Wat ik heb meegemaakt is dat mannen niet willen splitsen en zelf willen betalen. Als je dan als vrouw toch blijft aandringen op splitsen, hebben ze geen ander keus dan akkoord gaan.quote:Op maandag 28 september 2015 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Als een man betaalt voor een date hoeft hij echt geen seks te verwachten
Snap het niet helemaal. Ben nog nooit op eerste date al met iemand naar huis gegaan. En ja, ik laat de date altijd betalen.
Sterker nog, het is voor mij echt een afknapper als de man rekening wil splitsen
Ik heb geen idee, heb zelf nooit aangeboden om te betalen op datesquote:Op maandag 28 september 2015 08:50 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wat ik heb meegemaakt is dat mannen niet willen splitsen en zelf willen betalen. Als je dan als vrouw toch blijft aandringen op splitsen, hebben ze geen ander keus dan akkoord gaan.
Ik heb tijdens de eerste date gesplitst met mijn huidige vriend, hij was een beetje van zijn apropos gebracht en kon ook niet tegenin gaan, omdat het druk was om ons heen
Tijdens de tweede date bood ik het ook aan, maar toen wilde hij echt graag alles zelf betalen en omdat ik hem leuk vond en wist dat ik verder wilde gaan met hem, heb ik toen niet meer aangedrongen.
Als je zo'n instelling hebt, kan je beter thuis blijven.quote:Op maandag 28 september 2015 08:59 schreef BlazingV2 het volgende:
Mwa, als de meid zelf wilt betalen dan vraag ik eerst gewoon van "Zeker weten? Ik vind het niet erg hoor." Als ze er op staat, nou dan "Oké, zelf weten".
Bespaar je weer wat euries.
Maak er niet zo'n punt van, anders lijk je wanhopig.
Dat is iets mannelijks.quote:Op maandag 28 september 2015 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
Anders betalen ze niet met veel plezier.
quote:Op maandag 28 september 2015 09:08 schreef BlazingV2 het volgende:
geen enkele vent denkt dattie na een avondje McDonalds gelijk de poes mag aaien.
Je gaat natuurlijk niet op date om dan te splitsen. Jee-soes, dat begrijp je dan toch ook welquote:Op maandag 28 september 2015 09:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je zo'n instelling hebt, kan je beter thuis blijven.
En dit;quote:En ja, kweenie, als heer in het gezelschap lijkt het mij vanzelfsprekend dat je betaalt, of iig het aanbod doet. Zonder verdere verwachtingen uiteraard.
quote:Wat vrouwen misschien niet weten is dat als zij voor zichzelf betalen niet overkomt als een daad van zelfstandigheid maar eerder kan worden opgepikt als een verbale trap tussen de bekken en zelfs als een lichte belediging.
Hehe. Nee, volgens vele vrouwen moet je de man niet laten betalen.quote:Op maandag 28 september 2015 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Snap het niet helemaal. Ben nog nooit op eerste date al met iemand naar huis gegaan. En ja, ik laat de date altijd betalen.
Sterker nog, het is voor mij echt een afknapper als de man rekening wil splitsen
En jij moet geneukt worden en baren van je bent maar een vrouw. Eigenlijk heeft hij gelijk dat hij jou thuis wil houden, want je bent gelijk in een relatie en als jij vindt dat hij moet betalen omdat hij een man is, mag hij vinden dat jij thuis moet blijven, moet koken, schoonmaken en voor kinderen moet zorgen omdat jij een vrouw bent en je hebt dat maar te pikken met die overtuiging van je. Of is het dan ineens anders? Nee, dan past de ouderwetse rolverdeling niet meer in jouw straatje.quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hehe. Nee, volgens vele vrouwen moet je de man niet laten betalen.
De man betaalt punt uit. Op alle dates tenzij ik eens een keer uit MEZELF wil trakteren. Dat kan zo nu en dan maar het merendeel betaalt hij. Hij is een man.
quote:Op maandag 28 september 2015 11:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
En jij moet geneukt worden en baren van je bent maar een vrouw. Eigenlijk heeft hij gelijk dat hij jou thuis wil houden, want je bent gelijk in een relatie en als jij vindt dat hij moet betalen omdat hij een man is, mag hij vinden dat jij thuis moet blijven, moet koken, schoonmaken en voor kinderen moet zorgen omdat jij een vrouw bent en je hebt dat maar te pikken met die overtuiging van je. Of is het dan ineens anders? Nee, dan past de ouderwetse rolverdeling niet meer in jouw straatje.
Verwend walgelijk krengetje ben je.
Wowquote:Op maandag 28 september 2015 11:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
En jij moet geneukt worden en baren van je bent maar een vrouw. Eigenlijk heeft hij gelijk dat hij jou thuis wil houden, want je bent gelijk in een relatie en als jij vindt dat hij moet betalen omdat hij een man is, mag hij vinden dat jij thuis moet blijven, moet koken, schoonmaken en voor kinderen moet zorgen omdat jij een vrouw bent en je hebt dat maar te pikken met die overtuiging van je. Of is het dan ineens anders? Nee, dan past de ouderwetse rolverdeling niet meer in jouw straatje.
quote:Op maandag 28 september 2015 11:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens vermogen te krijgen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook mensen die trouwen en het vermogen dan op één hoop gooien. Ik krijg al koude rilligen als ik eraan denk.
Asians struggles hier.quote:Op maandag 28 september 2015 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Bedoel je dat je Asian chicks probeert te hosselen of ben je zelf ook Asian?quote:Op maandag 28 september 2015 17:36 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Asians struggles hier.
Ik neem deze tips op.
Van profiteren is (bijna) nooit sprake. En een man heeft het voorrecht op de rekening te betalen. Alleen als een vrouw heel uitzonderlijk een man mee uit vraagt (geen ervaring meequote:Op maandag 28 september 2015 16:31 schreef Saisai het volgende:
Wat loop je nou te zeiken dan. Als chicks 'profiteren' wordt er gezeken, als ze zelf wil betalen is het ook niet goed.
wtf zeg. [ afbeelding ]
Oeee jaa, ben spuuglelijk zeg. Begrijp je achterlijk verband niet zo. Knap of lelijk, een vrouw betaalt niet. Althans, een vrouw met een zelfwaarde.quote:Op maandag 28 september 2015 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Die dates zijn overduidelijk met lelijke eendjes. Alleen zulken betalen zelf omdat ze dat gewend zijn.
Mooie dames bieden niet zomaar aan zelf te betalen.
[..]
Wowen idd.
Waarom?quote:Op maandag 28 september 2015 18:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Van profiteren is (bijna) nooit sprake. En een man heeft het voorrecht op de rekening te betalen. Alleen als een vrouw heel uitzonderlijk een man mee uit vraagt (geen ervaring mee) dan zou ik wellicht accepteren dat zij zou betalen.
Splitten is ten alle tijden uit den boze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |