abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156430641
Waarom heeft de VN leden met een Veto? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 20:14:09 ]
pi_156430649
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef d4v1d het volgende:
Maar wel een uitgebreid item over een spaans stukje land wat onafhankelijk wil zijn :')
Dat is ook een stuk interessanter dan een handtekeninginzameling waar verder nog weinig concreets over te zeggen valt. Ironisch genoeg gaan dat soort regio's in mijn ogen meer invloed hebben op de toekomst van de EU dan zo'n referendum. Het is natuurlijk niet voor niets dat types als Cameron dit helemaal niet zien zitten omdat die ook met Schotland zit bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 september 2015 @ 20:14:12 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156430650
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Niet dat de uitslag positief zou zijn ;)
Dat heet anticiperen.
2000 light years from home
pi_156430661
Wat boeit die maan nou
pi_156430665
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon slecht geanticipeerd? Wel vijf minuten lullen over een referendum in Spanje, maar het tweede referendum dat ooit in Nederland gehouden gaat worden, mogelijk gemaakt door een burgerinitiatief, wordt zijdelings in 10 seconden vermeld. Dat is echt te triest.
Klopt maar om nu een groter complot te denken? Terwijl het op NOS.nl in de banner staat? Dat vind ik een beetje overdreven
pi_156430677
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Kom op mensen een journaal en items zijn voorbereid dit item was gewoon niet voorbereid vandaar de korte reactie. Zit niet direct een groter complot achter
Bij RTL Nieuws hadden ze om half acht al een politiek commentator klaarzitten en reacties van de straat.
pi_156430696
Misschien pakt nieuwsuur het op
pi_156430709
Zolang NOS een duidelijk verhaal op de site heeft is er niks aan de hand. Kan zijn dat dit item later terug komt met meer zendtijd. Ze moeten nog wel e.e.a in elkaar bakken, dat doe je niet ff in een halfuurtje :).
*Edit*

Oh, lees dat RTL wel gewoon iets ruimers had. Niets gezegd dan :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 27 september 2015 @ 20:15:51 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_156430719
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zoals met die Tarik Z.

Dat was redelijk last-minute en werd behoorlijk groot.
Snap wel dat de NOS dit klein heeft gehouden . We weten al langer wat voor politieke voorkeur de NOS heeft
RED ONS HENNIEGOD
pi_156430720
Nog best veel handtekeningen, ben wel benieuwd naar uitslagen van het referendum
  zondag 27 september 2015 @ 20:15:56 #161
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156430722
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Klopt maar om nu een groter complot te denken? Terwijl het op NOS.nl in de banner staat? Dat vind ik een beetje overdreven
Wie heeft het over een complot? Ik vind de NOS gewoon een trieste staatsomroep met een voorliefde voor allerlei vreemde sporten waar nooit iemand naar kijkt en het koningshuis.

RTL Nieuws is 10x beter. Veel minder gekleurd en beter geïnformeerd.
2000 light years from home
pi_156430729
Goed advies , ja even je wekker zetten en anders weer gaan slapen als je hem niet ziet
pi_156430740
Ik heb zojuist propaganda in levende lijve meegemaakt.
(she/her)
  zondag 27 september 2015 @ 20:16:44 #164
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156430758
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef d4v1d het volgende:
Goed advies , ja even je wekker zetten en anders weer gaan slapen als je hem niet ziet
Ja _O- Maar hij heeft wel gelijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156430773
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Snap wel dat de NOS dit klein heeft gehouden . We weten al langer wat voor politieke voorkeur de NOS heeft
Ja, ze hebben er eerder ook geen enkele keer iets over gemeld volgens mij.
Ook niet toen die 10.000 handtekeningen binnen waren.
pi_156430802
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist propaganda in levende lijve meegemaakt.
@ NOS?
  zondag 27 september 2015 @ 20:18:28 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_156430834
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, ze hebben er eerder ook geen enkele keer iets over gemeld volgens mij.
Ook niet toen die 10.000 handtekeningen binnen waren.
Past natuurlijk niet in hun straatje he . Morgen gaat de VARA er waarschijnlijk ook geen aandacht aan besteden ( of wel met alleen maar tegenstanders aan het woord)
RED ONS HENNIEGOD
pi_156430852
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist propaganda in levende lijve meegemaakt.
Doet pijn hé
pi_156430872
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 20:18 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Doet pijn hé
Bij het NOS? Ik ben te laat ingeschakeld.
pi_156430881
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, ik denk het niet. We zijn daar inmiddels wel aan gewend. Het zal ongetwijfeld tot ontevreden reacties leiden, maar ik denk niet dat de politici daar echt wakker van zullen liggen.

Ik kan me nog herinneren dat een meerderheid tegen een Europese grondwet stemde. Toch is deze uiteindelijk, in marginaal aangepast vorm, er doorheen gesluisd. Met medewerking van partijen, waar men daarna vrolijk weer op stemde.

Dat was de eerste keer dat ik deel nam aan een referendum, en gelijk ook de laatste keer.
Vergeet niet dat er nu wat kleinigheidjes mis zijn gegaan in Europa, dus wat dat stemmen betreft moeten partijen maar eens nadenken voordat ze beslissingen nemen, mij maakt het persoonlijk niet uit dat ze het naast zich neer kunnen leggen. Kwestie van net zo lang 300.000 handtekeningen aanbieden totdat de kiezer niet meer genegeerd wordt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_156430891
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wie heeft het over een complot? Ik vind de NOS gewoon een trieste staatsomroep met een voorliefde voor allerlei vreemde sporten waar nooit iemand naar kijkt en het koningshuis.

RTL Nieuws is 10x beter. Veel minder gekleurd en beter geïnformeerd.
Dat is hoe sommige mensen het hier lijken te zien. Staatsomroep dus daarom besteden ze er weinig aandacht aan.

Terwijl er genoeg andere argumenten te bedenken zijn van het hoe en waarom/
pi_156430920
Nigel_Farage twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:16:03 This push for a Dutch referendum shows that many peoples across Europe, not just the British, are tired of the undemocratic EU. reageer retweet
Farage _O_
  zondag 27 september 2015 @ 20:22:08 #174
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_156430998
nu wordt het pas leuk
  zondag 27 september 2015 @ 20:25:09 #175
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156431102
Als zeer betrokkene lees ik het nieuws nu pas! (Ik moest het hele weekeinde houthakken!).
Fijn, 450K aan handtekeningen! Al voel ik me wel een klein beetje genaaid door GS (wie verwacht dat nu niet), omdat ik donderdag nog naar Maaskantje ben gefietst om daar nog 2 handtekeningen te regelen!
Enfin, inclusief de papieren handtekeningen dus misschien wel meer dan een half miljoen! Dat is dan ook wel weer gaaf.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')