Gym lifestyle = train, eat, sleep, repeatquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
Moet je me toch even de connectie tussen wijn en een gymtopic uitleggen.
Maar flip hem maar de pan uit, had hetzelfde gezegd tegen ieder ander met die vraag.
Wat is de connectie tussen de gym en jouw scooter, jouw paiq-shenanigans en alle andere ellende die je post? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
Moet je me toch even de connectie tussen wijn en een gymtopic uitleggen.
Maar flip hem maar de pan uit, had hetzelfde gezegd tegen ieder ander met die vraag.
Dat serieus zijn ging over gister, en alle andere dingen die je noemt heb ik genoeg commentaar op gehad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen de gym en jouw scooter, jouw paiq-shenanigans en alle andere ellende die je post? Ik weet het niet.
Niet kieskeurig zijn over wanneer je ontopic wil zijn dan.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gym lifestyle = train, eat, sleep, repeat
Eat = eten
Eten kan wijn door zitten
Hoe is dit een wk? Ik heb 0 incentive om me ergens in een broekje te wk'enquote:
risotto, das de nieuwe term dus?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben even vredig in m'n risotto roeren
Z'n vrouw is naar de plattelandsvrouwen dus zit hij even niet aan de ketting.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Klokov heeft zń gekke uurtje weer.
Dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarin zag je idd ook mooi hoeveel invloed ouders er op hebben. Ik geloof wel dat het bestaat heur, maar christenzielen, echt niet in de hoeveelheden die nu op komen duiken.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:36 schreef fathank het volgende:
Dit wordt nog vervelender dan McNulty met z'n nijlpaardenparade.
Ga lekker dm'en dan.
Niemand geeft een neuk.
Dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gym lifestyle = train, eat, sleep, repeat
Eat = eten
Eten kan wijn door zitten
Je kan er niet verder vanaf zitten, staat hier gewoon beneden te strijken as we speakquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Z'n vrouw is naar de plattelandsvrouwen dus zit hij even niet aan de ketting.
Van die ouders die al na 2 maanden met hormoon therapie beginnen enzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
ok niet. Keek gisteren iets waar een transgender zei 'Ja mijn ouders wisten nou niet of ik een jongetje of een meisje was'. Dus nu was het maar een vrouw gewordenWat een onzin. Als er een slurfje op zit IS HET GODVERDOMME EEN JONGETJE.
Beetje kaliumcyanide er in gooien en dan blijft het nog langer goed. Krijg je zo'n heerlijk amandel nasmaakje vanquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoelang is witte wijn met schroefdop in de koelkast houdbaar? Weekje? Om mee te koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |