quote:
Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef MutedFaith het volgende:Newman:
Je verkoopt wel onwaarheden.
De spaarstand zoals jij die noemt bestaat gewoon niet. Net zo min als dat je bepaalde voedingsmiddellen moet eten om af te vallen. Wat je moet doen is bepaalde voedingsmiddelen niet, of veel minder, eten en een energietekort creëren. Dat kun je ook doen door te bewegen, maar dat is erg inefficiënt. Een uur extra sporten staat gelijk aan 2 boterhammen met pindakaas niet opeten. Of drie koekjes.
Verder valt je metabolisme niet stil als je een paar uur niet eet. En het enige wat ontbijten bereikt is dat je een suikerpiekje creëert in de ochtend voor wat kortetermijn extra energie en alertheid en dat je een calorie of 10 meer verbruikt omdat je je ontbijt ook moet verteren.
Als je enkel advies wil geven, dan kun je je ook wel iets minder opstellen
zoals in CUL alsof je alles weet en jouw manier de enige juiste is. Er zijn veel manieren om je calorieinname te verlagen, en ze hebben allemaal hun voor en nadelen. En ze beginnen en eindigen allemaal met minder eten dan je onderhoudsniveau.
Beginnen we hier nou ook weer met newman bashen? Doe even normaal.
Ik heb helemaal nergens gezegd dat je bepaalde voedingsstoffen MOET eten om af te vallen. Ik heb gezegt dat je lichaam bepaalde voedings stoffen nodig heeft om spierafbraak tegen te gaan bijvoorbeld. Dus als je heel weinig calorien zou eten en bijvoorbeeld helemaal geen eiwitten dan zou dat niet goed zijn. Dat heb ik gezegt maar jij verdraaid mijn woorden en nou ga je mij lopen bashen omdat je niet kan lezen. Dat gaat me echt wel een beetje te ver. Ruimte laten voor ingterpetratie is een ding, maar gewoon niet kunnen lezen en mijn woorden verdraaien om mij te gaan bashen dat heeft niks meer met interpetatie te maken.
Ik zeg ook helemaal niet dat mijn methode de enige is. Ik weet als geen ander dat elke persoon anders in elkaar zit en de een reagert anders op bijvoorbdeeld suike als iemand anders en dat kan je ook in mijn posts l;ezen dat ik dat zeg. Dus ik beweer helemaal nergens dat ik de enige juiste methode heb. iedreen zit anders in elkaar en je moet zelf ontdekken wat het beste werkt.
Ik weet niet wat het is op dit forum dat iedereen wat tegen mij heeft. Ik probeer aleen menbsen te helpen met de beste intenties. En spaarstand /starvation mode dat is gewoon verlaging van het metabolisme en dat bestaat dus gewoon wel.
Ook maaltijden overslaan dat is ook echt geen goed idee. Niet goed vorbloedsuikerspiegel, niet goed voor je denkvermogen en je metabolisme blijft laag.
Maar ik heb geen zin om hier een welles nietes spelletje van te maken. mensen lezen niet gioed wat ik schrijf en vervolgens krijg ik het hele forum weer over me heen omdat ze niet kunnen lezen.