Mja, fatsoenlijk eten op een station. Als het echt moet volstaat de smullers / doner company voor mij welquote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]!
is nu echt een bouwval en je kan er niks fatsoenlijks te eten halen
Jawel man.quote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de regen naar Walibi geweest
Was niet leuk
Jij hebt gewoon nog een zuidelijk accent jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g, en ondanks dat ik nu ondertussen vijf jaar in Den Haag wonen horen mensen het nog steeds binnen, zeg 10 minuten.![]()
Ben je nu nog verliefd op me?
Altijd bbyquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g, en ondanks dat ik nu ondertussen vijf jaar in Den Haag wonen horen mensen het nog steeds binnen, zeg 10 minuten.![]()
Ben je nu nog verliefd op me?
Julia'squote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, fatsoenlijk eten op een station. Als het echt moet volstaat de smullers / doner company voor mij wel
Ben je gek. Veel te duur. Droge pastaquote:
Mooi hequote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon nog een zuidelijk accent ja
quote:
Ik hou niet van nat wordenquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel man.
In de zomer gaan als ze regen opgeven.
De Broodzaakquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Als ik op t station moet eten dan haal ik eigenlijk altijd ergens gewoon een lekker broodje
Wel duur maar ik vind het best lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gek. Veel te duur. Droge pasta
Ik probeer brood zoveel mogelijk uit te bannen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Als ik op t station moet eten dan haal ik eigenlijk altijd ergens gewoon een lekker broodje
Je bedoelt subway?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ze zouden bij de Broodzaak alleen nog iets moeten hebben dat je gewoon je eigen brood en beleg kan kiezen, of smeren zelfws. Dan zou je een echte broodzaak hebben
Ohhh zo lekkerrrquote:
Hebben ze wel bij de Hemaquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ze zouden bij de Broodzaak alleen nog iets moeten hebben dat je gewoon je eigen brood en beleg kan kiezen, of smeren zelfws. Dan zou je een echte broodzaak hebben
Why?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik probeer brood zoveel mogelijk uit te bannen eigenlijk.
Dan kun je nog beter bij de AH zo'n voorverpakt broodje halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |