Dat was de vorige.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Nog goed ook!quote:
Dat was Seasons.quote:
Even nagezocht... Ik dacht inderdaad dat Kooymans die ook geschreven had. Mijn fout, het was Gerard Koerts.quote:
Fanboy!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:17 schreef Dizer het volgende:
De andere twee zijn Andy Samberg en Bobby Moihiniandihdnidnsn.. of nog iets
En de titel van het nummer is Single Ladies. (zoner all the ervoor)
We hebben net alle afleveringen van SNL "binnengehaald" en kijken elke avond voor het slapen gaan 1 of 2 afleveringenquote:
Hey gappie... waarom krijg ik de punt niet? Heb toch de andere twee namen die Burnett niet had...quote:Op woensdag 30 september 2015 11:18 schreef pipster het volgende:
![]()
stand 1329
belsen 1
Burnett 2
pipster 1
Omdat ik wie en wie vroeg en niet wie wie wie en wie... en gezien dit een popquiz is leek me de vraag dus ruim voldoende beantwoord. Wellicht was de vraagstelling dan niet helemaal op orde doch ik wilde inderdaad gewoon de twee van Burnett weten. Wel knap dat je die andere twee wistquote:Op woensdag 30 september 2015 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey gappie... waarom krijg ik de punt niet? Heb toch de andere twee namen die Burnett niet had...
cafca +1quote:Op woensdag 30 september 2015 12:17 schreef cafca het volgende:
Adrian Belew
Adrian Borland
Adrian Vandenberg
Ok duidelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 13:14 schreef pipster het volgende:
[..]
Omdat ik wie en wie vroeg en niet wie wie wie en wie... en gezien dit een popquiz is leek me de vraag dus ruim voldoende beantwoord. Wellicht was de vraagstelling dan niet helemaal op orde doch ik wilde inderdaad gewoon de twee van Burnett weten. Wel knap dat je die andere twee wistEr staat nog een mooie filmvraag open, daar kan je nog wel een puntje pakken.
Mja, ik bedoelde eigenlijk the Bad Sheperds, maar dit kan ik niet fout rekenenquote:
remix ep van welk nummer van wie?quote:- 7" Mix by Andy Wallace
- Pussy Whipped Mix by J.G. Thirlwell
- The Prodigy Bass Under Siege Mix
- Bitch Slapper Mix by J. G. Thirlwell
- the Prodigy Trans U Down Mix
- Never Hurr A Murray Mix by The ORB
- The Turd Mx By The ORB
- Lovelace A-go-Go Mix by J.G. Thirlwell
Discografie van welke band?quote:Harder Than You (1989)
Gumbo Millennium (1990)
Strength in Numbers (1992)
Temporarily Disconnected (1995)
6 (1996)
Heavy Metal Soul by the Pound (1996)
Face the Day (2006)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |