieten tollereren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je trouwens zegt dat al die problematiek te linken is aan de islam is natuurlijk ook niet helemaal waar. In Noord-Afrika wordt het waarschijnlijk op deze ,manier meer getolereerd dan in het midden-oosten bijvoorbeeld. Of in Iran/Irak
Leugens. Het zijn allemaal ingenieursquote:Op dinsdag 29 september 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nogmaals. Diep in de 60% van de syriers pakt uitkering. De laatste jaren is overal op bezuinigd. Hoe dan?
Heh? Nee ik bedoel dat het aan het land van herkomst ligt. Denk dat de meeste probleemgevallen in die AZC`s wel steeds dezelfde afkomst hebben of niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat islamieten meer islamieten tollereren?
Ik vind er ook genoeg problemen met andere landen hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Nee ik bedoel dat het aan het land van herkomst ligt. Denk dat de meeste probleemgevallen in die AZC`s wel steeds dezelfde afkomst hebben of niet?
I know. Dat moet dan strenger worden aangepaktquote:Op dinsdag 29 september 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind er ook genoeg problemen met andere landen hoor.
Maar idd. Op moment wel. En welke landen komen nu binnen?
Iets wat al 50 jaar niet lukt bij "gematigden". En nu moet dat opeens wel lukken terwijl de stroom nooit zo groot is geweestquote:Op dinsdag 29 september 2015 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Dat moet dan strenger worden aangepakt
Ze zullen wel moeten willen ze en opvangen en de haat temperenquote:Op dinsdag 29 september 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets wat al 50 jaar niet lukt bij "gematigden". En nu moet dat opeens wel lukken terwijl de stroom nooit zo groot is geweest
Nee. Dan moet ik in Limburg wonenquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Om half 9 pas wakker zijn. Mag ik met jullie ruilen?
Was al om half 7 wakkerquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Om half 9 pas wakker zijn. Mag ik met jullie ruilen?
Was je met een hete boy aan het whatsappen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Was al om half 7 wakker
4 en een half uur slaap gehad
Ja ;s ;squote:Op dinsdag 29 september 2015 10:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was je met een hete boy aan het whatsappen?![]()
![]()
ik weet van niksquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was je met een hete boy aan het whatsappen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |