Zijn dementie begint steeds vaker op te spelen, helaas.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Co Adriaanse zegt nog wel eens zinnige dingen over voetbal als zijn dementie niet inkickt.
Kenneth Perezquote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen ideale tafel. Het zijn allemaal klootzakken.
Wie is dat rare mens rechts?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
straks komt Sjoerd weer langs
[ afbeelding ]
Is dat de vrouwelijke versie van Octo?quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
straks komt Sjoerd weer langs
[ afbeelding ]
TR gemaaktquote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is dat rare mens rechts?
Zou geven.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Mulder, Arno Vermeulen, Tom van 't Hek, Ronald Waterreus.quote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen ideale tafel. Het zijn allemaal klootzakken.
Meh, niet echt kunnen lachenquote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
David ziet er niet meer uit of hij 't Endt is
HAHAHAHAHA MEXICANOBAKKER
Normaal heeft hij pijpenkrullen natuurlijk, dat gaat er altijd een beetje raar uitzien dan.quote:Op zondag 27 september 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Wtf heeft Endt met z'n haar gedaan
volgens Fox kan hetquote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord gaat meedoen om de titel
Hahahaha
Jan van Halst graag vervangen door Kees Jansma.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kenneth Perez
Jan van Halst
Co Adriaanse
Bart van Merwijk
minst kwade van allemaal
Beter dan Cillessenquote:Op zondag 27 september 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
Elia bij de selectie van het Nederlands elftal?
HAHAHAHAHAHAHAHA
Waarom nietquote:Op zondag 27 september 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
Elia bij de selectie van het Nederlands elftal?
HAHAHAHAHAHAHAHA
Mja naar het EK gaan we toch al niet inderdaadquote:
Mooi, ik geef je toestemming om te huilen in een hoekjequote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldige vergelijking. Ik geef het op.
Geen idee, ik verhoog het aantal wat ik zelf heb gezien met 1, zodat ik niet te laag schat.quote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was zijn eerste leuke wedstrijd?
Is niet eens in beste vorm en alsnog één van de betere linksbuitens van Nederland. Die gaat dit seizoen nog wel oranje halen.quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
ADO is in handen van een goksyndicaat
Je lult, denk ik, maar wat.quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik verhoog het aantal wat ik zelf heb gezien met 1, zodat ik niet te laag schat.
Geen idee, zag haar laatst wel voorbij komen op TV Mokkels punt nl.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt die ook Hans.quote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland hoor niet tot de top van Europa.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel in de top waar je ongestraft wedstrijden kan verkopenquote:Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar om hem nu te selecteren zou ridicuul zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is niet eens in beste vorm en alsnog één van de betere linksbuitens van Nederland. Die gaat dit seizoen nog wel oranje halen.
Narsingh wordt ook geselecteerd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar om hem nu te selecteren zou ridicuul zijn.
Eensquote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar om hem nu te selecteren zou ridicuul zijn.
Tja, Kenneth noemt anderen dan ook wel eens 'kankerneger'.quote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Caland het volgende:
David maakte een semi-racistisch grapje en Kenneth moest lachen.
Met die redenatie kan je elke speler uit de selectie van Roda ook selecteren.quote:
Het is dan ook ronduit debiel.quote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef ForzaMilan het volgende:
David Endt's kapsel is bijna trending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |