Ik probeer haar alleen duidelijk te maken, dat je niet zomaar alles moet binnenlaten, liefst niks natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2015 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit gaat geen jaar meer goed. Draagvlak is bij een heel groot deel van de Europeanen volkomen weg.
PvdA/GL/D66 hebben toentertijd ingestemd met het tolereren van geïmporteerde kinderneukers.quote:Op maandag 28 september 2015 15:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wie zijn er verantwoordelijk voor dat de huidige wet werd aangenomen die dergelijke praktijken dus gewoon wettelijk erkent? Dat wil ik wel eens weten.
Je weet dat ze toen niet hebben voorzien dat dit zou gebeuren he. Anders hadden ze het niet gedaan. Daarom ligt er nu een wet in de Eerste Kamer om dit aan te passen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
PvdA/GL/D66 hebben toentertijd ingestemd met het tolereren van geïmporteerde kinderneukers.
In Syrië heb je natuurlijk ook uitzonderingen op het beginsel van minimum 16-jaar. En in landen als Somalië en Pakistan zal het helemaal kommer en kwel zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 17:31 schreef kipknots het volgende:
Maar goed, dit verhaal is onzin. Nederland erkent inderdaad huwelijken die in het buitenland zijn gesloten. In Syrie is dat dus minimaal 16 jaar. 13 a 14 jarigen kunnen daar niet legaal zijn getrouwd, dus die huwelijken worden niet erkend.
Dat is dan weer jammer inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2015 16:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Daar begint het probleem.
De Nederlandse seculiere wijze van toewijzing van pleegkinderen is inmiddels onderworpen aan de strenge Islamitische normen.
Iedereen die belast is met het aanwijzen van pleeggezinnen dient de hele koran inclusief alle soera's uit het hoofd te kennen.
Anders krijg je het zelfs met Erdogan aan de stok!
Want één foutje in de toewijzing van pleegouders en de pleegouders mogen onderduiken.
http://nos.nl/video/48500(...)-yunus-ongepast.html
en verder....
NWS / Stichting Moslimpleegkind: blanke pleegouders zijn stom!
Ook allemaal onderdeel van de propaganda. Syrie stond niet op het laagste niveau van ontwikkeling, maar op het één na laagste. Gewoon een ontwikkelingsland dus.quote:Op maandag 28 september 2015 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn dat wel Syriërs dan? Want ik begreep van verschillende mensen dat Syrië juist een uiterst moderne samenleving was, met een veel hoger percentage hoogopgeleiden dan NL, en dus kan ik me niet voorstellen dat zulke archaïsch patriarchale toestanden als kindhuwelijken er nog voorkomen...
En ik bedoel als kindhuwelijken voorkomen zal er ook eerwraak voorkomen, vrees ik...
Vrouwenbesnijdenis misschien ook wel?
Volgens de wet mag je in Syrië ook niet trouwen onder de 16 jaar. Dus ik sta hier ook wel van te kijken inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2015 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn dat wel Syriërs dan? Want ik begreep van verschillende mensen dat Syrië juist een uiterst moderne samenleving was, met een veel hoger percentage hoogopgeleiden dan NL, en dus kan ik me niet voorstellen dat zulke archaïsch patriarchale toestanden als kindhuwelijken er nog voorkomen...
En ik bedoel als kindhuwelijken voorkomen zal er ook eerwraak voorkomen, vrees ik...
Vrouwenbesnijdenis misschien ook wel?
100% van de kinderen ging naar school. Dus in ieder geval een basisopleiding is normaal daar.quote:Op maandag 28 september 2015 17:54 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ook allemaal onderdeel van de propaganda. Syrie stond niet op het laagste niveau van ontwikkeling, maar op het één na laagste.
"Hoogopgeleid" daar betekent dus ook iets totaal anders dan hoogopgeleid hier.
En hoe los je dit dan op?quote:Op maandag 28 september 2015 17:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer inderdaad.
Ik ben zelf niet gelovig, ik respecteer andermans geloof tot op zekere hoogte, ik vind sowieso je kind een geloof opdringen een kwalijk iets.
Heb je er voor gekozen je kind uit te huwelijken, en je wil dat je kind in Nederland gaat wonen dan ben je wat mij betreft alle ouderlijke rechten kwijt en dus ook je recht om je kind een geloof op te dringen.
Maar misschien ben ik wat drastisch hier in.
Misschien werd het dan wel officieel niet toegestaan, maar officieus gedoogd? Regime van vader en zoon Assad komt voort uit de seculiere Ba'ath partij, maar het wemelt er van verschillende etnische en religieuze groeperingen en bevolkingsdelen, die het regime onder bepaalde voorwaarden in het zadel moesten houden. Eén van die voorwaarden zou kunnen zijn dat het regime dit soort archaïsche praktijken door de vingers zag?quote:Op maandag 28 september 2015 17:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens de wet mag je in Syrië ook niet trouwen onder de 16 jaar. Dus ik sta hier ook wel van te kijken inderdaad.
Lijkt mij niet dat deze drie partijen ooit een meerderheid hebben gehad, wie nog meer?quote:Op maandag 28 september 2015 16:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
PvdA/GL/D66 hebben toentertijd ingestemd met het tolereren van geïmporteerde kinderneukers.
Waarschijnlijk in de tijd dat pedofilie hier op het punt stond een normale zaak te worden. Dat is een tijdje zo geweest, met name links was hier een voorstander van. Moest allemaal kunnen, vond men. Als het kind het ook goed vond, enzovoort. De pedofielen wisten met hun aandoenlijke verhalen bijna de publieke opinie zover te krijgen om het te gedogen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan doet Syrië toch wel heel erg goed, zelfs vergeleken met een land als NL, dat in alle beschikbare lijstjes zo ongeveer bij de top 5 behoort hè. Zo las ik onlangs, twee weken geleden ongeveer, bijv. dat men een campagne begint tegen de laaggeletterdheid in een wat grotere gemeente hier in de buurt. Kennelijk, ofschoon iedereen naar basisschool, voortgezet onderwijs en vervolgonderwijs gaat tegenwoordig, komt er nog dusdanig veel laaggeletterdheid voor in die gemeente althans dat dit voor een grote groep mensen een beletsel vormt om in voldoende mate te participeren in onze samenleving...quote:Op maandag 28 september 2015 17:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
100% van de kinderen ging naar school. Dus in ieder geval een basisopleiding is normaal daar.
Daarnaast ken ik meerdere mensen uit Syrië en die hebben allemaal een degelijke opleiding gevolgd, ook de vrouwen.
We hebben het allemaal al veel te ver op z'n beloop gelaten. We hebben verzuimd om slecht geïntegreerde migranten de wacht aan te zeggen. We hebben nagelaten om ze tot betere integratie te verplichten. We hebben het niet aangedurfd om de probleemgevallen ons land uit te trappen, omdat we steevast het braafste jongetje van de klas willen zijn en omdat we kennelijk geilen op onze eigen, verstikkende politieke-correctheid.quote:Op maandag 28 september 2015 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En hoe los je dit dan op?
Het blijkt wel weer welke paarden van Troje je binnenhaalt met islamitische vluchtelingen. De gebruiken gaan generatie op generatie door en blijken telkens overenigbaar met de Nederlandse cultuur.
Andere voorbeelden naast de Yunus affaire:
http://www.volkskrant.nl/(...)vreemde-man~a901173/
en dan de affaire met de Ibn Ghaldoun school.
Dit mensen hebben hier helemaal niks te zoeken. Sterker nog: ze zouden actief moeten worden geweerd. Dat zou pas echt in het belang zijn van de autochtone bevolking in dit land. Maar nee, Nederland zoekt de problemen liever op en zorgt liever dat de leefbaarheid er nog verder op achteruit gaat.quote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Rucola het volgende:
Zeer weird. Wat moeten zulke mensen hier met die rare opvattingen.
quote:Op maandag 28 september 2015 19:02 schreef Geerd het volgende:
En die lui maar lachen, Samson zal het wel weer goedpraten, of oe heet dat broekie met dat zwarte haar Klaver??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |