abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156442596
Als een man betaalt voor een date hoeft hij echt geen seks te verwachten :?
Snap het niet helemaal. Ben nog nooit op eerste date al met iemand naar huis gegaan. En ja, ik laat de date altijd betalen.
Sterker nog, het is voor mij echt een afknapper als de man rekening wil splitsen :N
pi_156442752
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Snap het niet helemaal. Ben nog nooit op eerste date al met iemand naar huis gegaan. En ja, ik laat de date altijd betalen.
Sterker nog, het is voor mij echt een afknapper als de man rekening wil splitsen :N
Wat ik heb meegemaakt is dat mannen niet willen splitsen en zelf willen betalen. Als je dan als vrouw toch blijft aandringen op splitsen, hebben ze geen ander keus dan akkoord gaan.

Ik heb tijdens de eerste date gesplitst met mijn huidige vriend, hij was een beetje van zijn apropos gebracht en kon ook niet tegenin gaan, omdat het druk was om ons heen :P

Tijdens de tweede date bood ik het ook aan, maar toen wilde hij echt graag alles zelf betalen en omdat ik hem leuk vond en wist dat ik verder wilde gaan met hem, heb ik toen niet meer aangedrongen.
pi_156442815
Mwa, als de meid zelf wilt betalen dan vraag ik eerst gewoon van "Zeker weten? Ik vind het niet erg hoor." Als ze er op staat, nou dan "Oké, zelf weten :Y)".
Bespaar je weer wat euries.
Maak er niet zo'n punt van, anders lijk je wanhopig.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_156442835
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:50 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Wat ik heb meegemaakt is dat mannen niet willen splitsen en zelf willen betalen. Als je dan als vrouw toch blijft aandringen op splitsen, hebben ze geen ander keus dan akkoord gaan.

Ik heb tijdens de eerste date gesplitst met mijn huidige vriend, hij was een beetje van zijn apropos gebracht en kon ook niet tegenin gaan, omdat het druk was om ons heen :P

Tijdens de tweede date bood ik het ook aan, maar toen wilde hij echt graag alles zelf betalen en omdat ik hem leuk vond en wist dat ik verder wilde gaan met hem, heb ik toen niet meer aangedrongen.
Ik heb geen idee, heb zelf nooit aangeboden om te betalen op dates :)
En heus niet alle mannen bieden aan om te betalen hoor :D
Heb wel paar horror verhalen van vriendinnen gehoord.
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:59 schreef BlazingV2 het volgende:
Mwa, als de meid zelf wilt betalen dan vraag ik eerst gewoon van "Zeker weten? Ik vind het niet erg hoor." Als ze er op staat, nou dan "Oké, zelf weten :Y)".
Bespaar je weer wat euries.
Maak er niet zo'n punt van, anders lijk je wanhopig.
Als je zo'n instelling hebt, kan je beter thuis blijven.
pi_156442880
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
Anders betalen ze niet met veel plezier.
Dat is iets mannelijks.
"Oh je wilt niet je benen openen? Of er is geen klik? Oké dan." De man betaald gewoon, want dat hoort. Daar ben je man voor.
Vogel gevlogen. Als je dan gaat splitten doe je zout in zijn snuffel, want dat doet pijn aan de ego.

Als er wel iets gebeurd dan is dat gewoon een leuk extratje. Maar geloof me, geen enkele vent denkt dattie na een avondje McDonalds gelijk de poes mag aaien. :')
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_156442914
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:08 schreef BlazingV2 het volgende:
geen enkele vent denkt dattie na een avondje McDonalds gelijk de poes mag aaien. :')
pi_156442962
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 09:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je zo'n instelling hebt, kan je beter thuis blijven.
Je gaat natuurlijk niet op date om dan te splitsen. Jee-soes, dat begrijp je dan toch ook wel :')
Sowieso bied je het altijd aan. Puur omdat je dat als man gewoon moet, want daar ben je man voor en anders is de ego gekrenkt.
Maar als er óh zo graag gesplitst wilt worden, dan is het vaak ook een signaal van arrivideci mi amore, maar bij gewoon gezelschap vind ik het niet erg.

Beetje de gier uithangen wanneer je er tussenuit gaat :')
Als ik geen geld heb ga ik niet weg, leechen ga ik niet doen. Voor vrienden enzovoorts betalen is gewoon normaal.
pi_156442987
En zoals de TS van deeltje uno al zei;

quote:
En ja, kweenie, als heer in het gezelschap lijkt het mij vanzelfsprekend dat je betaalt, of iig het aanbod doet :@. Zonder verdere verwachtingen uiteraard.
En dit;

quote:
Wat vrouwen misschien niet weten is dat als zij voor zichzelf betalen niet overkomt als een daad van zelfstandigheid maar eerder kan worden opgepikt als een verbale trap tussen de bekken en zelfs als een lichte belediging.
pi_156444561
quote:
Hehe. Nee, volgens vele vrouwen moet je de man niet laten betalen.

De man betaalt punt uit. Op alle dates tenzij ik eens een keer uit MEZELF wil trakteren. Dat kan zo nu en dan maar het merendeel betaalt hij. Hij is een man.
pi_156444657
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hehe. Nee, volgens vele vrouwen moet je de man niet laten betalen.

De man betaalt punt uit. Op alle dates tenzij ik eens een keer uit MEZELF wil trakteren. Dat kan zo nu en dan maar het merendeel betaalt hij. Hij is een man.
En jij moet geneukt worden en baren van je bent maar een vrouw. Eigenlijk heeft hij gelijk dat hij jou thuis wil houden, want je bent gelijk in een relatie en als jij vindt dat hij moet betalen omdat hij een man is, mag hij vinden dat jij thuis moet blijven, moet koken, schoonmaken en voor kinderen moet zorgen omdat jij een vrouw bent en je hebt dat maar te pikken met die overtuiging van je. Of is het dan ineens anders? Nee, dan past de ouderwetse rolverdeling niet meer in jouw straatje.

Verwend walgelijk krengetje ben je.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 11:13:12 ]
pi_156444665
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
De man betaalt punt uit.
pi_156444760
pi_156445040
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:12 schreef Myrr het volgende:

[..]

En jij moet geneukt worden en baren van je bent maar een vrouw. Eigenlijk heeft hij gelijk dat hij jou thuis wil houden, want je bent gelijk in een relatie en als jij vindt dat hij moet betalen omdat hij een man is, mag hij vinden dat jij thuis moet blijven, moet koken, schoonmaken en voor kinderen moet zorgen omdat jij een vrouw bent en je hebt dat maar te pikken met die overtuiging van je. Of is het dan ineens anders? Nee, dan past de ouderwetse rolverdeling niet meer in jouw straatje.

_O-
  maandag 28 september 2015 @ 11:44:52 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156445200
Die dates zijn overduidelijk met lelijke eendjes. Alleen zulken betalen zelf omdat ze dat gewend zijn.
Mooie dames bieden niet zomaar aan zelf te betalen.

quote:

[..]

Wow _O_ en idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 september 2015 @ 16:16:51 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156450659
quote:

[..]

_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 28 september 2015 @ 16:31:19 #91
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156451072
Wat loop je nou te zeiken dan. Als chicks 'profiteren' wordt er gezeken, als ze zelf wil betalen is het ook niet goed.

wtf zeg. 13.gif
O+
  maandag 28 september 2015 @ 16:33:39 #92
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156451133
Serieus, wat zeiken jullie toch altijd massaal op vrouwen. :r
O+
pi_156451382
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ja maar je hebt toch ook mensen die trouwen en het vermogen dan op één hoop gooien. Ik krijg al koude rilligen als ik eraan denk.
Zie eerst maar eens vermogen te krijgen.
  maandag 28 september 2015 @ 17:36:28 #94
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_156452529
quote:
Asians struggles hier. :')

Ik neem deze tips op.
pi_156453209
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2015 17:36 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Asians struggles hier. :')

Ik neem deze tips op.
Bedoel je dat je Asian chicks probeert te hosselen of ben je zelf ook Asian?
pi_156453442
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 16:31 schreef Saisai het volgende:
Wat loop je nou te zeiken dan. Als chicks 'profiteren' wordt er gezeken, als ze zelf wil betalen is het ook niet goed.

wtf zeg. [ afbeelding ]
Van profiteren is (bijna) nooit sprake. En een man heeft het voorrecht op de rekening te betalen. Alleen als een vrouw heel uitzonderlijk een man mee uit vraagt (geen ervaring mee :P ) dan zou ik wellicht accepteren dat zij zou betalen.
Splitten is ten alle tijden uit den boze.
pi_156454597
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Die dates zijn overduidelijk met lelijke eendjes. Alleen zulken betalen zelf omdat ze dat gewend zijn.
Mooie dames bieden niet zomaar aan zelf te betalen.

[..]

Wow _O_ en idd.
Oeee jaa, ben spuuglelijk zeg. Begrijp je achterlijk verband niet zo. Knap of lelijk, een vrouw betaalt niet. Althans, een vrouw met een zelfwaarde.
  maandag 28 september 2015 @ 19:30:36 #98
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156455208
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:24 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Van profiteren is (bijna) nooit sprake. En een man heeft het voorrecht op de rekening te betalen. Alleen als een vrouw heel uitzonderlijk een man mee uit vraagt (geen ervaring mee :P ) dan zou ik wellicht accepteren dat zij zou betalen.
Splitten is ten alle tijden uit den boze.
Waarom?
O+
pi_156455324
De man moet de rekening betalen als het een date is. Of in een relatie. Punt.
pi_156455574
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:30 schreef Saisai het volgende:

[..]

Waarom?
Dat is historisch zo bepaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')