Zit je met je vaatwasser niet met teveel eisen voor die prijs? En wat vind je een fatsoenlijk merk? AEG,Pelgrim,Bosch,Siemens,Miele? Je kan alle kanten op, maar met 400 euro ga je het bij bosch, siemens en miele denk ik niet redden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:12 schreef Tink89 het volgende:
Iets met bomen en een bos...
We zoeken nog een vaatwasser voor een leuke prijs die aan de volgende eisen voldoet:
• Stil: niet meer dan 47/48 decibel.
• Liefst een besteklade (die wil vriendlief heel graag)
• Van een fatsoenlijk merk.
• Minimaal twee jaar garantie, maar liefst iets langer.
Nu kwam ik uit bij deze, maar juist daarbij twijfel ik over het merk en eigenlijk zit hij al behoorlijk aan de bovenrand van ons budget.
Iemand nog suggesties? Een betrouwbare tweedehandswinkel is ook geen probleem.
Zelfde geldt voor de afzuigkap. De eisen:
• Geen glazen plaat, maar rvs.
• Zo strak en eenvoudig mogelijk. Deze vinden we bijvoorbeeld echt heel lelijk.
• Genoeg capaciteit om de lucht naar het dak te sturen.
Ik denk dat ik qua eisen wel meeval, eigenlijk. Een Bosch lukt bij een witgoedzaak bij ons in de buurt prima voor ons budget (hier bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Luuk84 het volgende:
[..]
Zit je met je vaatwasser niet met teveel eisen voor die prijs? En wat vind je een fatsoenlijk merk? AEG,Pelgrim,Bosch,Siemens,Miele? Je kan alle kanten op, maar met 400 euro ga je het bij bosch, siemens en miele denk ik niet redden?
Wat is je budget? Novy heeft hele mooie kappen vind ik zelf, kwalitatief uitstekend, maar wel wat duurder...En kan je iets meer indicatie geven wat je wel mooi vind? ik zie namelijk 4 verschillende stijlen kappen die je allemaal niet mooi vind in je link.
Ik ook, maar vriendlief vindt ze fantastisch.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:14 schreef laziness het volgende:
Besteklades in een vaatwasser vind ik echt ondingen
Dan ben je erg lief want als ik het zelf niks vind dan zou er een flinke overredingskracht nodig zijn om het wel te doenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar vriendlief vindt ze fantastisch.
ik zoek nog even door...
Waar dan? Ik snap je post niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Zou gewoon informeren naar de prijs.
Onze bosch afzuigkap zit ongeveer 50% onder de adviesprijs waardoor wellicht meer mogelijk is dan je denkt. http://www.bosch-home.nl/(...)appen/DWK098G60.html
Ach, ik ben niet degene die dat ding in- en uitruimt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan ben je erg lief want als ik het zelf niks vind dan zou er een flinke overredingskracht nodig zijn om het wel te doen
Ik snap mquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat als je budget ¤400 is de keukenboer of winkel er nog wel wat van de adviesprijs af kan doen![]()
Dat viel mij wel op. De prijs die we voor de apparatuur betalen is stuk lager dan de internetprijzen.
Ik heb nog even gezocht voor een model met lade van een fatsoenlijk merk, maar ik heb niks kunnen vinden voor < ¤400.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:41 schreef Tink89 het volgende:
Ik denk dat ik qua eisen wel meeval, eigenlijk. Een Bosch lukt bij een witgoedzaak bij ons in de buurt prima voor ons budget (hier bijvoorbeeld)
En de merken die jij noemt zijn allemaal prima. Ik wil liever niet richting de Indesit, Euroline en M-system bijvoorbeeld. Al hebben die dan wel weer twee prima prijzen en vijf jaar garantie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die halve deur sloeg echt nergens op. Gelukkig functioneert dit prima en is het lang niet zo lelijk als ik dicht. Alleszins acceptabel dus.quote:Op maandag 14 december 2015 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Georganiseerde trapkastIk heb die van mij gisteren weer eens opgeruimd, op een of andere manier wordt hij erg snel rommelig.
En wat een verbetering, dat tijdelijke douchegordijn. Dat halve deurtje was echt vreemd.
En vandaag komt de vaatwasser. Vriendlief gaat hem halen en - met een beetje geluk - ook meteen aansluiten. Kan ik eindelijk de vaat van de hele week doen![]()
Morgen gaat KPN ook eindelijk onze internet- en tvaansluiting opleveren, dus vanavond ook nog even stoeien om alles aangesloten te krijgen. Er zit een voor mij onbekend kastje in de woonkamer, dus ben benieuwd wat dat gaat worden...
Voor komende week staat er vooral heel erg veel werken op het programma, maar dit weekend wil ik de boekenkasten inruimen, de keuken verder opruimen (nog niet alles heeft een plek) en de gordijntjes op de slaapkamer ophangen. Ook de kerstboodschappen moeten nog even tussendoor en alle klus- en schoonmaakspullen moeten een plekje krijgen op het kleine kamertje of in de schuur.
Vooral opruimen dus![]()
Iemand zin om de boekenkast mee te komen alfabetiseren?Of die suggesties heeft voor een 90 cm brede rvs eilandafzuigkap voor een leuke prijs? Ik vind ze alleen bij Ikea enigszins betaalbaar en laat ik die nou niet mooi vinden...
[ Bericht 12% gewijzigd door Tink89 op 15-12-2015 12:42:38 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Die vind ik mooi! Is alleen wand en ik heb eiland nodig... En die zijn een stuk duurderquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zoiets https://www.inbouwvoordee(...)gUATWDkV9xoCAQPw_wcB?
Of wat vind je mooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |