ja echt kansloosquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Wat een kut aanbiedingen heeft de Jumbo toch ook eigenlijk bijna altijd.
paar keer pitloze witte druiven in de aanbiedingquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jumbo gooit het op vaste lage prijzen, albert heijn is dan weer on point wat aanbiedingen betreft
Albert Heijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jumbo gooit het op vaste lage prijzen, albert heijn is dan weer on point wat aanbiedingen betreft
Risotto met kip, zelfgemaakte pesto en sperzieboontjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ein-de-lijk zeg pfpf
[..]
Lekker lekkerrr. Wat had je gemaakt?
Heb Jumbo ook ingeruild voor AH ja. Wat een verschilquote:
Nja, Niet altijd. Maar eerste/tweede date toch welquote:
AH met minimaal tweede halve prijs toch beterquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij voor een weeshuis boodschappen doet is 10% best veel
Lekkahhquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Risotto met kip, zelfgemaakte pesto en sperzieboontjes.
Genoeg voor 4 dagen denk ik.
Ik krijg altijd honger rond dit tijdstip en ik zit nog beneden dus jaquote:
Ja laat ik die gaan bakken nuquote:
Heb ik nietquote:
ik heb echt nog nooit betaald voor een vrouw bij de eerste 2 of 3 keer dat ik haar zagquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, Niet altijd. Maar eerste/tweede date toch wel
En paar keer per jaar hamsterweek en route 99 weekquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Crack_ het volgende:
AH met minimaal tweede halve prijs toch beter
Gewoon voor zes maanden allemaal eten kopen tijdens hamsterwekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AH met minimaal tweede halve prijs toch beter
Ligt er aan wat je in huis hebt danquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
Ik krijg altijd honger rond dit tijdstip en ik zit nog beneden dus ja
Dat zijn echt de beste weken jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En paar keer per jaar hamsterweek en route 99 week
Jep of heel veel voor 99 centquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zijn echt de beste weken ja
met 2e gratis enzo
Heb al koekjes gevondenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je in huis hebt danDus vertel.
Had nu 10 euro korting voor pick up point die 2,50 kost. Ook nicequote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En paar keer per jaar hamsterweek en route 99 week
Omdat je er geen behoefte aan hebt of wat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog nooit echt buitenshuize dates gehad.
Ja ik weet niet, call me old-fashion maar ik vind het ook wel gewoon wat hebben eigenlijk. Straalt toch misschien ook wat charme uitquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit betaald voor een vrouw bij de eerste 2 of 3 keer dat ik haar zag
tenzij ze hier komt eten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |