Maar Subway is dan duur. En ongezond.quote:
Geen idee eigenlijk, maar sinds ik het niet meer eet als ontbijt eet ik het ook nog vrij weinig op andere momenten van de dag.quote:
Of gewoon geen luie zak zijn en bakje eten meeslepen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter bij de AH zo'n voorverpakt broodje halen.
Op de groentes van de subway zit echt troep.
Gelukkig woon ik op 13m2quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom kost huishouden zoveel tijd.
Dikke twee uur bezig geweest, en het was niet eens erg vies. En dat dan meerdere keren per week. Later wil ik een schoonmaakster. :$
Haha, broodzaak en schappelijke prijsquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Subway is dan duur. En ongezond.
Dat je gewoon brood kan pakken, en dat je beleg hebt.zoals zoetigheid en kaas en vlees en smeerkaas enzo.Voor een schappelijke prijs
Ja true. Tosti ham/kaas voor 3 euroquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, broodzaak en schappelijke prijs
Ja, hier ook godverdomme. Nouja, huishouden schiet er hier gewoon bij in. Ik weet écht niet wanneer ik dat moet doen. Ik heb vandaag aan school gewerkt, toen afgewassen en was opgevouwen en hamburgers gemaakt, Kon om half 12 gaan eten, godverdomme verdomme.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom kost huishouden zoveel tijd.
Dikke twee uur bezig geweest, en het was niet eens erg vies. En dat dan meerdere keren per week. Later wil ik een schoonmaakster. :$
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Subway is dan duur. En ongezond.
Dat je gewoon brood kan pakken, en dat je beleg hebt.zoals zoetigheid en kaas en vlees en smeerkaas enzo.Voor een schappelijke prijs
Oh, 'zoveel mogelijk vermijden' klinkt eerder heel erg bewust dan wat je nu zegtquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar sinds ik het niet meer eet als ontbijt eet ik het ook nog vrij weinig op andere momenten van de dag.
Onderzoek geweestquote:
Nu. Gvd je zit gewoon te fokken gvd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook godverdomme. Nouja, huishouden schiet er hier gewoon bij in. Ik weet écht niet wanneer ik dat moet doen. Ik heb vandaag aan school gewerkt, toen afgewassen en was opgevouwen en hamburgers gemaakt, Kon om half 12 gaan eten, godverdomme verdomme.
Ik had vanmiddag een paar uur vrij tussendoor, ben toen naar huis gegaan om te koken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook godverdomme. Nouja, huishouden schiet er hier gewoon bij in. Ik weet écht niet wanneer ik dat moet doen. Ik heb vandaag aan school gewerkt, toen afgewassen en was opgevouwen en hamburgers gemaakt, Kon om half 12 gaan eten, godverdomme verdomme.
En smeerkaas ongezond?quote:
Dat wist ik al een hele tijd. Ik bedoelde dat jij dan opperde om broodjes te halen met zoetigheid en dingen als smeerkaas. Ook niet erg gezondquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderzoek geweest![]()
Het is niet veel gezonder dan de Mac blijkbaar.
Smeerkaas is smeerkaas, geen pindakaas.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En smeerkaas ongezond?Kom op
Pindakaas goeie vetten
voor die zes euro voor een bakje eten wij een week lang heerlijke pastaquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel duur maar ik vind het best lekker
Stationvoer is sowieso te duurquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
voor die zes euro voor een bakje eten wij een week lang heerlijke pasta
Oh godquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Afgelopen weekend is de verdieping nog overstroomd vanuit een meterkast
lekker gekquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
voor die zes euro voor een bakje eten wij een week lang heerlijke pasta
Het was niet bij mij binnengekomen dankzij de windstopper voor de deur.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god
Dat lijkt me wel erg kut, wel altijd fijn als het dan huur is en niet je eigen vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |