quote:
Ja.quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef roos94 het volgende:
Ze maken er zo'n big deal van. Nou transgender poeh poeh.
'Ik vind haar nu nog een beter mens.'quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef roos94 het volgende:
Ach het scoort.quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef roos94 het volgende:
quote:
Amyquote:Op maandag 28 september 2015 21:03 schreef Verbal het volgende:
Die fucking Amy die constant maar lult over wat ze niet kan...
'jaja, ik kan niet skaten, ik kan niet acteren, ik kan geen Engels, ik kan eigenlijk niks, wat doe ik hier eigenlijk?
V.
die denkt vast het gratis vakantietripje isquote:Op maandag 28 september 2015 21:03 schreef Verbal het volgende:
Die fucking Amy die constant maar lult over wat ze niet kan...
'jaja, ik kan niet skaten, ik kan niet acteren, ik kan geen Engels, ik kan eigenlijk niks, wat doe ik hier eigenlijk?
V.
ik ookquote:
En ook Lauriequote:Op maandag 28 september 2015 21:03 schreef ato het volgende:
Kippenvel hoor, maar Anouk zo dramatisch. Ik vind haar steeds minder leuk.
Ik vind Jackie, Lisa, Amy en ja toch ook Loisa de leukste..
Tijdens de interviews ziet ze eruit als een boerinnetje, maar ze rockt de shoots gewoon, weet je?quote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef mootie het volgende:
Laurie is sympathiek, maar verder snap ik niet wat ze daar doet.
Ook een beetje Maxima van LuckyTVquote:Op maandag 28 september 2015 21:10 schreef Cee het volgende:
Sterre's stem is als in die commercial van vroeger met Marit van Bohemen, waarin ze roept dat ze d'r moeder nog in bad moet doen.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:11 schreef F1gamer het volgende:
amy in bottom three?, want zo lijkt het in de preview
Maritquote:Op maandag 28 september 2015 21:10 schreef Cee het volgende:
Sterre's stem is als in die commercial van vroeger met Marit van Bohemen, waarin ze roept dat ze d'r moeder nog in bad moet doen.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 28 september 2015 21:11 schreef F1gamer het volgende:
Ik dacht Sterre, maar om eerlijk te zijn let ik niet helemaal op.quote:Op maandag 28 september 2015 21:11 schreef F1gamer het volgende:
daar letten echt alleen vrouwen opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |