waarom zoveel haar jegens Bart Arens prima DJ voor dat tijdslotquote:Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef F.Begbie het volgende:
Wow, zie nu pas dat Stenders terugkeert door de week![]()
![]()
.
Wel jammer dat Roodbeen nu naar de avond moet, had hem lekker de plaats van Bart Arens
gegeven. Dan had Radio 2 hier in ieder geval de hele dag aangestaan.
Ik vind hem nietszeggend, saai. Zou wat mij betreft ook gewoon bij Q-Music of overdag bij 538 kunnen zitten. Stemgeluid ligt mij ook niet echt. Dan hoor ik liever Roodbeen overdag.quote:Op maandag 28 september 2015 18:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom zoveel haar jegens Bart Arens prima DJ voor dat tijdslot
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat ging er allemaal fout vandaag?!1!??
Pietertje!!!!1!
Nu al zin in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bronson zit vanaf komende week maandag tot vrijdag om 8:50 uur genageld aan zijn stoel naar Radio 2 te luisteren.
Verdomme. Laat die Gekdom gewoon z'n muzieksmaak het programma bepalen, en laat vooral die schijtlol van hem achterwege.quote:
Rustig nou Jimmy.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. Laat die Gekdom gewoon z'n muzieksmaak het programma bepalen, en laat vooral die schijtlol van hem achterwege.
goede reden om radio2 te vermijden, ik kan Yora nog slechter verdragen dan Sanderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:53 schreef Pino112 het volgende:
Zaterdag- en zondagmiddag vanaf januari: Sander en Yora
Is het vreemd dat ik nog nooit van die Yora heb gehoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:53 schreef Pino112 het volgende:
Zaterdag- en zondagmiddag vanaf januari: Sander en Yora
ze doet dat programma wat eerst Sara Kroos deed, dat was ook al niet om aan te horen, zowel qua presentatie als het soort 'muziek'. Kleinkunst, niet mijn genre.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik nog nooit van die Yora heb gehoord?
Ah, hier kan ik mij maandag melden.quote:
Vooral zo houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik nog nooit van die Yora heb gehoord?
Dat spectre nummer? Ja ik vind het ook 10x niksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Komende week de nieuwe van Racoon als topsong http://www.radio2.nl/nieuws/id-7444-top-song-racoon.html
Honderd keer fijner dan dat gedrocht van Sam Smith van deze week zeg
Dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:49 schreef noodgang het volgende:
Ik ontdek Stenders nu pas op radio 2![]()
Volgens mij gaat 2 toch echt het nieuwe 3 worden
Ging de Heer niet op zondag zitten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:36 schreef F1gamer het volgende:
Dus sander de heer gaat op het tijdslot van stenders in het weekeind zitten.
Ik was verbaasd dat de eerste plaat van na twaalf uur 's nachts placebo emt pure morning. Fijn om die weer te horen, ook als die plaat zo niet radio 2.
Ik ben benieuwd naar de ochtendshow van gerard ekdom vanaf maandag. Ik hoop dat het topshow wordt.
Én zaterdag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:03 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ging de Heer niet op zondag zitten?
Dat is echt geen radio 2 muziek, heerlijk manquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:36 schreef F1gamer het volgende:
Dus sander de heer gaat op het tijdslot van stenders in het weekeind zitten.
Ik was verbaasd dat de eerste plaat van na twaalf uur 's nachts placebo emt pure morning. Fijn om die weer te horen, ook als die plaat zo niet radio 2.
Ik ben benieuwd naar de ochtendshow van gerard ekdom vanaf maandag. Ik hoop dat het topshow wordt.
Nee, Marisa verdwijnt dan. Rabbering doet 16-18h.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat Paul Rabbering ook gaat stoppen met zijn weekendprogramma?
Haha, heerlijk die 2 van Q. Zo makkelijk idd om alle items mee te nemen en niet echt opnieuw te beginnen qua items.quote:
En hij zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:03 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ging de Heer niet op zondag zitten?
Speciaal voor jou nu Dotan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:12 schreef Cee het volgende:
Nog geen een keer de /knop gebruikt, vertrouwd geluid maar op een ander tijdstip dus toch weer anders.
Die is ook meeverhuisd ja.quote:
Sinds Pietertje met hem samenwerkt, is de teloorgang van Ekdom ingezet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Omdat ie zo goed is?
Daarom. Weg met dat figuur.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sinds Pietertje met hem samenwerkt, is de teloorgang van Ekdom ingezet.
Vanochtend om 5:55 had Frank van 't Hof, die van 4:00 tot 6:00 zit, een bandje van Martin Gaus die vroeg of Gerard alsjeblieft wilde stoppen met NIET LIKKENquote:
En terecht. Schijtlol.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanochtend om 5:55 had Frank van 't Hof, die van 4:00 tot 6:00 zit, een bandje van Martin Gaus die vroeg of Gerard alsjeblieft wilde stoppen met NIET LIKKEN.
Ah, Funkie Frank danwel Flitsie Frankie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanochtend om 5:55 had Frank van 't Hof, die van 4:00 tot 6:00 zit, een bandje van Martin Gaus die vroeg of Gerard alsjeblieft wilde stoppen met NIET LIKKEN.
Niet zo sarcastisch doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:06 schreef wolfrolf het volgende:
Fantastisch programma toch!
De nieuwe dr pop jingle is briljant
Hopelijk is er ook een nieuwe wat ging er allemaal fout vandaag jingle
Al zo'n beetje net zo lang als op 3.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:41 schreef Bronson het volgende:
Verdomme wordt Kensington nou ook al op 2 gedraaid.
Akkoord, dat wist ik niet. Ben geen fervent radio 2 luisteraar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al zo'n beetje net zo lang als op 3.
WGEAFV?quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Met dit item mag Ekdom per direct stoppen.
Het heet nu Rectificatie en het gaat over iets met een rectificatiecertificaat. Niet te volgenquote:
Wauw briljantquote:Op maandag 5 oktober 2015 08:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Het heet nu Rectificatie en het gaat over iets met een rectificatiecertificaat. Niet te volgen.
Als ie Pietertje en die rectificatieonzin weglaat, was het prima.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:32 schreef Karrs het volgende:
De zuurgraad is aardig hoog hier.
Maar hoe was het nou écht?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:50 schreef Karrs het volgende:
Wat is er mis met Pieter
Is dat weer een nieuw love-to-hate iets, net als Annemiek en Kensington?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie Pietertje en die rectificatieonzin weglaat, was het prima.
is toch lachen man, snap niet waarom mensen hier zo ophef over maken Het was een goede show met goede muziek en niet te veel nieuws items er in.quote:
Het is hilarisch. Om te gieren!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch lachen man, snap niet waarom mensen hier zo ophef over maken Het was een goede show met goede muziek en niet te veel nieuws items er in.
Op 3FM vond ik 'm al kut, ongrappig en totaal overbodig. Z'n rol is nu niet anders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:50 schreef Karrs het volgende:
Wat is er mis met Pieter
Is dat weer een nieuw love-to-hate iets, net als Annemiek en Kensington?
Voorheen niet dan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:41 schreef Bronson het volgende:
Verdomme wordt Kensington nou ook al op 2 gedraaid.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord, dat wist ik niet. Ben geen fervent radio 2 luisteraar.
dus je luistert wel vrijwillig naar Ekdom??quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet niet of ik die belerende linksdraaiende Groene week de hele week ga trekken... Morgen na 9:00 uur weer eens verder zappen.
Wel een leuk vuurtje.quote:
Hij mag nu wel af en toe eens iemand bellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:58 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat hij terugvalt op de bekende items. Dit terwijl hij de kans had om eens te vernieuwen. Al kan ik wel begrijpen dat Dr.Pop Is gebleven.
Pietertje had vooral moeten wegblijven. Of ze hadden in elk geval z'n microfoon onklaar moeten maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:58 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat hij terugvalt op de bekende items. Dit terwijl hij de kans had om eens te vernieuwen. Al kan ik wel begrijpen dat Dr.Pop Is gebleven.
quote:We liggen urenlang, ‘t warme water stroomt.
Nee idd had hem deze week al verwachtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:26 schreef Pino112 het volgende:
Julian Velard komt volgende week langs, je verwacht het niet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nee idd had hem deze week al verwacht
Carmen was bij Sander de Heer al een schraal stuk chagrijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:31 schreef Evertjan het volgende:
De show mist wel een henk blok als nieuwslezer
ik werd wakker met The Pursuit of Happinessquote:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat radio 2 en 3fm hetzelfde doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:55 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7482-top-song-causes.html
Derde single van Causes, voor de derde keer Topsong. Tja
Meh. Is die nieuwe plaat net zo slaapverwekkend?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:07 schreef Evertjan het volgende:
TMHTDWY was dan ook gewoon een topplaat
De Moeder des Dr. Requests inderdaad. Ik hoop voor haar dat ze het liedje gewoon nog eens wilde horen. Als je dit nóg niet weet.quote:
quote:
Ik zapte er toevallig net heen en ik deed eenquote:
Vond de heer een stuk gezelliger klinken, vind Ekdom nep en druk!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de luistercijfers al bekend eigenlijk ? Ben echt benieuwd hoe Ekdom het doen t.o.v. de Heer.
Kan ik er wat aan doen dat m'n ma ons helemaal platspamde met Knopfler en z'n vrienden.quote:
Dat valt nog mee, mijn ouders deden dat met Abba.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat m'n ma ons helemaal platspamde met Knopfler en z'n vrienden.
Pwned.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, mijn ouders deden dat met Abba.
BZN hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, mijn ouders deden dat met Abba.
Jij zult goed geslapen hebben in je jeugd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat m'n ma ons helemaal platspamde met Knopfler en z'n vrienden.
Zeg jij hiermee dat Dire Straits slaapmuziek is?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zult goed geslapen hebben in je jeugd.
Slimme constatering van jou!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg jij hiermee dat Dire Straits slaapmuziek is?
Dank je! Ik stond er ook van te kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slimme constatering van jou!
Alchemy is toch echt wel een bazenalbum.quote:Het is bij tijden erg saai ja al zitten er genotsklassiekers bij. Maar hele albums trek ik niet.
Echt, Op Een Mooie Pinksterdag in dr. Pop...quote:
Ja, ik hoorde 'm ook.quote:
en Dotan???quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Helden van de Top 2000
Claudia
Jett Rebel
haha, echt beschamend ditquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:46 schreef Cee het volgende:
Deze Dr. Request![]()
"Het is iets met 'I hope you remember my name' en 'Mr. Cabdriver'.
En ze mag nu op 538 exact hetzelfde vertellenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bedankt dat je in Jordanië bent geweest, Renate. En nu?
Ja heel Phil Collins vandaag op de playlist.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:09 schreef Ferdo het volgende:
Ben benieuwd of er veel Collins zit in de playlist van vandaag op Radio 2.
quote:
Rustig Jimmyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:50 schreef Bronson het volgende:
Wel goed dat Gerard inziet dat hijzelf niet grappig is en het dus anderen laat doen.
Alleen dan weer jammer dat het precies hetzelfde format is als destijds bij BNN Today.
Moet je eens raden wat je ziet als ik mijn broek laat zakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:12 schreef F1gamer het volgende:
Zei gerard vlak voor negenen shining happy piemels?
Zo verstond ik het.
Nice.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet je eens raden wat je ziet als ik mijn broek laat zakken.
Hij was best een grote held hoor.quote:
Lag waarschijnlijk in de planning. Zo van zodra Adele haar single uitbrengt maken we hem topsong, ongeacht hoe die klinkt.quote:
Duh. Net zoals bij 538 (Alarmschijf) en het verbaast me niks als 3FM ook gezellig meedoet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lag waarschijnlijk in de planning. Zo van zodra Adele haar single uitbrengt maken we hem topsong, ongeacht hoe die klinkt.
Megahit dus? Die je wist dat zou komen?quote:
Want? Wat is er speciaal vandaag?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:09 schreef Ferdo het volgende:
Ben benieuwd of er veel Collins zit in de playlist van vandaag op Radio 2.
Nee, ongeveer hetzelfde woordgrapje als Ekdom zojuist maakte..héél Phil Collins.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:46 schreef Ferdo het volgende:
Well...it's...life, Jim...but not as we know it, not as we know it, not as we know it
It's...life, Jim...but not as we know it, not as we know it, not as we know it...Captain
Prima coverband.quote:
Welnee. Pas als mensen gaan roepen dat de 4 Non Blondes de beste band ooit is.quote:
Een van de tofste dingen ooit voortgekomen uit Haarlem. Gigantisch goed feestje live.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar ik vond het best lekker klinken.
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
yeah, tijd om al eens over een lijstje na te denken
Neem aan dat we gewoon in dit topic verder gaan. Is bij 3FM SR net zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
MUZ / Top 2000 2015 We gaan beginnen!
De Top2000-editie2015-topicreeks is open.
Vorig jaar was er ook een aparte topicreeks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem aan dat we gewoon in dit topic verder gaan. Is bij 3FM SR net zo.
Omdat deze reeks toen nog niet bestond ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een aparte topicreeks.
Mij maakt het niet uit btw
Oh verrek! Ik heb nota bene zelf de OP snel in elkaar geknutseld.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat deze reeks toen nog niet bestond ja.
Boston - Hold the Linequote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maakt mij verder ook niet uit hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, jullie zoeken het maar ff uit. Ik wacht af.
Laat dat dan niet Sultans Of Swing zijn, maar Telegraph Road please.. ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Boston - Hold the Line
Journey - Babe
Asia - The Heat of the Moment
Toto - More than a Feeling
Foreigner - Rosanna
REO Speedwagon - Dust in the Wind
Asia - Waiting for a girl like you
Styx - Don't Stop Believing
Kansas - Keep on Loving You
Het liedje van Dire Straits
Het liedje van Coldplay
Marianne Rosenberg - Ich Bin wie du
Bee Geesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maakt dat uit danquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Laat dat dan niet Sultans Of Swing zijn, maar Telegraph Road please.. ?
Vangrail alert.quote:
Variatie mag ook wel in een nummer dat bijna een kwartier duurt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Meike26 het volgende:
Niet echt hoorMaar ik denk, als fan van DS en Mark Knopfler, dat Telegraph Road wel van de aantal nummers dat ze in de top100 staan, eigenlijk het meest top 5 waardig is door het verhaal, de variatie in het nummer etc.
die neem ik integraal overquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Boston - Hold the Line
Journey - Babe
Asia - The Heat of the Moment
Toto - More than a Feeling
Foreigner - Rosanna
REO Speedwagon - Dust in the Wind
Asia - Waiting for a girl like you
Styx - Don't Stop Believing
Kansas - Keep on Loving You
Het liedje van Dire Straits
Het liedje van Coldplay
Marianne Rosenberg - Ich Bin wie du
en Simon en Garfunkel en de Everly Brothers en Jim Reeves en en enquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bee Gees
The Cure
The Smiths
Talking Heads
The The
The Church
The Cult
The Jesus and Marychain
lijstje is onmogelijk bij mij. Maar het zal wat van The Animals, CCR, Kinks, Bowie, Todd, Smiths, R.E.M. , Pulp ofzo worden. Maar het kan ook weer net ff anders worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeh, CCR en REM. Helemaal vergeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijstje is onmogelijk bij mij. Maar het zal wat van The Animals, CCR, Kinks, Bowie, Todd, Smiths, R.E.M. , Pulp ofzo worden. Maar het kan ook weer net ff anders worden.
Eddy Floyd - Big Bird komt er in iedr geval in.
dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het wordt weer een hel om slechts 10 nummers uit te zoeken.
Gewoon onder 10 aliassen 100 liedjes stemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh, CCR en REM. Helemaal vergeten.
Het wordt weer een hel om slechts 10 nummers uit te zoeken.
Ik hou niet zo van vals spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Gewoon onder 10 aliassen 100 liedjes stemmen
Ik kan wel een top 2000 maken...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:54 schreef cafca het volgende:
Je mag er 15 per lijstje dat scheelt iets
Het is dan ook best een nogal karakteristiek nummer, met die kettingzaag.quote:
Elke vrijdag. Vond ik Bram toch net even leuker eigenlijk.quote:
Echt hé?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:44 schreef Bronson het volgende:
Verdomme.
Liedje met kettingzaag op Google intypen en je hebt hem.
Wat een dijk van een reclame.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:57 schreef JDude het volgende:
Goede reclame dit trouwens. Ik ga meteen even een dijk verzwaren.
Goeie Pienjoo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |