Deed hij tegen United al.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk doet Brenet vandaag een Theo Lucius
Dat is enkel bij wedstrijden van ADO.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:42 schreef VXXLL het volgende:
Hé, de commentator praat Nederlands.
Ik had me al ingesteld op Chinees commentaar
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet gebaat bij Europese plaatsen voor het Nederlands voetbal
Ik denk vanavond aan mijn eigen portemonnee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet gebaat bij Europese plaatsen voor het Nederlands voetbal
En bij AZ.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is enkel bij wedstrijden van ADO.
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt die Dzagoev eigenlijk bij CSKA?
8-0. Heerlijke speler.
van wie?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef BadderHaring het volgende:
Die shirts zijn echt retegoed. Als ze winnen koop ik er één.
Makkelijk verdienen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk vanavond aan mijn eigen portemonnee.
Godverdomme als die zn dag heeft is ie net zo goed als Leo Messiquote:
Ik geef je groot gelijk, Caland.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk vanavond aan mijn eigen portemonnee.
Rood met donkerblauwe broekjes vind ik wel mooi altijd.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
CSKA, rode shirts zie je niet zoveel.
Russen slagen bijna nooit buiten Ruslandquote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme als die zn dag heeft is ie net zo goed als Leo Messi
snap niet dat die niet in de top van Europa speelt
Bij Molde spelen ze wel op kunstgras.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef F.M.D. het volgende:
zelfs in moskou spelen ze niet op kunstgras
Lekker Bayern tochquote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
CSKA, rode shirts zie je niet zoveel.
vind dit er behoorlijk goedkoop uitzienquote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood met donkerblauwe broekjes vind ik wel mooi altijd.
KingRoland vindt dit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |