quote:Op woensdag 30 september 2015 20:47 schreef Caland het volgende:
Brenet dribbelt langs de zijlijn,
Corner.
Ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je betje leggen?
tevens, wie heeft een betje op deze wedstrijd?
Ik niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood met donkerblauwe broekjes vind ik wel mooi altijd.
KingRoland vindt dit leuk.
Dan kom je hier niet slecht weg lijkt me nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Een punt lijkt me pure winst vanavond
Mensen die geld wedden op wedstrijdenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je betje leggen?
Ik zet live meestal pas in. Even afwachten, quotering CSKA is niet zo hoogquote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je betje leggen?
Wat wou je er dan op wedden, je moeder?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mensen die geld wedden op wedstrijden
Johquote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik zet live meestal pas in. Even afwachten, quotering CSKA is niet zo hoog
Je brengt me aan het twijfelenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is op ZDF Man Utd - Wolfsburg.
Wolfsburg wint dat wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is op ZDF Man Utd - Wolfsburg.
Ik soms live maar meestal zet ik altijd combi met Duitsland als Reus speelt.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik zet live meestal pas in. Even afwachten, quotering CSKA is niet zo hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vorige wedstrijd wel flink verloren omdat ze van Mensjester wonnenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh
PSV kan er namelijk echt geen reet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |