Dat is ook een stuk interessanter dan een handtekeninginzameling waar verder nog weinig concreets over te zeggen valt. Ironisch genoeg gaan dat soort regio's in mijn ogen meer invloed hebben op de toekomst van de EU dan zo'n referendum. Het is natuurlijk niet voor niets dat types als Cameron dit helemaal niet zien zitten omdat die ook met Schotland zit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef d4v1d het volgende:
Maar wel een uitgebreid item over een spaans stukje land wat onafhankelijk wil zijn
Dat heet anticiperen.quote:Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niet dat de uitslag positief zou zijn
Klopt maar om nu een groter complot te denken? Terwijl het op NOS.nl in de banner staat? Dat vind ik een beetje overdrevenquote:Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon slecht geanticipeerd? Wel vijf minuten lullen over een referendum in Spanje, maar het tweede referendum dat ooit in Nederland gehouden gaat worden, mogelijk gemaakt door een burgerinitiatief, wordt zijdelings in 10 seconden vermeld. Dat is echt te triest.
Bij RTL Nieuws hadden ze om half acht al een politiek commentator klaarzitten en reacties van de straat.quote:Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Kom op mensen een journaal en items zijn voorbereid dit item was gewoon niet voorbereid vandaar de korte reactie. Zit niet direct een groter complot achter
Snap wel dat de NOS dit klein heeft gehouden . We weten al langer wat voor politieke voorkeur de NOS heeftquote:Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zoals met die Tarik Z.
Dat was redelijk last-minute en werd behoorlijk groot.
Wie heeft het over een complot? Ik vind de NOS gewoon een trieste staatsomroep met een voorliefde voor allerlei vreemde sporten waar nooit iemand naar kijkt en het koningshuis.quote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Klopt maar om nu een groter complot te denken? Terwijl het op NOS.nl in de banner staat? Dat vind ik een beetje overdreven
Jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef d4v1d het volgende:
Goed advies , ja even je wekker zetten en anders weer gaan slapen als je hem niet ziet
Ja, ze hebben er eerder ook geen enkele keer iets over gemeld volgens mij.quote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap wel dat de NOS dit klein heeft gehouden . We weten al langer wat voor politieke voorkeur de NOS heeft
@ NOS?quote:Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist propaganda in levende lijve meegemaakt.
Past natuurlijk niet in hun straatje he . Morgen gaat de VARA er waarschijnlijk ook geen aandacht aan besteden ( of wel met alleen maar tegenstanders aan het woord)quote:Op zondag 27 september 2015 20:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, ze hebben er eerder ook geen enkele keer iets over gemeld volgens mij.
Ook niet toen die 10.000 handtekeningen binnen waren.
Doet pijn héquote:Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist propaganda in levende lijve meegemaakt.
Vergeet niet dat er nu wat kleinigheidjes mis zijn gegaan in Europa, dus wat dat stemmen betreft moeten partijen maar eens nadenken voordat ze beslissingen nemen, mij maakt het persoonlijk niet uit dat ze het naast zich neer kunnen leggen. Kwestie van net zo lang 300.000 handtekeningen aanbieden totdat de kiezer niet meer genegeerd wordt.quote:Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. We zijn daar inmiddels wel aan gewend. Het zal ongetwijfeld tot ontevreden reacties leiden, maar ik denk niet dat de politici daar echt wakker van zullen liggen.
Ik kan me nog herinneren dat een meerderheid tegen een Europese grondwet stemde. Toch is deze uiteindelijk, in marginaal aangepast vorm, er doorheen gesluisd. Met medewerking van partijen, waar men daarna vrolijk weer op stemde.
Dat was de eerste keer dat ik deel nam aan een referendum, en gelijk ook de laatste keer.
Dat is hoe sommige mensen het hier lijken te zien. Staatsomroep dus daarom besteden ze er weinig aandacht aan.quote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie heeft het over een complot? Ik vind de NOS gewoon een trieste staatsomroep met een voorliefde voor allerlei vreemde sporten waar nooit iemand naar kijkt en het koningshuis.
RTL Nieuws is 10x beter. Veel minder gekleurd en beter geïnformeerd.
Faragetwitter:Nigel_Farage twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:16:03This push for a Dutch referendum shows that many peoples across Europe, not just the British, are tired of the undemocratic EU. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |