1 toastje is wel erg karig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik lees net dat een toastje met smeerkaas een verstandige 'snack' is als je s avonds honger hebt
Waarschijnlijk bedoelen ze dan ook echt 1 toastje, dus daar ga ik de mist in
Geen heel pak toastjes neequote:Op dinsdag 29 september 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik lees net dat een toastje met smeerkaas een verstandige 'snack' is als je s avonds honger hebt
Waarschijnlijk bedoelen ze dan ook echt 1 toastje, dus daar ga ik de mist in
Kan je goed gebruikenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Donderdag waarschijnlijk weer gratis uit etenEcht helemaal niks mis mee
Echt kut ja....quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet bij mij binnengekomen dankzij de windstopper voor de deur.
Mensen hieronder hadden wel waterschade in het plafond.
Wel zonde, in zo'n flat waar net een paar maanden mensen wonen.
Waar fix je dat soort dingen? :$quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
hoe danquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop dat je mijn financiele situatie bedoelt en niet sarcastisch ivm mijn buikjequote:
nouja gek. Macaroni met smac en ketchupquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker gek
lekker niet materialistisch
Vervelend is dat, als het zo lang duurt. Moeten jullie wachten tot er iemand langskomt om te repareren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt kut ja....
Hier is al 1,5 week een douche dicht wegens lekkageHopelijk is het snel gefixt want dat is mn voorkeursdouche.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar fix je dat soort dingen? :$
Broertje heeft bachelor-uitreiking en m`n ma wilde het vieren met een etentje. Primaquote:
Ik bedoelde dat je dan een goede voorraad kan bouwen voor het weekendquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn financiele situatie bedoelt en niet sarcastisch ivm mijn buikje![]()
IK ga vooralsnog van het positieve uit
Ja, ein-de-lijk zeg pfpfquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu. Gvd je zit gewoon te fokken gvd.
Lekker lekkerrrquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een paar uur vrij tussendoor, ben toen naar huis gegaan om te koken.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nouja gek. Macaroni met smac en ketchup
Ja, 10% korting wat moet je ermee zegquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Wat een kut aanbiedingen heeft de Jumbo toch ook eigenlijk bijna altijd.
ohquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Broertje heeft bachelor-uitreiking en m`n ma wilde het vieren met een etentje. Prima
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nouja gek. Macaroni met smac en ketchup
jumbo gooit het op vaste lage prijzen, albert heijn is dan weer on point wat aanbiedingen betreftquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik heb geen idee eigenlijk, ik zag ze er 1,5 week geleden mee bezig maar de deur is nu nog steeds op slot met een briefje eropquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat, als het zo lang duurt. Moeten jullie wachten tot er iemand langskomt om te repareren?
Als jij voor een weeshuis boodschappen doet is 10% best veelquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, 10% korting wat moet je ermee zeg![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik dacht deze hosselaar gaat met een chick uit eten die betaald oid
ja echt kansloosquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
paar keer pitloze witte druiven in de aanbiedingquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jumbo gooit het op vaste lage prijzen, albert heijn is dan weer on point wat aanbiedingen betreft
Albert Heijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jumbo gooit het op vaste lage prijzen, albert heijn is dan weer on point wat aanbiedingen betreft
Risotto met kip, zelfgemaakte pesto en sperzieboontjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ein-de-lijk zeg pfpf
[..]
Lekker lekkerrr. Wat had je gemaakt?
Heb Jumbo ook ingeruild voor AH ja. Wat een verschilquote:
Nja, Niet altijd. Maar eerste/tweede date toch welquote:
AH met minimaal tweede halve prijs toch beterquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij voor een weeshuis boodschappen doet is 10% best veel
Lekkahhquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Risotto met kip, zelfgemaakte pesto en sperzieboontjes.
Genoeg voor 4 dagen denk ik.
Ik krijg altijd honger rond dit tijdstip en ik zit nog beneden dus jaquote:
Ja laat ik die gaan bakken nuquote:
Heb ik nietquote:
ik heb echt nog nooit betaald voor een vrouw bij de eerste 2 of 3 keer dat ik haar zagquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, Niet altijd. Maar eerste/tweede date toch wel
En paar keer per jaar hamsterweek en route 99 weekquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Crack_ het volgende:
AH met minimaal tweede halve prijs toch beter
Gewoon voor zes maanden allemaal eten kopen tijdens hamsterwekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AH met minimaal tweede halve prijs toch beter
Ligt er aan wat je in huis hebt danquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
Ik krijg altijd honger rond dit tijdstip en ik zit nog beneden dus ja
Dat zijn echt de beste weken jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En paar keer per jaar hamsterweek en route 99 week
Jep of heel veel voor 99 centquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zijn echt de beste weken ja
met 2e gratis enzo
Heb al koekjes gevondenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je in huis hebt danDus vertel.
Had nu 10 euro korting voor pick up point die 2,50 kost. Ook nicequote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En paar keer per jaar hamsterweek en route 99 week
Omdat je er geen behoefte aan hebt of wat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit echt buitenshuize dates gehad.
Ja ik weet niet, call me old-fashion maar ik vind het ook wel gewoon wat hebben eigenlijk. Straalt toch misschien ook wat charme uitquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit betaald voor een vrouw bij de eerste 2 of 3 keer dat ik haar zag
tenzij ze hier komt eten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |