Je kunt de kleding van je vriendin ook gewoon in haar kast laten hangen en niet aantrekken.quote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef shiftsix het volgende:
ik weet niet meer hoe die heet maar er was een man in het outfit topic die droeg deze shit al lang geleden
oh okequote:Op maandag 28 september 2015 18:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt de kleding van je vriendin ook gewoon in haar kast laten hangen en niet aantrekken.
Zal Hakuna wel geweest zijnquote:Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef shiftsix het volgende:
[..]
oh oke
anyways, weet iemand wie ik bedoel? blank lang dun en foto's in het bos
En wil een vrouw worden.quote:Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die draagt immers ook vrouwenkleden.
Black Metal fanquote:Op maandag 28 september 2015 17:50 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een homo's.
Nee maar serieus hier gaat een man toch niet in lopen?
Die middelste met dat witte vest, dat ziet er uit of hij ermee in de wc gevallen is.
Alpha nog iets?quote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef shiftsix het volgende:
ik weet niet meer hoe die heet maar er was een man in het outfit topic die droeg deze shit al lang geleden
Foto!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |